no ja pa se gremo reciklažo in zeleni prehod. pa da ne pozabim starodobnike. kolk morajo bit stari avti da dobijo status starodobnika. dons bo prej dobil ford T , kot pa avto iz okolice devedesetih prejšnjega stoletja. to samo… ...prikaži več zato ker, je treba kupovat tesle. aja, kje pa je članek o požaru baterij v Franciji. psssst. tiho , da se ne zve. saj se bo zavohalo, zelo kmalu. pa me zanima, kolk km morajo dizli prevozit da konkuriraju tistemu oblaku, pa onemu pri škofji loki. pa..
Lastnorocno sem odvrgel 18V vijacnik Einhell iz rok, ko je zacel goret. Prav tako sem imel slabo izkusnjo z Dell prenosnikom, ko je napihnilo baterijo da je pocilo ohisje tik ob konektorju za polnjenje. Znanka je imela isto tezavo tudi… ...prikaži več z HPjem. Po par prebranih clankih o nevarnih baterijah v Samsungih, vpoklicih BMW hibridov,.... me bodo le cez mnogo let in s tezavo prepricali, da so EV ekoloski in varni.
Ta težava šele prihaja. Bolj ali manj dobre kopije mehanskih delov za starejša vozila še kdo dela, presneto malo verjetno je, da bo kdo ohranil proizvodnjo starih čipov. In če bo crknila "samo" tablica v vozilu, bo enako enoto čez… ...prikaži več 10 let nemogoče dobiti.
5 let nazaj je bilo nemogoce dobiti desna sprednja vrata za 5 let starega clia. Prav tako istocasno tudi za golf 5ko. Dobesedno nemogoce. Ne original, niti kopije niti rabljenih. Po 2 mesecih iskanja sta lastnika v neurju poskodovanih vozil… ...prikaži več pristala na popravilo poskodovanih vrat, ki bi zamenjana z novimi bila cenejsa in predvsem boljsa. Placala je zavarovalnica, ne vem pa ce je dobila kaj nazaj od pravne osebe, to je lastnika zemljisca, pri katerem je neurje podrlo drevo na avtomobila.
Za,tablico pa se strinjam 110%. Sam bi raje doplacal 1500 eur, da je le nov avto ne bi imel. Ze ustrezen radio v starega, ki not pase v luknjo ni bilo enostavno najt in zmontiat, si ne predsravljam da bi… ...prikaži več to iskal za novega. Brrrr... na servisu pa bodo kot zgoraj opisano rekli nam je zelo zal je preteklo 10 let, bo treba kupit novega.
dokler bo slovenec prodajal ledvico za nov avto bo takole. star avto vam na dinosu odkupijo za 20€, potem pa en šegu prodajo za 80€. medtem ko je tona železa 150€. surovine so dons več vredne kot zlato. samo je… ...prikaži več pa problem pejte tankat z EV in z ICE. a kdo od vas zahteva naročnino za ICE. greste na pumpo, natočite in plačate, kjerkoli na katerokoli. pa z EV, tolk naročnin kolikor polnilnic. če se boste hotel prevžat po SLO, boste samo za naronine zapravil pol plače. kaj šele za štrom in Led-ice.
Avtomobil je nujno zlo, a ne traja večno. Brez njega pa nas je večina "bosa". Tako, da čeprav smo navezani na določeno vozilo ga je treba prej ko slej zamenjati 🤔
Preizkuševalec na tehničnem mora opazit da se lučka prižge, ko da kontakt in mora ugasniti ko vozilo zažene. Morda, a res le morda, pa ne bi opazil da se nazaj prizge pri hitrosti vecji od 25 km-h.
Meni je uspelo, čeprav vozim v enoto, kjer so zelo tečni in dosledni.
Mimogrede, na Gorenjskem nekje še vedno "spuščajo skozi" za 20€(skritih v prometnemu dovoljenju...).
Novinarjem: to raziščite.
