Najbolj ekološka pridelava vodika je z elektrolizo vode, toda zgolj z ekološko pridobljeno elektriko, kjer dve volumski enoti vodika proizvedeta še eno volumsko enoto kisika! Na žalost je ta metoda tudi najdražja, a 100% brez škodlivih emisij!
Da bomo kredibilni v podajanju rezultatov je treba pogledati širšo sliko. Vodik je eden najčistejših goriv, a njegova proizvodnja je v večini primerov ekološko sporna in zelo draga. Tako da ne zavajate ljudi z delnim (všečnim) prikazom rezultatov.🤔
0 emisij? Sliši se super. Dokler ne pogledaš kako proizvajajo ta vodik - največ se ga proizvede s predelavo metana, kjer ena tona vodika na strani proizvede med 6 in 9 ton CO2. Ja, ta CO2 se da ujeti, ampak… ...prikaži več takega vodika je (skupaj z ostalimi ekološko prijaznimi, a dragimi metodami) manj kot 1%.
Seveda je tu ideja da vodika ne delaš s SMR iz metana temveč z elektrolizo z uporabo elektrike iz obnovljivih virov. Slednji res cenovno ni konkurenčen metanu iz SMR, če emisije CO2 niso obdavčene.
Nikjer pa niti enega podatka, koliko časa lahko deluje pod obremenitvijo s to količino goriva in primerjava z dizelskim agregatom za enako ceno goriva.
Pri Mercedesu ne gre za enako tehnologijo! V povezavi, ki si jo dal je Toyotin projekt razvoja motorja "na vodo", kjer se proces elektrolize vode v vodik, proizvaja kar v vozilu. Kot je povedano že v videu samem, ne gre… ...prikaži več za Toyotino pogruntavščino, ampak obuditev že desetletja stare ideje Iranskega znanstvenika. Glavna težava je, da Toyota še ni prišla nič dlje od problema, ki ga je imel že izumitelj in sicer koliko km je možno prevoziti z enim polnjenjem in več kot 70 km še niso prevozili...
Najbolj ekološka pridelava vodika je z elektrolizo vode, toda zgolj z ekološko pridobljeno elektriko, kjer dve volumski enoti vodika proizvedeta še eno volumsko enoto kisika! Na žalost je ta metoda tudi najdražja, a 100% brez škodlivih emisij!
Da bomo kredibilni v podajanju rezultatov je treba pogledati širšo sliko. Vodik je eden najčistejših goriv, a njegova proizvodnja je v večini primerov ekološko sporna in zelo draga. Tako da ne zavajate ljudi z delnim (všečnim) prikazom rezultatov.🤔
0 emisij? Sliši se super. Dokler ne pogledaš kako proizvajajo ta vodik - največ se ga proizvede s predelavo metana, kjer ena tona vodika na strani proizvede med 6 in 9 ton CO2. Ja, ta CO2 se da ujeti, ampak… ...prikaži več takega vodika je (skupaj z ostalimi ekološko prijaznimi, a dragimi metodami) manj kot 1%.
Seveda je tu ideja da vodika ne delaš s SMR iz metana temveč z elektrolizo z uporabo elektrike iz obnovljivih virov. Slednji res cenovno ni konkurenčen metanu iz SMR, če emisije CO2 niso obdavčene.
Nikjer pa niti enega podatka, koliko časa lahko deluje pod obremenitvijo s to količino goriva in primerjava z dizelskim agregatom za enako ceno goriva.
Avtorju v vednost to so v Toyoti že patentirali..
https://youtu.be/cTHUuANWF5M
Pri Mercedesu ne gre za enako tehnologijo! V povezavi, ki si jo dal je Toyotin projekt razvoja motorja "na vodo", kjer se proces elektrolize vode v vodik, proizvaja kar v vozilu. Kot je povedano že v videu samem, ne gre… ...prikaži več za Toyotino pogruntavščino, ampak obuditev že desetletja stare ideje Iranskega znanstvenika. Glavna težava je, da Toyota še ni prišla nič dlje od problema, ki ga je imel že izumitelj in sicer koliko km je možno prevoziti z enim polnjenjem in več kot 70 km še niso prevozili...