Ne se sekirat. Prazno in z minimalnim gorivom in povečanimi flapi , mu je ta pista čisto zadost. Če pa ne , se mu pa postavi še 100m železnih plošč pred začetkom steze . 747 je šele 6 po najtežji… ...prikaži več nosilnosti , je pa prvi po gabaritih velikosti tovorja.
Za vse tiste , ki delate iz nič slona. Ni bila napaka pilotov , ampak je poslan iz tovarne Boing na ta aerodrom z deli trupa za B-787, ki jih tu sestavljajo v drugi Boingovi tovarni. Problem je bil samo… ...prikaži večo obrniti avion , kajti za to so težki letališki vlačilci , ki jih pa tu nimajo. Avion se je dvignil že na 2/3 vaše absolutno prekratke piste.http://www.bizjournals.com/wichita/news/2013/11/21/saga-of-wichitas-wayward-dreamlifter.html
Ne se sekirat. Prazno in z minimalnim gorivom in povečanimi flapi , mu je ta pista čisto zadost. Če pa ne , se mu pa postavi še 100m železnih plošč pred začetkom steze . 747 je šele 6 po najtežji… ...prikaži več nosilnosti , je pa prvi po gabaritih velikosti tovorja.
Za vse tiste , ki delate iz nič slona. Ni bila napaka pilotov , ampak je poslan iz tovarne Boing na ta aerodrom z deli trupa za B-787, ki jih tu sestavljajo v drugi Boingovi tovarni. Problem je bil samo… ...prikaži večo obrniti avion , kajti za to so težki letališki vlačilci , ki jih pa tu nimajo. Avion se je dvignil že na 2/3 vaše absolutno prekratke piste.http://www.bizjournals.com/wichita/news/2013/11/21/saga-of-wichitas-wayward-dreamlifter.html