Vsak dan naredim cca 100 km po avtocestah. Se zgodi kako prehitevanje tovornjaka in ja, traja nekaj časa. Ampak to še zdaleč ni nek resen problem. Precej več je teh prehitevanj s strani voznikov osebnih vozil pri hitrosti manj kot… ...prikaži več 100 km / h. Zadnje čase opažam tudi "jadralce", ki so bodisi zaspali ali telefonirajo ali pa hočejo privarčevati malo goriva / elektrike in vozijo manj kot 90 km / h in jih tovornjaki prehitevajo. Najprej je potrebno te počistiti z avtocest.
Pa na osebne avte dat blokado 130. Saj hitreje ne smejo voziti . Na vse, brez izjem , ne glede na letnik . Brez te blokade ne bi bila možna naslednja registracija. Pa da potem vidim prehitevanje.
edino normalno za tam, kjer sta samo dva pasova. Ista zgodba v Italiji do Benetk, že od nekdaj na tej trasi prepovedano prehitevanje kamion-kamion. Voznja obcutno bolj normalna.
Policisti so pred štirimi leti ugotovili 530 tovrstnih kršitvah 530 kršitev vožje po levem s strani tovornjakarjev vidim jaz vsako leto na cesti ne pa da jih policisti v vsej sloveniji skupaj. Na primorski AC na klancu od Vrhnike proti… ...prikaži veči logatcu ni neobičajno da vozijo vzporedno na vseh treh pasovih.
Predlog , če bo sprejet, bo pozitivno vplival na varnost v prometu. Vendar je preveč idiotov na cestah. So v manjšini vendar, so zelo dobro razporejerni.
Če bo po kakšni nerazumljivi neumnosti ta norost sprejeta, bo to zelo slabo vplivalo na promet po AC . Poglej si promet v času preovedi , kakšne kolone so . Na voznem pasu kolone tovornajkov, ki vozijo za nekom ki… ...prikaži več ki se pelje konkretno pod omejitvijo . Na prehitevalnem pasu pa kolone osebnih avtomobilov. Je to za tebe bolj varen in pretočen promet ? Ko pa prepovedi prehitevanja ni , pa tudi kolon skoraj ni .
Križar,vsi odvisni stroški prevoza se vkalkulirajo v končno ceno proizvoda ali dobrine ,ki je naprodaj v trgovini....ne veš o čem govoriš ,pa kakšen odhod v službo z vlakom bi ti tudi prav prišel pri širitvi obzorja ;bi si z poslancem… ...prikaži več Hanom izmenjala znanje iz ekonomije in časovne usklajenosti dostave "just in time" tudi do tvojega delovnega mesta!
romzy@ preberi kaj sem napisal" TRANZIT" in ne lokalne vožnje!Moje vožnje z vlakom v službo so se končale že kar nekaj let nazaj,tko,da ne vem kdo zdej ne ve o čem govori??
Če morajo tovornjakarji prehitevati osebna vozila, ki ne dosegajo niti 80km/h na AC.. (šparanje al neki.. samo bolano do konca) je treba varnost iskati drugje.. npr odstraniti počasne voznike osebnih vozil in voznike, ki neprestano vozijo po levi.
Ja, to z vozniki po levi res ne razumem, ker če odstranimo omenjene nam ostanejo na AC samo tovornjakarji, potem pa prehitevanje več ni problem? Problem so cik-cakarji, ki vsake 100m levo desno zavijajo namesto da bi šli s tokom… ...prikaži več (enim ali drugim), potem pa se dogajajo nevarne situacije, izsiljevanj, zaviranj ali zdrsov na spolzkem cestišču. Danes ni mogoče voziti po voznem pasu normalno, ker na njem ni prostora in se giblje prepočasi!
Največji problem pri prehitevanju šleperjev je da tipično šleper s 100 dve minuti prehiteva drugega ki vozi 99,5, pri čemer slednji ne popusti niti kilometer. Prehitevani bi moral obvezno upočasnit na 90. Problem pa je da je to težko nadzirat,… ...prikaži več zato je prepoved prehitevanja + obvezna razdalja 100m boljša rešitev. Če imaš čas, lahko spustiš sankcijo tako, da po nadležnem počasnem prehitevanju pač ti minutko voziš pred njim 90.
