Joze, odvisno kje potuješ. Recimo po celotni avtocesti od Dunaja pa po Koroški in do Innsbrucka, ni nobenega plačila za tunele. Pa že samo te avtoceste je več kot je je vseskupaj v Sloveniji. Nekaj doplačila za tunele je v… ...prikaži več predorih med Salzburgom in Flachauem pa med Innsbruckom in Italijansko mejo.
Ker si Slovenec, seveda ne znaš razmišljati drugače kot na način, kako komu škodovat s kaznimii. Drugje v Evropi lahko namreč plačaš cestnino v 30 dneh po vožnji.
Avstrijska letna seveda ni cenejša. Hkrati pa seveda nimajo več avtocest. SLovenija je po gostoti omrežja avtocest druga država v Evropi, ki je edino smiselno merilo. Ne moreš primerjati absolutne dolžine v veliko večji države, a ne?
Predvidevam, da sistem, ki je postavljen pri nas ne deluje pravilno, če je promet preusmerjen na drugo stran avtoceste zaradi dela na cesti. Vsaj sklepam tako, glede na orientacijo naprav. Sicer pa je logično, da se uporabi tudi za… ...prikaži več nadzor vinjet. Nima smisla nekaj uvajati, če se resno ne nadzoruje.
Če že vse to postavljajo naj gredo še korak dlje tako kot avstrijci, ki bodo imeli naslednje leto povsem digitalne vinjete in jih ne bo potrebno limati na šipe. Preprosto jo boš kupil preko spleta, vezana bo na registrsko številko… ...prikaži več vozilo in ker imajo v A lahko 1 tablico na 3 avtih bodo tako lahko vozili 3 avtomobili z 1 vinjeto, pa ne pozabimo da je njihova letna ca. 30€ cenejša kot pri nas, KM avtocest pa imajo 20x več !
To ima slovaška že kar nekaj let. Ko boš pa trdil, da je Avstrijska letna vinjeta cenejša in hkrati ne-upošteval vseh tunelov, se pa oglasi.
Tudi Slovenska vinjeta ne pokriva vseh tunelov npr. tunel Karavanke
Odkrivamo toplo vodo - to imajo Mađari že leta super urejeno preko registerske tablice...
@Joze Ribic: In katerega drugega tunela še ne? Je predor Karavanke slovenski predor?
Joze, odvisno kje potuješ. Recimo po celotni avtocesti od Dunaja pa po Koroški in do Innsbrucka, ni nobenega plačila za tunele. Pa že samo te avtoceste je več kot je je vseskupaj v Sloveniji. Nekaj doplačila za tunele je v… ...prikaži več predorih med Salzburgom in Flachauem pa med Innsbruckom in Italijansko mejo.
Pa da se ne bomo nekaj šopirli kolko to košta - tukaj so vse informacije:http://www.asfinag.at/maut-vignette/streckenmaut/tarife/
Ker si Slovenec, seveda ne znaš razmišljati drugače kot na način, kako komu škodovat s kaznimii. Drugje v Evropi lahko namreč plačaš cestnino v 30 dneh po vožnji.
Avstrijska letna seveda ni cenejša. Hkrati pa seveda nimajo več avtocest. SLovenija je po gostoti omrežja avtocest druga država v Evropi, ki je edino smiselno merilo. Ne moreš primerjati absolutne dolžine v veliko večji države, a ne?
Kaki radarji za vraga? V Sloveniji so vsi na PREHITEVALNEM pasu s 110kmh, na voznem pa mogoče kak kamion in še počasnejši voznik.
Upam, da bo tako in da bo sistem prepoznal tudi šifro vinjete in jo takoj samodejno primerjal z bazo prodanih vinjet.
Ne gre samo za vozila brez vinjete, ampak tudi za veliko število ponarejenih in napačno "prilepljenih" vinjet, z namenom prenosa na druga vozila.
Predvidevam, da sistem, ki je postavljen pri nas ne deluje pravilno, če je promet preusmerjen na drugo stran avtoceste zaradi dela na cesti. Vsaj sklepam tako, glede na orientacijo naprav. Sicer pa je logično, da se uporabi tudi za… ...prikaži več nadzor vinjet. Nima smisla nekaj uvajati, če se resno ne nadzoruje.
Če že vse to postavljajo naj gredo še korak dlje tako kot avstrijci, ki bodo imeli naslednje leto povsem digitalne vinjete in jih ne bo potrebno limati na šipe. Preprosto jo boš kupil preko spleta, vezana bo na registrsko številko… ...prikaži več vozilo in ker imajo v A lahko 1 tablico na 3 avtih bodo tako lahko vozili 3 avtomobili z 1 vinjeto, pa ne pozabimo da je njihova letna ca. 30€ cenejša kot pri nas, KM avtocest pa imajo 20x več !
in ker je hardware sistema že postavljen, se potrebuje samo še en software in bi položnice tisti, ki se švercajo avtomatsko bile dostavljene na dom
Idi na Madžarsko , tam vse to že funkcionira.