Pa kaj ga flancate ! Imajo pač več finišerjev , vendar je vsak od njih položil samo svoj 3 m trak. Tudi več tovaren asfalta , pri nas pa največja nova v Črnučah propada ! Asfalt se polaga , ko… ...prikaži več je vse spodaj pripravljeno , to pa NE TRAJA EN DAN in ne pišite traparij !
V bran Darsu. polagajo tudi druge inštalacije, ne gre le za golo preplastitev. Tole v moskvi disi na preplastitev zaradi poškodb gosenic od vojaske parade. je pa dejstvo, da se imamo se veliko nauciti o organizaciji gradbisca pri nizkih gradnjah… ...prikaži večh od Britancev, malo manj nemcev in tudi rusov. je pa res da vse to zelo stane. Na koncu je vedno računica gospodarske škode. Tega verjetno pri nas Dars ne računa, drugje pa. Enako je z Dunajsko cesto in obnovo. to pa bi lahko bistveno hitreje naredili. vendar to spet stane mesto bistveno več. Pa še v tej državi ni veliko organizatorjev del, ki bi bil sposoben speljati to v 2 dneh.
EN DAN... ne trobezljaj. Na obvoznici Munchna že en mesec obnavljajo vozišče... avtocesta ali mestna ulica imata popolnoma drugačno sestavo cestišča. Gor je jakec lepo opisal kaj je razlika med tem posnetkom in ljubljansko obvoznico.
hehe,za primerjavo so pred mojim oknom začeli v ponedeljek razkopavat cesto,enih 200m,najprej so pobrali dol asvalt,to je uspelo v dobrem dnevu,pol pa se je začelo,pred vsako hišo so razkopali vodovod,luknje so vedno večje,vode imamo vsak dan manj,ob takem tempu pričakujem,da… ...prikaži več bo nov asfalt nekje v petek naslednji tedn,14 dni za 200m...
Stari ljudje so rekli, da se hitro naredi samo drek in to velja še danes.Rusi so samo preasfaltirali cesto in ne odstranili zgornje plasti, saj se pred finišerji vidijo cestne označbe. Drugih del niso izvajali. Cesta oz. ulica je… ...prikaži več popolnoma zaprta, kar je pri nas na obvoznici težko doseči. Pod prometom pa gredo dela počasneje. O kvaliteti tegale ruskega izdelka bi tudi lahko razpravljali.Sicer pa, cestarje vsak vidi, onih ki se skrivajo za zidovi pa žal nihče.
Da je mogoče v enem dnevu marsikaj spremeniti, sem se pred leti prepričal v Grazu. Na Jakomini Platzu so v enem križišču tramvaj progo 6 (St. Peter) prestavili za nekaj metrov in na novo vse asfaltirali do popoldanske konice.
Zagotovo je Slovenija najslabši primer izgradnje in obnove cest, kjer se pozna vpliv Balkana, kjer velja pravilo "nemoj žuriti, ima vremena". Ker je kraja denarja na prvem mestu, je nujno, da je vsak meter ceste drag kot kilometer. In zato… ...prikaži več vozimo po luknjah, posebno v Ljubljani (razen okoli Magistrata). In kdo je kriv? Ljudstvo, ki ne vidi prsta pred nosom...!
Pa kaj ga flancate ! Imajo pač več finišerjev , vendar je vsak od njih položil samo svoj 3 m trak. Tudi več tovaren asfalta , pri nas pa največja nova v Črnučah propada ! Asfalt se polaga , ko… ...prikaži več je vse spodaj pripravljeno , to pa NE TRAJA EN DAN in ne pišite traparij !
V bran Darsu. polagajo tudi druge inštalacije, ne gre le za golo preplastitev. Tole v moskvi disi na preplastitev zaradi poškodb gosenic od vojaske parade. je pa dejstvo, da se imamo se veliko nauciti o organizaciji gradbisca pri nizkih gradnjah… ...prikaži večh od Britancev, malo manj nemcev in tudi rusov. je pa res da vse to zelo stane. Na koncu je vedno računica gospodarske škode. Tega verjetno pri nas Dars ne računa, drugje pa. Enako je z Dunajsko cesto in obnovo. to pa bi lahko bistveno hitreje naredili. vendar to spet stane mesto bistveno več. Pa še v tej državi ni veliko organizatorjev del, ki bi bil sposoben speljati to v 2 dneh.
EN DAN... ne trobezljaj. Na obvoznici Munchna že en mesec obnavljajo vozišče... avtocesta ali mestna ulica imata popolnoma drugačno sestavo cestišča. Gor je jakec lepo opisal kaj je razlika med tem posnetkom in ljubljansko obvoznico.
pri nas pa v 24 urah pokradejo denarja za 10km odsek ceste.
bluziš. samo v avstrijo pojdi pogledat pa boš videl DA TO TRAJA EN DAN
V Sloveniji je tako, nihče me ne more tako malo plačat kot lahko jaz malo delam.
hehe,za primerjavo so pred mojim oknom začeli v ponedeljek razkopavat cesto,enih 200m,najprej so pobrali dol asvalt,to je uspelo v dobrem dnevu,pol pa se je začelo,pred vsako hišo so razkopali vodovod,luknje so vedno večje,vode imamo vsak dan manj,ob takem tempu pričakujem,da… ...prikaži več bo nov asfalt nekje v petek naslednji tedn,14 dni za 200m...
Stari ljudje so rekli, da se hitro naredi samo drek in to velja še danes.Rusi so samo preasfaltirali cesto in ne odstranili zgornje plasti, saj se pred finišerji vidijo cestne označbe. Drugih del niso izvajali. Cesta oz. ulica je… ...prikaži več popolnoma zaprta, kar je pri nas na obvoznici težko doseči. Pod prometom pa gredo dela počasneje. O kvaliteti tegale ruskega izdelka bi tudi lahko razpravljali.Sicer pa, cestarje vsak vidi, onih ki se skrivajo za zidovi pa žal nihče.
Da je mogoče v enem dnevu marsikaj spremeniti, sem se pred leti prepričal v Grazu. Na Jakomini Platzu so v enem križišču tramvaj progo 6 (St. Peter) prestavili za nekaj metrov in na novo vse asfaltirali do popoldanske konice.
Saj res! Kateri bumbar je videl na tem posnetku, da odstranjujejo vrhnji sloj?
Govoriš iz lastnih izkušenj?
Zagotovo je Slovenija najslabši primer izgradnje in obnove cest, kjer se pozna vpliv Balkana, kjer velja pravilo "nemoj žuriti, ima vremena". Ker je kraja denarja na prvem mestu, je nujno, da je vsak meter ceste drag kot kilometer. In zato… ...prikaži več vozimo po luknjah, posebno v Ljubljani (razen okoli Magistrata). In kdo je kriv? Ljudstvo, ki ne vidi prsta pred nosom...!