Slovenci se spet hvalimo s tem, da smo bedaki. Verjetno smo edini narod, ki mu ni jasen princip klasičnih krožišč in smo preneumni, da bi jih znali pravilno uporabljati.
itak. Saj smo glede na izkušnje država z največ vozniki ki nimajo pojma kako se obnašati v krožišču. domenavm da je tudi med prometnimi strokovnjaki kakšen tak. Lenoba ( v tem primeru nekoordiniranost ) je gonilo razvoja...
Jaz se ne bi hvalil s tem, da smo najbolj prodorni s turbo krizisci, ker to najvec pove o voznikih. Pa tudi drugje divjajo, ampak agresivni pa so malokje toliko kot pri nas. Če sploh kje. Kar se pa tiče… ...prikaži več žal, pa verjetno res ni druge izbire, ker vsaj polovica voznikov ne koristi notranjih pasov, polovica voznikov ne ve prednostnih pravil, tretjina se jih izgubi v kroziscu in ogroza druge v kombinaciji z divjaki.. Zanimivo pa bo sedaj turbo razvrščanje in voznja v rikverc namesto se enega kroga. Pa v tomačevem so semaforji. Na žalah tudi?
Sam sem se v dveh dneh 3x peljal po teh dveh čudnem križišču in od tega sem 2x narobe zavil. Prehod na notranjo linijo je namreč povsem nepregledno in dosti nelogično narejen. Sicer potem z malo večje pozornosti in nekaj… ...prikaži več preveč odpeljanih metrih osvojiš logiko, ampak glede na to da v BTC pride veliko nedeljskih obiskovalcev, bo to še zelo zanimivo ;)Moja ocena 6/10. Ideja je odlična, izvedba pa malce manj, ker če spregledaš table, kako to gre in nisi full pozoren za menjavo pasu, ti ni pomoči in si že izven križišča.
Problem krožišč pri nas pa je tudi ta, da jih gradimo popolnoma drugače kot vsi ostali. Mi imamo vedno več uvozov v krožišče kot izvozov, v tujini pa ravno obratno. Kdo je potem tu nor?
Slovenci se spet hvalimo s tem, da smo bedaki. Verjetno smo edini narod, ki mu ni jasen princip klasičnih krožišč in smo preneumni, da bi jih znali pravilno uporabljati.
Men so turbo krozisca prow fajn.
Čak mal a pol so tako križišče pogruntal "naši" strokovnjaki? Zanimivo!
itak. Saj smo glede na izkušnje država z največ vozniki ki nimajo pojma kako se obnašati v krožišču. domenavm da je tudi med prometnimi strokovnjaki kakšen tak. Lenoba ( v tem primeru nekoordiniranost ) je gonilo razvoja...
Jaz se ne bi hvalil s tem, da smo najbolj prodorni s turbo krizisci, ker to najvec pove o voznikih. Pa tudi drugje divjajo, ampak agresivni pa so malokje toliko kot pri nas. Če sploh kje. Kar se pa tiče… ...prikaži več žal, pa verjetno res ni druge izbire, ker vsaj polovica voznikov ne koristi notranjih pasov, polovica voznikov ne ve prednostnih pravil, tretjina se jih izgubi v kroziscu in ogroza druge v kombinaciji z divjaki.. Zanimivo pa bo sedaj turbo razvrščanje in voznja v rikverc namesto se enega kroga. Pa v tomačevem so semaforji. Na žalah tudi?
ti si butl
Sam sem se v dveh dneh 3x peljal po teh dveh čudnem križišču in od tega sem 2x narobe zavil. Prehod na notranjo linijo je namreč povsem nepregledno in dosti nelogično narejen. Sicer potem z malo večje pozornosti in nekaj… ...prikaži več preveč odpeljanih metrih osvojiš logiko, ampak glede na to da v BTC pride veliko nedeljskih obiskovalcev, bo to še zelo zanimivo ;)Moja ocena 6/10. Ideja je odlična, izvedba pa malce manj, ker če spregledaš table, kako to gre in nisi full pozoren za menjavo pasu, ti ni pomoči in si že izven križišča.
Problem krožišč pri nas pa je tudi ta, da jih gradimo popolnoma drugače kot vsi ostali. Mi imamo vedno več uvozov v krožišče kot izvozov, v tujini pa ravno obratno. Kdo je potem tu nor?