Seveda bi,samo pri nas se to mora delati počasi,da imajo delavci redne plače,za nas se pa nobeden ne sekira ,če čakamo v kolonah kot bebci,politika pa to
Gledam popravilo odseka pri Biču. 2 minibagerja(cca 2 toni) in ena kombinirka, kamion in frezar asfalta. V 5 urah cca 8 metrov prefrezanega-odstranjene zgorne plasti. Odpeljano cca 200m v klanec na traso AC-3-5 kupov, torej toliko voženj. In zanimivo, tudi… ...prikaži več v tako opevani Nemčiji podoben tempo. Vse da se dela po ''planu'' oziroma da se je?e ljudi in odira...
Povsod, kjer je možno, bi lahko za 2 m razširili odstavne pasove in jih namenili tropasovnemu prometu, dodatne odstavne pasove pa razširili na mestih, kjer je to možno brez večjih posegov v infrastrukturo
Kje pa. Rajši postavljajo protihrupne ograje proti gozdu, kot pa bi širili avtocesto. Lep primer je sedaj obnova pri Framu. Postavljajo protihrupne ograje tam kjer je gozd, namesto, da bi širili avtocesto.
Sploh ne rabijo delati tretji pas,ker avtoceste so dovolj široke,zožajo naj pasove,in nastane tretji pas,pa še brzina se bo zmanjšala,to smo opazili v italiji
To kar se dogaja na avtocestah je vse v skladu z napovedjo levičarjev, da je treba pretočnost avtocest zmanjšat. Plešite, vsaj tisti, kateri ste zbrani v družbi posebej pametnih volilcev 400.000.
Kitajci bi to uredili v nekaj mesecih!
V planiranem času pa bi naredili še tretji vozni pas v obe smeri.
Seveda bi,samo pri nas se to mora delati počasi,da imajo delavci redne plače,za nas se pa nobeden ne sekira ,če čakamo v kolonah kot bebci,politika pa to
Gledam popravilo odseka pri Biču. 2 minibagerja(cca 2 toni) in ena kombinirka, kamion in frezar asfalta. V 5 urah cca 8 metrov prefrezanega-odstranjene zgorne plasti. Odpeljano cca 200m v klanec na traso AC-3-5 kupov, torej toliko voženj. In zanimivo, tudi… ...prikaži več v tako opevani Nemčiji podoben tempo. Vse da se dela po ''planu'' oziroma da se je?e ljudi in odira...
In za koliko se bo pocenila vinjeta glede nato, da se bodo vozili s hitrostjo, kot na regionalni cesti.
Povsod, kjer je možno, bi lahko za 2 m razširili odstavne pasove in jih namenili tropasovnemu prometu, dodatne odstavne pasove pa razširili na mestih, kjer je to možno brez večjih posegov v infrastrukturo
Kje pa. Rajši postavljajo protihrupne ograje proti gozdu, kot pa bi širili avtocesto. Lep primer je sedaj obnova pri Framu. Postavljajo protihrupne ograje tam kjer je gozd, namesto, da bi širili avtocesto.
Sploh ne rabijo delati tretji pas,ker avtoceste so dovolj široke,zožajo naj pasove,in nastane tretji pas,pa še brzina se bo zmanjšala,to smo opazili v italiji
To bodo spet veselice.
Pripeljati konkurenco in vse bo hitreje in kvalitetnejše,zdaj pa je vse tik pred zdajci,kar jim je tudi namen,da se stalno popravlja.
Več mesecev ali več let, to je zdaj vprašanje!?
To kar se dogaja na avtocestah je vse v skladu z napovedjo levičarjev, da je treba pretočnost avtocest zmanjšat. Plešite, vsaj tisti, kateri ste zbrani v družbi posebej pametnih volilcev 400.000.
Tudi tvoji desničarji niso nič boljši isto s.. drugo pakovanje!!!