Avto /avto/kombinirana
37781 ogledov

Namesto dizla so v motorju uporabili vodik, to se je zgodilo

Komentarjev 9
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Avatar MS
    MS 12:46 11.avgust 2024.

    Najbolj ekološka pridelava vodika je z elektrolizo vode, toda zgolj z ekološko pridobljeno elektriko, kjer dve volumski enoti vodika proizvedeta še eno volumsko enoto kisika! Na žalost je ta metoda tudi najdražja, a 100% brez škodlivih emisij!

  • Avatar Suli
    Suli 11:24 11.avgust 2024.

    Da bomo kredibilni v podajanju rezultatov je treba pogledati širšo sliko. Vodik je eden najčistejših goriv, a njegova proizvodnja je v večini primerov ekološko sporna in zelo draga. Tako da ne zavajate ljudi z delnim (všečnim) prikazom rezultatov.🤔

  • Bizgec 11:01 11.avgust 2024.

    0 emisij? Sliši se super. Dokler ne pogledaš kako proizvajajo ta vodik - največ se ga proizvede s predelavo metana, kjer ena tona vodika na strani proizvede med 6 in 9 ton CO2. Ja, ta CO2 se da ujeti, ampak ...prikaži več takega vodika je (skupaj z ostalimi ekološko prijaznimi, a dragimi metodami) manj kot 1%.

    • popokatopetl 16:01 11.avgust 2024.

      Seveda je tu ideja da vodika ne delaš s SMR iz metana temveč z elektrolizo z uporabo elektrike iz obnovljivih virov. Slednji res cenovno ni konkurenčen metanu iz SMR, če emisije CO2 niso obdavčene.

  • Avatar Jurič Zvonko
    juric 14:07 11.avgust 2024.

    Nikjer pa niti enega podatka, koliko časa lahko deluje pod obremenitvijo s to količino goriva in primerjava z dizelskim agregatom za enako ceno goriva.

  • Ender3 12:56 11.avgust 2024.

    Avtorju v vednost to so v Toyoti že patentirali..

    • Ender3 14:29 11.avgust 2024.

      https://youtu.be/cTHUuANWF5M

    • Avatar Zoran
      StarMačk 17:33 11.avgust 2024.

      Pri Mercedesu ne gre za enako tehnologijo! V povezavi, ki si jo dal je Toyotin projekt razvoja motorja "na vodo", kjer se proces elektrolize vode v vodik, proizvaja kar v vozilu. Kot je povedano že v videu samem, ne gre ...prikaži več za Toyotino pogruntavščino, ampak obuditev že desetletja stare ideje Iranskega znanstvenika. Glavna težava je, da Toyota še ni prišla nič dlje od problema, ki ga je imel že izumitelj in sicer koliko km je možno prevoziti z enim polnjenjem in več kot 70 km še niso prevozili...

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.