1000 kubični motor in poraba sta dva različna pojma. Če želiš iz tega mlinčka dobiti 150 konjev morajo turbine prekleto močno pihati da ne govorimo o porabi.
Poraba je manjša samo v prostem teku. Vsak avto z malim motorjem ima majhno porabo samo pri mestnih hitrostih, ker ne bije boja z zračnim uporom. Za neko bolj konkretno vožnjo, bog ne daj nemški autobahn, vleko prikolice ali nekaj… ...prikaži več konkretnih sopotnikov, pa to ni.
Drži samo delno! Pri 3 valjnem VW s 116 KM je porabi daleč najbolj ugodna primestna vožnja, saj se brez večjega napora lahko shaja s porabo 4 - 5l. Tudi avtocestna poraba, seveda brez dodatne obremenitve, je lahko zelo ugodna,… ...prikaži več med 5,5 in 6l, npr. relacija Lj - Krk in obratno 5,7l. Do sedaj najnižjo porabo sem sam dosegel na relaciji Slovenj Gradec - Arja vas, skoraj neverjetnih 3,2l, do Lj. je potem narastla na 5,3l, v obratni smeri pa je bila 5,8l. Sama mestna vožnja je povprečje vsaj 7-8l...
Pri bajti imamo samopolnilni toyotin hibrid s 184 KM sistemske moči in 2 bencinska, 3valjni VW s 116 KM in 4valni Čeh s 150 KM in prilagodljivim sistemom valjev. Menim, da lahko kar kompetentno primerjam te tri tehnologije. V mestu… ...prikaži več je absolutni kralj hibrid, poraba vsaj 2 - 3l manj od drugih dveh, primestna je najugodnejša za 3valjnika, ki je tam tam s hibridom, 150 konjc od 0,5-1l več. Ravno obratno pa je na avtocesti, kjer se je Čeh, mogoče nepričakovano, izkazal še za najbolj ekonomičnega...
Včasih smo vozili fičkote in podbno 750 kubični,peglica še manj ,danes pa je problem narediti napreden motor v teh zmogljivostih,lahko bi bil 500 kubični že,manjši avto pa res ne potrebuje več,pa še prostor pridobijo z manjšim motorjem.Pa tudi manjši avto… ...prikaži več ne rabi preseči 130km/h ,je čisto dovolj za normalno vožnjo.
1000 kubični motor in poraba sta dva različna pojma. Če želiš iz tega mlinčka dobiti 150 konjev morajo turbine prekleto močno pihati da ne govorimo o porabi.
Poraba je manjša samo v prostem teku. Vsak avto z malim motorjem ima majhno porabo samo pri mestnih hitrostih, ker ne bije boja z zračnim uporom. Za neko bolj konkretno vožnjo, bog ne daj nemški autobahn, vleko prikolice ali nekaj… ...prikaži več konkretnih sopotnikov, pa to ni.
Drži samo delno! Pri 3 valjnem VW s 116 KM je porabi daleč najbolj ugodna primestna vožnja, saj se brez večjega napora lahko shaja s porabo 4 - 5l. Tudi avtocestna poraba, seveda brez dodatne obremenitve, je lahko zelo ugodna,… ...prikaži več med 5,5 in 6l, npr. relacija Lj - Krk in obratno 5,7l. Do sedaj najnižjo porabo sem sam dosegel na relaciji Slovenj Gradec - Arja vas, skoraj neverjetnih 3,2l, do Lj. je potem narastla na 5,3l, v obratni smeri pa je bila 5,8l. Sama mestna vožnja je povprečje vsaj 7-8l...
BenX,se popolnoma strinjam.Ti litrski motorji nikoli ne bodo pisali zgodovine.So samo komercialni trik in nič drugega.
Enostaven odgovor na zastavljeno vprašanje je NE
Pri bajti imamo samopolnilni toyotin hibrid s 184 KM sistemske moči in 2 bencinska, 3valjni VW s 116 KM in 4valni Čeh s 150 KM in prilagodljivim sistemom valjev. Menim, da lahko kar kompetentno primerjam te tri tehnologije. V mestu… ...prikaži več je absolutni kralj hibrid, poraba vsaj 2 - 3l manj od drugih dveh, primestna je najugodnejša za 3valjnika, ki je tam tam s hibridom, 150 konjc od 0,5-1l več. Ravno obratno pa je na avtocesti, kjer se je Čeh, mogoče nepričakovano, izkazal še za najbolj ekonomičnega...
Seveda tu pišem o porabi v primerljivih pogojih za vse tri!
Včasih smo vozili fičkote in podbno 750 kubični,peglica še manj ,danes pa je problem narediti napreden motor v teh zmogljivostih,lahko bi bil 500 kubični že,manjši avto pa res ne potrebuje več,pa še prostor pridobijo z manjšim motorjem.Pa tudi manjši avto… ...prikaži več ne rabi preseči 130km/h ,je čisto dovolj za normalno vožnjo.