Ti pa nimaš pojma o tem kar pišeš. Kje si videl tovornjak vozit 100 km/h ? . Vsi imajo blokade max 90.. Nekateri starejši pa 80. Že dolgo pa je predpisana razdalja med tovornjaki 100 m . Najprej se pozanimaj… ...prikaži večzanimaj , potem pa pipši .
Zagotovo je tu nekaj komentarjev voznikov tovornjakov in ti morate priznati, da nekatero res pretiravajo z prehitevanjem in traja kar nekaj časa. Kot voznik osebnega avta to vidim, ti pa jasno če voziš šlepar pa ti je to logično, da… ...prikaži veča dlje časa prehitevaš šlepar in da traja dlje. Za bi temu predlogu dodal, da bi zvišal cestnino za tovornjake, ker 80% je tujcev, domače bi pa nekako subvencioniral, kajti tovornjaki so največji uničevalci za naše ceste. Žal tako je.
Han lahko tebi ko pri koritu že toliko let vlečeš naš denar in mlatiš prazno slamo. Ti si tisti ko si hotel večje potne stroške v parlamentu. Pa pojdi na vlak pa te tovornjaki ne bodo motili............... SD je največjo… ...prikaži več glomazo prikoritno kdajkoli jih je bilo ...........
Eedino pravilno je da se to naredi za celo državo, ker tistih znakov, ki so že sedaj z navedenimi urami tako ali drugače noben od teh ne upošteva. Tovornjak praviloma nikoli ne zmore prehiteti tovornjaka, brez da bi za sabo… ...prikaži več povzročil bremzanje in ustvarjanje elestike. Kot so nekateri že napisali tudi na AC jih dobiš tudi na AC proti Logatcu na vseh treh pasovih, en bolj pameten od drugega, vsi med 89 in 91 km/h. To ali pa tretji pas!
Edino pravilno. Potrebna pa sta še dva ukrepa: predpisana minimalna varnostna razdalja med tovornjaki in omejitev hitrosti za tovornjake. S temi tremi ukrepi bi drastično zmanjšali število nesreč tovornjakov. Pretočnost tovornjakov pa bi se celo povečala.
Končno......., ko se kamionar nameni prehiteti drug tovornjak, vklopi smernik in na levo, sploh ni pomembno, če je kdo na levem pasu in zaradi tega zavira iz 140 na 90..
Najprej se nauči prometne predpoise. Omejitev za osebna vozila je 130 in ne 140 km/ . In vsi smo enakovredni udeleženci v prometu . In tudi ti zato nimaš neke absolutne prednosti pred drugimi. Tudi tovornjak lahko prehiti počasnejšega od… ...prikaži večd sebe. In vedno več je vmes osebnih avtomobilov. Da pa rabi malo več časa kot osebni avto pa je pa razumljivo .
Aja, za kamionarje so tudi predpisi in ne smejo prehitevati dva kilometra in je omejitev devetdeset, a ne. Kdo se mora učit predpisov, zraven pa še bontona..?
Ales kaj si kaksen prevoznik, ves jezen izkoriscas najbrz uvozeno delovno silo ala bosna za 500€ na mesec. Tovornjaki so tako velik problem pri nas ker smo dejansko ozko grlo celoevropskega tranzita... Samo poglej, da je vec tovornjakov od avtomobilov… ...prikaži več na cesti, treba omejiti marsikaj drugega a slovenija tako mastno sluzi s tem da je to naverjetno...
Ja ,še vedno je zabit posameznik sprožil gorje,ki so ga težko plačevale množice. Morda bi bil pa dober protiukrep tej butasti pobudi,da se potem cestnine in davki za te tovornjake znižajo za 50%,pa preostalo pokrijejo privrženci tega maloumnega dejanja....
Vsak dan naredim cca 100 km po avtocestah. Se zgodi kako prehitevanje tovornjaka in ja, traja nekaj časa. Ampak to še zdaleč ni nek resen problem. Precej več je teh prehitevanj s strani voznikov osebnih vozil pri hitrosti manj kot… ...prikaži več 100 km / h. Zadnje čase opažam tudi "jadralce", ki so bodisi zaspali ali telefonirajo ali pa hočejo privarčevati malo goriva / elektrike in vozijo manj kot 90 km / h in jih tovornjaki prehitevajo. Najprej je potrebno te počistiti z avtocest.
