Problematična je AC proti Splitu, zaradi poletne gužve , ob sobotah in nedeljah , ko so zamenjave je ta neznosna pri čakanju na cestninskih postajah. Najbolj problematično je pa to , da AC stane že zdaj skoraj toliko , kot… ...prikaži več porabiš bencina za po stari cesti. Časovno pa lahko celo prej prideš , če se zgodi nesreča , ta se pa zgodi obvezno z 3 h zastoji . Pri tem pa ne mislim Jadransko magistralo ampak NM-KA-Slunj- Rakovica -Ličko Petrovo selo- Prijeboj -Korenica -Gračac- Oklaj -Drniš-Muč -ST. Razdalja 430km iz LJ. Jaz od kar so naredili AC še nisem peljal po njej, ker je stara prazna, dobra , še boljše je pa prevoziti ponoči, ko je prometa še manj. Policijski radarji in njihovi položaji so objavljeni za vsak dan in ure posebej, na portalu HAK-a tako da v radar ne moreš pasti . Je pa med 6-7 h vožnje. Druga zgodba je pa AC proti BG , kjer alternative ni !
Problematična je AC proti Splitu, zaradi poletne gužve , ob sobotah in nedeljah , ko so zamenjave je ta neznosna pri čakanju na cestninskih postajah. Najbolj problematično je pa to , da AC stane že zdaj skoraj toliko , kot… ...prikaži več porabiš bencina za po stari cesti. Časovno pa lahko celo prej prideš , če se zgodi nesreča , ta se pa zgodi obvezno z 3 h zastoji . Pri tem pa ne mislim Jadransko magistralo ampak NM-KA-Slunj- Rakovica -Ličko Petrovo selo- Prijeboj -Korenica -Gračac- Oklaj -Drniš-Muč -ST. Razdalja 430km iz LJ. Jaz od kar so naredili AC še nisem peljal po njej, ker je stara prazna, dobra , še boljše je pa prevoziti ponoči, ko je prometa še manj. Policijski radarji in njihovi položaji so objavljeni za vsak dan in ure posebej, na portalu HAK-a tako da v radar ne moreš pasti . Je pa med 6-7 h vožnje. Druga zgodba je pa AC proti BG , kjer alternative ni !