15 let stari dizel bo še vedno deloval(če ga le redno servisiraš in ne voziš kot idiot), medtem ko 15 let staro električno vozilo, sploh ne bo več vozilo, ker bo baterija popolnoma izstrošena. Menjava slednje pa stane toliko, kot… ...prikaži več rabljeno dizelsko vozilo.
Da o nepraktičnosti polnilnih postaj, slabega dometa, in konstantnega stresa glede % baterije, niti ne začnem.
Pred 20 leti sem kupil megana bencinarja (2.0). Lansko leto se je obrnilo 450000 km prevoženih. Ker avto ni bil "gnil" sem preprosto vzel ven motor z menjalnikom. Zamenjal ojnične ležaje, obročke, obnovil glavo, zamenjal sklopko. Mislim, da bo avto… ...prikaži več dober še za 10 let. Ja, na srečo sem mehanik in se mi je to splačalo. Imam za nov, a vseeno se mi ne zdi dobra naložba, zato sem raje obnovil stari avto.
Bravo,ker starejši avti so vsaj podobni avtom,ne pa novi ,ki so bolj podobni tv-ju ,prej ko slej bodo firme ustregle kupcu in ne butastim politikom in bodo avti spet avti
EUrokrati so se zmotili glede ukinitve vozilom do leta 2033! Da bo zgrajena vsa infrastruktura bo pod Tromostovjem steklo še veliko Ljubljanice ,tam do leta 2133!
Prebral sem le naslov in moj komenfar je: Kdo pri zdravi pameti pa še bo kupil rabljen "lego" avto??? Jaz telefon zamenjam ko je baterija fuč, pa kupim novega !!! Tukaj naj proizvajalce stisnejo z zakoni in ne pri alko… ...prikaži večko prstnih odtisih, pa obvezni omejilniki hitrosti in podobne jajce od gluparij !!!
Laguno 2001 letnik bencinar vozim v nezavest ,dokler se ne bo razpadla ,vmes so pa samo servisi in popravila tu in tam,pa še to je bolj potrošni materijal,pa da vidimo koliko dolgo bo zdržal eavto,ne bo pa če je samo… ...prikaži več parkiran cel cajt ,ker ode baterija in konec zgodbe,odpad bo poln lepih avtov seveda električnih
15 let stari dizel bo še vedno deloval(če ga le redno servisiraš in ne voziš kot idiot), medtem ko 15 let staro električno vozilo, sploh ne bo več vozilo, ker bo baterija popolnoma izstrošena. Menjava slednje pa stane toliko, kot… ...prikaži več rabljeno dizelsko vozilo. Da o nepraktičnosti polnilnih postaj, slabega dometa, in konstantnega stresa glede % baterije, niti ne začnem.
Pred 20 leti sem kupil megana bencinarja (2.0). Lansko leto se je obrnilo 450000 km prevoženih. Ker avto ni bil "gnil" sem preprosto vzel ven motor z menjalnikom. Zamenjal ojnične ležaje, obročke, obnovil glavo, zamenjal sklopko. Mislim, da bo avto… ...prikaži več dober še za 10 let. Ja, na srečo sem mehanik in se mi je to splačalo. Imam za nov, a vseeno se mi ne zdi dobra naložba, zato sem raje obnovil stari avto.
Bravo,ker starejši avti so vsaj podobni avtom,ne pa novi ,ki so bolj podobni tv-ju ,prej ko slej bodo firme ustregle kupcu in ne butastim politikom in bodo avti spet avti
EUrokrati so se zmotili glede ukinitve vozilom do leta 2033! Da bo zgrajena vsa infrastruktura bo pod Tromostovjem steklo še veliko Ljubljanice ,tam do leta 2133!
Prebral sem le naslov in moj komenfar je: Kdo pri zdravi pameti pa še bo kupil rabljen "lego" avto??? Jaz telefon zamenjam ko je baterija fuč, pa kupim novega !!! Tukaj naj proizvajalce stisnejo z zakoni in ne pri alko… ...prikaži večko prstnih odtisih, pa obvezni omejilniki hitrosti in podobne jajce od gluparij !!!
Laguno 2001 letnik bencinar vozim v nezavest ,dokler se ne bo razpadla ,vmes so pa samo servisi in popravila tu in tam,pa še to je bolj potrošni materijal,pa da vidimo koliko dolgo bo zdržal eavto,ne bo pa če je samo… ...prikaži več parkiran cel cajt ,ker ode baterija in konec zgodbe,odpad bo poln lepih avtov seveda električnih
Jaz iskreno ne mislim peljati vozil novejših od letnika 2000.