Pa na osebne avte dat blokado 130. Saj hitreje ne smejo voziti . Na vse, brez izjem , ne glede na letnik . Brez te blokade ne bi bila možna naslednja registracija. Pa da potem vidim prehitevanje.
Hitreje kot 130 ne smemo vozit? Nobena inštitucija tega ne more preprečit, če se odločim drugače. Kot da je to neka sveta cifra, jesus kristus
edino normalno za tam, kjer sta samo dva pasova. Ista zgodba v Italiji do Benetk, že od nekdaj na tej trasi prepovedano prehitevanje kamion-kamion. Voznja obcutno bolj normalna.
Policisti so pred štirimi leti ugotovili 530 tovrstnih kršitvah 530 kršitev vožje po levem s strani tovornjakarjev vidim jaz vsako leto na cesti ne pa da jih policisti v vsej sloveniji skupaj. Na primorski AC na klancu od Vrhnike proti… ...prikaži veči logatcu ni neobičajno da vozijo vzporedno na vseh treh pasovih.
Predlog , če bo sprejet, bo pozitivno vplival na varnost v prometu. Vendar je preveč idiotov na cestah. So v manjšini vendar, so zelo dobro razporejerni.
Če bo po kakšni nerazumljivi neumnosti ta norost sprejeta, bo to zelo slabo vplivalo na promet po AC . Poglej si promet v času preovedi , kakšne kolone so . Na voznem pasu kolone tovornajkov, ki vozijo za nekom ki… ...prikaži več ki se pelje konkretno pod omejitvijo . Na prehitevalnem pasu pa kolone osebnih avtomobilov. Je to za tebe bolj varen in pretočen promet ? Ko pa prepovedi prehitevanja ni , pa tudi kolon skoraj ni .
Bil bi že čas in še medsebojno varnostno razdaljo med tovornjaki bi morali določiti na vsaj 100m.
Očitno še ne veš : Že dolgo je prepisana razdalja 100 m . In policija jo tudi nadzoruje .
Podpišem tudi jaz in dodal bi še povečanje cen vinjet za tranzit za vsaj 100%!
Križar,vsi odvisni stroški prevoza se vkalkulirajo v končno ceno proizvoda ali dobrine ,ki je naprodaj v trgovini....ne veš o čem govoriš ,pa kakšen odhod v službo z vlakom bi ti tudi prav prišel pri širitvi obzorja ;bi si z poslancem… ...prikaži več Hanom izmenjala znanje iz ekonomije in časovne usklajenosti dostave "just in time" tudi do tvojega delovnega mesta!
romzy@ preberi kaj sem napisal" TRANZIT" in ne lokalne vožnje!Moje vožnje z vlakom v službo so se končale že kar nekaj let nazaj,tko,da ne vem kdo zdej ne ve o čem govori??
Če morajo tovornjakarji prehitevati osebna vozila, ki ne dosegajo niti 80km/h na AC.. (šparanje al neki.. samo bolano do konca) je treba varnost iskati drugje.. npr odstraniti počasne voznike osebnih vozil in voznike, ki neprestano vozijo po levi.
In kaj je narobe z vozniki ki vozimo nonstop po levi nad omejitvijo??
Z dinamično vožnjo sem prilagodljiv in ne ogrožam nikogar , za razliko od vseh ostalih zaplankanih egoistov oz. posrančkov. V čem je problem?
Ja, to z vozniki po levi res ne razumem, ker če odstranimo omenjene nam ostanejo na AC samo tovornjakarji, potem pa prehitevanje več ni problem? Problem so cik-cakarji, ki vsake 100m levo desno zavijajo namesto da bi šli s tokom… ...prikaži več (enim ali drugim), potem pa se dogajajo nevarne situacije, izsiljevanj, zaviranj ali zdrsov na spolzkem cestišču. Danes ni mogoče voziti po voznem pasu normalno, ker na njem ni prostora in se giblje prepočasi!
Največji problem pri prehitevanju šleperjev je da tipično šleper s 100 dve minuti prehiteva drugega ki vozi 99,5, pri čemer slednji ne popusti niti kilometer. Prehitevani bi moral obvezno upočasnit na 90. Problem pa je da je to težko nadzirat,… ...prikaži več zato je prepoved prehitevanja + obvezna razdalja 100m boljša rešitev. Če imaš čas, lahko spustiš sankcijo tako, da po nadležnem počasnem prehitevanju pač ti minutko voziš pred njim 90.
