Ustroj naših avtocest ni grajen za navadne tovornjake, kaj šele za šleparje in ,,supertovornjake prihodnosti.,, Pri nas je katastrofalno slabo pripravljen ustroj(tampon) in nanj položeno pol manj asfalta kot v Italiji in drugod. Tam ne krpajo cest vsakih par let… ...prikaži več kot pri nas, ko se iz leta v leto ponavlja isto. Poglodajo 5 cm vrhnjega poškodovanega sloja in ga nadomestijo z drugim, vseskozi ,,preračunano,, enaka debelina, samo zato, da v naprej preračunano, lahko popravljajo če nekaj let in siromašijo proračun. Po domače, avtocestna mafija in preračunana gospodarska sabotaža.
bolj se ne bi mogel strinjati z zgornjim komentarjem. sicer je v projektih navedena večja debelina sloja asfalta. ampak v praksi načrtno oz. namerno pridemo na zgoraj opisanih 5 cm, manjkajoča razlika pa se pretopi v žepe nekaterih. seveda so… ...prikaži več stroški, debelina asfaltne prevleke in vse ostalo na papirju prikazani kot v načrtu. če pa na več kilometrskem odseku, na vsaki strani ukradejo še 20 cm po širini, dobimo skoraj pol metra ožjo cesto od načrtovane. razlika (v denarju) se zopet izgubi oz. razdeli po sistemu "malo tebi, malo meni,...". če pa se še dogovoriš s konkurenco, da se skupaj prijavljate na iste razpise in en drugega jemljete za podizvajalce...
Ustroj naših avtocest ni grajen za navadne tovornjake, kaj šele za šleparje in ,,supertovornjake prihodnosti.,, Pri nas je katastrofalno slabo pripravljen ustroj(tampon) in nanj položeno pol manj asfalta kot v Italiji in drugod. Tam ne krpajo cest vsakih par let… ...prikaži več kot pri nas, ko se iz leta v leto ponavlja isto. Poglodajo 5 cm vrhnjega poškodovanega sloja in ga nadomestijo z drugim, vseskozi ,,preračunano,, enaka debelina, samo zato, da v naprej preračunano, lahko popravljajo če nekaj let in siromašijo proračun. Po domače, avtocestna mafija in preračunana gospodarska sabotaža.
bolj se ne bi mogel strinjati z zgornjim komentarjem. sicer je v projektih navedena večja debelina sloja asfalta. ampak v praksi načrtno oz. namerno pridemo na zgoraj opisanih 5 cm, manjkajoča razlika pa se pretopi v žepe nekaterih. seveda so… ...prikaži več stroški, debelina asfaltne prevleke in vse ostalo na papirju prikazani kot v načrtu. če pa na več kilometrskem odseku, na vsaki strani ukradejo še 20 cm po širini, dobimo skoraj pol metra ožjo cesto od načrtovane. razlika (v denarju) se zopet izgubi oz. razdeli po sistemu "malo tebi, malo meni,...". če pa se še dogovoriš s konkurenco, da se skupaj prijavljate na iste razpise in en drugega jemljete za podizvajalce...