To je smisel proizvodnje novih avtomobilov .
no ja pa se gremo reciklažo in zeleni prehod. pa da ne pozabim starodobnike. kolk morajo bit stari avti da dobijo status starodobnika. dons bo prej dobil ford T , kot pa avto iz okolice devedesetih prejšnjega stoletja. to samo… ...prikaži več zato ker, je treba kupovat tesle. aja, kje pa je članek o požaru baterij v Franciji. psssst. tiho , da se ne zve. saj se bo zavohalo, zelo kmalu. pa me zanima, kolk km morajo dizli prevozit da konkuriraju tistemu oblaku, pa onemu pri škofji loki. pa..
Lastnorocno sem odvrgel 18V vijacnik Einhell iz rok, ko je zacel goret. Prav tako sem imel slabo izkusnjo z Dell prenosnikom, ko je napihnilo baterijo da je pocilo ohisje tik ob konektorju za polnjenje. Znanka je imela isto tezavo tudi… ...prikaži več z HPjem. Po par prebranih clankih o nevarnih baterijah v Samsungih, vpoklicih BMW hibridov,.... me bodo le cez mnogo let in s tezavo prepricali, da so EV ekoloski in varni.
Ta težava šele prihaja. Bolj ali manj dobre kopije mehanskih delov za starejša vozila še kdo dela, presneto malo verjetno je, da bo kdo ohranil proizvodnjo starih čipov. In če bo crknila "samo" tablica v vozilu, bo enako enoto čez… ...prikaži več 10 let nemogoče dobiti.
5 let nazaj je bilo nemogoce dobiti desna sprednja vrata za 5 let starega clia. Prav tako istocasno tudi za golf 5ko. Dobesedno nemogoce. Ne original, niti kopije niti rabljenih. Po 2 mesecih iskanja sta lastnika v neurju poskodovanih vozil… ...prikaži več pristala na popravilo poskodovanih vrat, ki bi zamenjana z novimi bila cenejsa in predvsem boljsa. Placala je zavarovalnica, ne vem pa ce je dobila kaj nazaj od pravne osebe, to je lastnika zemljisca, pri katerem je neurje podrlo drevo na avtomobila.
Za,tablico pa se strinjam 110%. Sam bi raje doplacal 1500 eur, da je le nov avto ne bi imel. Ze ustrezen radio v starega, ki not pase v luknjo ni bilo enostavno najt in zmontiat, si ne predsravljam da bi… ...prikaži več to iskal za novega. Brrrr... na servisu pa bodo kot zgoraj opisano rekli nam je zelo zal je preteklo 10 let, bo treba kupit novega.
Zato obstojajo avtoodpadi. Da dobiš kakšen del in pa da ga na koncu še sam svojega tam odpelješ.
tudi allegro.pl je za pogledat, dosti rabljenih poceni delov. tile naši lastniki avtoodpadov znajo biti zlatarji.
dokler bo slovenec prodajal ledvico za nov avto bo takole. star avto vam na dinosu odkupijo za 20€, potem pa en šegu prodajo za 80€. medtem ko je tona železa 150€. surovine so dons več vredne kot zlato. samo je… ...prikaži več pa problem pejte tankat z EV in z ICE. a kdo od vas zahteva naročnino za ICE. greste na pumpo, natočite in plačate, kjerkoli na katerokoli. pa z EV, tolk naročnin kolikor polnilnic. če se boste hotel prevžat po SLO, boste samo za naronine zapravil pol plače. kaj šele za štrom in Led-ice.
Avtomobil je nujno zlo, a ne traja večno. Brez njega pa nas je večina "bosa". Tako, da čeprav smo navezani na določeno vozilo ga je treba prej ko slej zamenjati 🤔
Žarnico bi odstranil iz števca. Opravil tehnični in se kasneje ukvarjal z iskanjem enote. Med tem bi lahko normalno uporabljal avto.
Preizkuševalec na tehničnem mora opazit da se lučka prižge, ko da kontakt in mora ugasniti ko vozilo zažene. Morda, a res le morda, pa ne bi opazil da se nazaj prizge pri hitrosti vecji od 25 km-h.
Meni je uspelo, čeprav vozim v enoto, kjer so zelo tečni in dosledni. Mimogrede, na Gorenjskem nekje še vedno "spuščajo skozi" za 20€(skritih v prometnemu dovoljenju...). Novinarjem: to raziščite.