zagotovo se ne bo zgodilo nase ceste so ze tako porazne razpokana cestisca,udarne jame groza in strah in za cse to se posteno placujemo pri registraciji za uporabo cest potem pa se vinjete bruh
hja, mogoče nam bo vročina malo izravnala luknje na cesti, saj slabše kot je že skoran ne more biti! Slovenija ima luknjo v luknji, pa še v tej luknji nastaja nova luknja!
Pri nas ni problematičen asfalt, ki kot je nekdo že ugotovil ga je za vzorec naparm Nemčiji, temveč slaba gradnja relativno novih odsekov, ki so polni udarnih lukenj že v normalnih pogojih vožnje. Ampak to je že stvar za kriminaliste… ...prikaži več in ne meteorologe. Kar počne DARS na takih odsekih s krpanjem 3x3m zaplat je stvar za prometno inšpekcijo. Ne vem če se kdo po končanem krpanju zapelje po teh odsekih, ker če bi se, tega že zdavnaj ne bi počel več. Zaparavljali so Evropske milijone, da so naredili iz SLO AC zvočni Kitajski zid.. ali pa boljerečeno AC kanal, ki je zopet stvar za tiste, ki ocenjujejo nekomu zdravo pamet.. Neustrezna umestitev v prostor, neustrezne študije in neustrezne rešitve, odlično za prodajalce sistemov ki le te prodajajo nekritičnim kupcem, ki upravljajo s tujim denarjem, neugodno za vse ostale.
"Sestava asfaltne zmesi, kamenih zrn in bitumna, pri nas v primerjavi s severnejšimi deželami vsebuje manj veziva (vseh vrst bitumna z dodatki). "Manj veziva? Kaj to pomeni za vozne razmere ob normalnih temperaturah?
V Nemčiji so nastali mehurji, to pa zaradi različnih plasti materiala, spodaj so betonirali, na vrh pa dali asfalt. Materiala se raztlično raztezata, torej pride do odstopanj. Kar je preveč je preveč. Tudi za nemce, ki vse tako obvladajo.
zagotovo se ne bo zgodilo nase ceste so ze tako porazne razpokana cestisca,udarne jame groza in strah in za cse to se posteno placujemo pri registraciji za uporabo cest potem pa se vinjete bruh
pri nas se nima kaj topit.asfalta je komaj za vzorec
malo bolj se pozanimaj kako je bilo gor
hja, mogoče nam bo vročina malo izravnala luknje na cesti, saj slabše kot je že skoran ne more biti! Slovenija ima luknjo v luknji, pa še v tej luknji nastaja nova luknja!
jp, makedam vse zdrži!
a ne veš, da vezivo košta, pri nas je povsod makedam!
zdrži, ampak brzina je pa ... taka kot je
Dober da imamo toliko lukenj in razpok na cestah,da lahko le te delujejo kot raztezki.Hvala DARS!
Nemci uporabljajo vezivo oz. bitumen, ki steče pri nižji temperaturi kot pri nas, zato se ni bati, da bi se asfalt zmehčal.
hvala za vaš kodeks
Pri nas ni problematičen asfalt, ki kot je nekdo že ugotovil ga je za vzorec naparm Nemčiji, temveč slaba gradnja relativno novih odsekov, ki so polni udarnih lukenj že v normalnih pogojih vožnje. Ampak to je že stvar za kriminaliste… ...prikaži več in ne meteorologe. Kar počne DARS na takih odsekih s krpanjem 3x3m zaplat je stvar za prometno inšpekcijo. Ne vem če se kdo po končanem krpanju zapelje po teh odsekih, ker če bi se, tega že zdavnaj ne bi počel več. Zaparavljali so Evropske milijone, da so naredili iz SLO AC zvočni Kitajski zid.. ali pa boljerečeno AC kanal, ki je zopet stvar za tiste, ki ocenjujejo nekomu zdravo pamet.. Neustrezna umestitev v prostor, neustrezne študije in neustrezne rešitve, odlično za prodajalce sistemov ki le te prodajajo nekritičnim kupcem, ki upravljajo s tujim denarjem, neugodno za vse ostale.
"Sestava asfaltne zmesi, kamenih zrn in bitumna, pri nas v primerjavi s severnejšimi deželami vsebuje manj veziva (vseh vrst bitumna z dodatki). "Manj veziva? Kaj to pomeni za vozne razmere ob normalnih temperaturah?
Mislim, da vsi vidimo, kaj to pemeni za trajnost cest. Ne potrebujemo ekstremnih temperatur, da ceste razpadajo.
Imamo najdražje in naj... avtoceste na svetu.
V Nemčiji so nastali mehurji, to pa zaradi različnih plasti materiala, spodaj so betonirali, na vrh pa dali asfalt. Materiala se raztlično raztezata, torej pride do odstopanj. Kar je preveč je preveč. Tudi za nemce, ki vse tako obvladajo.