Tle sploh ni nobene logike, kako so lahko pustili tovornjak ponoči na cesti. Zakaj ga niso odstranili? Se jim ni dalo, policaji so lepo končali za tisti dan in nikogar ni bilo, ki bi oviro odstranil s ceste.Tako gre… ...prikaži večre to pri nas in nihče ne bo odgovarjal (DARS pa sploh ne).
Kolikor poznam naša cestna pravila je v takem primeru omejitev postavljena na 60km/h. Portal je malo pred izvozom in tam je bila (vsaj ob 9h zvečer) jasna označba. Na podlagi radarske slike tudi dežja ni bilo več. Me pa res… ...prikaži več zanima, kakšna bo uradna razlaga.
Vam jaz povem, da ni bilo tako označeno, zato je zapeljal na prehitevalni pas. Ta slika je od danes. Nekaj ur pred njegovo nesrečo se je skoraj zaletela njegova punca, ker je tisti tovornjak očitno stal sredi avtoceste, brez… ...prikaži večez svetlobnega znaka na pasu.Policija že išče očividce nesreče, ki bodo povedali, kako je bilo.
Mogoče je res peripeljal prehitro, ampak brez veze že ni zapeljal z voznega zapeljal na prehitevalni pas, kjer je stal tovornjak!Očitno je bila oznaka slaba - najbrž na desni strani cestišča in je mislil, da se bo na prehitevalnem… ...prikaži več pasu oviri izognil!!!
Signalizacija na avtocestah velikokrat ni dovolj jasna. pa tudi prez zaporo ali pa pred oviro ni dovolj prostora. Zaradi "tehnične napake" darsa sem zgubil prijatelja.
Če je bila postavljena signalizacija tako kot na zgornji sliki, potem to ni bila ustrezna rešitev. Zapora namreč mora biti precej pred oviro oz. vsaj toliko, da lahko voznik pravočasno ukrepa. Kar se je verjetno zgodilo je to,… ...prikaži več da je peljal po voznem pasu in tik pred oviro zapeljal na prehitevalnega, ker ni mogel vedeti, da je tam že zapora z oviro. Zato mora najprej biti zapora pasu, varnostna razdalja za tiste, ki spregledajo, in šele potem ovira.
Ti pojma nimaš, kaj sploh govoriš. Ni bilo tako, kot na sliki in tudi če bi bilo se ti znaki in obvestila za oviro, ki jih vidiš na sliki vidijo kilometre daleč!
Teh znakov ne vidiš, če si npr. obtičal za tovornjakom. Slika JE od tam in šele zdaj lahko vidiš, kako blizu je vse skupaj, ko je pogled iz perspektive.Če se npr. voziš za tovornjakom, potem ne vidiš točno,… ...prikaži več kaj vse se od spredaj dogaja, zato je nujno, da se stožci začnejo vsaj 100 metrov pred postavljeno oviro. Da jih pravočasno vidiš, četudi si za kamionom.
Včeraj sem bil v koloni pri tej nesreči. Pred šentviškim tunelom na portalu "opozorilo". Za tunelom na portalu opozorilo. Pred izvozom šentvid še eno opozorilo. Izredno svetla in utripajoča luč. Razen če greš 200 ali pa si "ko mina" ne… ...prikaži več moreš zgrešiti tega.
Tle sploh ni nobene logike, kako so lahko pustili tovornjak ponoči na cesti. Zakaj ga niso odstranili? Se jim ni dalo, policaji so lepo končali za tisti dan in nikogar ni bilo, ki bi oviro odstranil s ceste.Tako gre… ...prikaži večre to pri nas in nihče ne bo odgovarjal (DARS pa sploh ne).
Kolikor poznam naša cestna pravila je v takem primeru omejitev postavljena na 60km/h. Portal je malo pred izvozom in tam je bila (vsaj ob 9h zvečer) jasna označba. Na podlagi radarske slike tudi dežja ni bilo več. Me pa res… ...prikaži več zanima, kakšna bo uradna razlaga.
Vam jaz povem, da ni bilo tako označeno, zato je zapeljal na prehitevalni pas. Ta slika je od danes. Nekaj ur pred njegovo nesrečo se je skoraj zaletela njegova punca, ker je tisti tovornjak očitno stal sredi avtoceste, brez… ...prikaži večez svetlobnega znaka na pasu.Policija že išče očividce nesreče, ki bodo povedali, kako je bilo.
Mogoče je res peripeljal prehitro, ampak brez veze že ni zapeljal z voznega zapeljal na prehitevalni pas, kjer je stal tovornjak!Očitno je bila oznaka slaba - najbrž na desni strani cestišča in je mislil, da se bo na prehitevalnem… ...prikaži več pasu oviri izognil!!!
Signalizacija na avtocestah velikokrat ni dovolj jasna. pa tudi prez zaporo ali pa pred oviro ni dovolj prostora. Zaradi "tehnične napake" darsa sem zgubil prijatelja.
telefon ... trenutek nepazljivosti ...
kaj pa če si prišel na avtocesto na uvozih za predorom? Potem teh opozoril nisi mogel videti.
Če je bila postavljena signalizacija tako kot na zgornji sliki, potem to ni bila ustrezna rešitev. Zapora namreč mora biti precej pred oviro oz. vsaj toliko, da lahko voznik pravočasno ukrepa. Kar se je verjetno zgodilo je to,… ...prikaži več da je peljal po voznem pasu in tik pred oviro zapeljal na prehitevalnega, ker ni mogel vedeti, da je tam že zapora z oviro. Zato mora najprej biti zapora pasu, varnostna razdalja za tiste, ki spregledajo, in šele potem ovira.
Ti pojma nimaš, kaj sploh govoriš. Ni bilo tako, kot na sliki in tudi če bi bilo se ti znaki in obvestila za oviro, ki jih vidiš na sliki vidijo kilometre daleč!
Jaz se dostikrat počutim kot bedak, ko zmanjšujem hitrost pred deli na AC na 60 km/h, ostali pa 130 km/h mimo mene in me gledajo kot marsovca...
60 imaš samo v Sloveniji, drugje po Evropi od 80-100 km/h na območju delovišč.
In DARS označuje zelo slabo, je že bila polemika.....
Kaj pa varnostna razdalja, a šparaš da se šlepaš za kamionom?
Teh znakov ne vidiš, če si npr. obtičal za tovornjakom. Slika JE od tam in šele zdaj lahko vidiš, kako blizu je vse skupaj, ko je pogled iz perspektive.Če se npr. voziš za tovornjakom, potem ne vidiš točno,… ...prikaži več kaj vse se od spredaj dogaja, zato je nujno, da se stožci začnejo vsaj 100 metrov pred postavljeno oviro. Da jih pravočasno vidiš, četudi si za kamionom.
Včeraj sem bil v koloni pri tej nesreči. Pred šentviškim tunelom na portalu "opozorilo". Za tunelom na portalu opozorilo. Pred izvozom šentvid še eno opozorilo. Izredno svetla in utripajoča luč. Razen če greš 200 ali pa si "ko mina" ne… ...prikaži več moreš zgrešiti tega.