BI TI JAZ DAL SANKCIJO PO GOBCU ALI PA 20 TON V RIT PA DA TE VIDIM. OSEL
Odgovor, ki še najbolje opiše o kome se pogovarjamo in zakaj je tak ukrep nujno potreben!
Ti pa nimaš pojma o tem kar pišeš. Kje si videl tovornjak vozit 100 km/h ? . Vsi imajo blokade max 90.. Nekateri starejši pa 80. Že dolgo pa je predpisana razdalja med tovornjaki 100 m . Najprej se pozanimaj… ...prikaži večzanimaj , potem pa pipši .
podpišem
Zagotovo je tu nekaj komentarjev voznikov tovornjakov in ti morate priznati, da nekatero res pretiravajo z prehitevanjem in traja kar nekaj časa. Kot voznik osebnega avta to vidim, ti pa jasno če voziš šlepar pa ti je to logično, da… ...prikaži veča dlje časa prehitevaš šlepar in da traja dlje. Za bi temu predlogu dodal, da bi zvišal cestnino za tovornjake, ker 80% je tujcev, domače bi pa nekako subvencioniral, kajti tovornjaki so največji uničevalci za naše ceste. Žal tako je.
Han lahko tebi ko pri koritu že toliko let vlečeš naš denar in mlatiš prazno slamo. Ti si tisti ko si hotel večje potne stroške v parlamentu. Pa pojdi na vlak pa te tovornjaki ne bodo motili............... SD je največjo… ...prikaži več glomazo prikoritno kdajkoli jih je bilo ...........
Eedino pravilno je da se to naredi za celo državo, ker tistih znakov, ki so že sedaj z navedenimi urami tako ali drugače noben od teh ne upošteva. Tovornjak praviloma nikoli ne zmore prehiteti tovornjaka, brez da bi za sabo… ...prikaži več povzročil bremzanje in ustvarjanje elestike. Kot so nekateri že napisali tudi na AC jih dobiš tudi na AC proti Logatcu na vseh treh pasovih, en bolj pameten od drugega, vsi med 89 in 91 km/h. To ali pa tretji pas!
Edino pravilno. Potrebna pa sta še dva ukrepa: predpisana minimalna varnostna razdalja med tovornjaki in omejitev hitrosti za tovornjake. S temi tremi ukrepi bi drastično zmanjšali število nesreč tovornjakov. Pretočnost tovornjakov pa bi se celo povečala.
Končno......., ko se kamionar nameni prehiteti drug tovornjak, vklopi smernik in na levo, sploh ni pomembno, če je kdo na levem pasu in zaradi tega zavira iz 140 na 90..
Najprej se nauči prometne predpoise. Omejitev za osebna vozila je 130 in ne 140 km/ . In vsi smo enakovredni udeleženci v prometu . In tudi ti zato nimaš neke absolutne prednosti pred drugimi. Tudi tovornjak lahko prehiti počasnejšega od… ...prikaži večd sebe. In vedno več je vmes osebnih avtomobilov. Da pa rabi malo več časa kot osebni avto pa je pa razumljivo .
Aja, za kamionarje so tudi predpisi in ne smejo prehitevati dva kilometra in je omejitev devetdeset, a ne. Kdo se mora učit predpisov, zraven pa še bontona..?
ZA!!!
Ales kaj si kaksen prevoznik, ves jezen izkoriscas najbrz uvozeno delovno silo ala bosna za 500€ na mesec. Tovornjaki so tako velik problem pri nas ker smo dejansko ozko grlo celoevropskega tranzita... Samo poglej, da je vec tovornjakov od avtomobilov… ...prikaži več na cesti, treba omejiti marsikaj drugega a slovenija tako mastno sluzi s tem da je to naverjetno...
Ja ,še vedno je zabit posameznik sprožil gorje,ki so ga težko plačevale množice. Morda bi bil pa dober protiukrep tej butasti pobudi,da se potem cestnine in davki za te tovornjake znižajo za 50%,pa preostalo pokrijejo privrženci tega maloumnega dejanja....
Ali pa da se na osebne avte da blokada na 130 . Saj hitreje ne smejo voziti . Pa da jih vidim kako se bodo prehitevali .