Tudi iz Štajerske smeri zjutraj od 5.30h dalje in nazaj od 14.50h dalje so vlaki popolnoma zabasani. Zakaj SŽ ne dodajo v teh terminih ali več vlakov ali več vagonov?
Kaj pa narod pričakuje,še dobr,da vlaki sploh še vozjo,sej je vse na ravni Marije Terezije,zaposleni pa na izobrazbeni ravni 5.razreda,da ne govorim,da jih 90% na SŽ ne zna F rečt po slovensko?Dokler bodo sindikati in Brdavs furali SŽ napredka ne… ...prikaži več bo.Najmlajši vlak oz.lokomotiva so že skoraj polnoletni,in folk pričakuje udobno vožnjo 7 ur iz Kopra v Ljubljano,malo morgen
Na slovenskih železnicah so še v socializmu, kar se tiče optimizacije tokov, Niso vzeli poglavja optimizacija modernih transportnih poti in obnasanja mase potnikov. Predvidevanja obremenjenih dni itd. pač vazno da so Sergeja resili, ceprav si je z izpadom zasluzil najmanj… ...prikaži več arest. Seveda je potnik upravicen do odskodnine. Samo ene 100 jih mora skupinsko tozbo zoper SŽ izvesti. Sicer je pa treba tam pravo mafijo razgnat in pozapreti.
Se strinjam z enim od predhodnikov. Slov.železnice so res za časom ne obnavljajo infrastrukture s potniškimi kompozicijami pa smo takoj za Indijo. Na relaciji NM-LJ se dnevno gnetemo predvsem v jutranjih in seveda popoldanskih urah. Tudi napisane so bile že… ...prikaži več prošnje in pritožbe. Vprašanje je samo v katerem košu so pristale. Železnice pa vedno znova trdijo da ni potreb po povečanju kompozicij kaj šele da bi jih prenovili. Verjetno je tako iz vseh smeri.
A to se še vedno dogaja?! :) Že ko sem se jaz vozila, so bili vlaki (gomulke in tisti električni) tako napolnjeni, da si se komaj vstopil, potem si stal več kot 1 uro, večkrat se niti prijeti nisi mogel.
Ja, vlak LJ - NG ob 15.30. Že v LJ se je tako napolnil, da smo šli prej s predavanj, da smo se postavili pred vrata vagonov. Ali pa vlak Jesenice - Ljubljana: če si vstopil v Kranju (med 6h… ...prikaži več6h in 7h), se niti držati nisi mogel.
Saj smo se pritoževali, ampak pri SŽ so vztrajali, da ni potreb po priklapljanju dodatnega vagona.
Tudi iz Štajerske smeri zjutraj od 5.30h dalje in nazaj od 14.50h dalje so vlaki popolnoma zabasani. Zakaj SŽ ne dodajo v teh terminih ali več vlakov ali več vagonov?
ker niso vozni ne lokomotive ne vagoni.
Kaj pa narod pričakuje,še dobr,da vlaki sploh še vozjo,sej je vse na ravni Marije Terezije,zaposleni pa na izobrazbeni ravni 5.razreda,da ne govorim,da jih 90% na SŽ ne zna F rečt po slovensko?Dokler bodo sindikati in Brdavs furali SŽ napredka ne… ...prikaži več bo.Najmlajši vlak oz.lokomotiva so že skoraj polnoletni,in folk pričakuje udobno vožnjo 7 ur iz Kopra v Ljubljano,malo morgen
Saj kupujejo spalnike za relacijo Kp - Ms!
Na slovenskih železnicah so še v socializmu, kar se tiče optimizacije tokov, Niso vzeli poglavja optimizacija modernih transportnih poti in obnasanja mase potnikov. Predvidevanja obremenjenih dni itd. pač vazno da so Sergeja resili, ceprav si je z izpadom zasluzil najmanj… ...prikaži več arest. Seveda je potnik upravicen do odskodnine. Samo ene 100 jih mora skupinsko tozbo zoper SŽ izvesti. Sicer je pa treba tam pravo mafijo razgnat in pozapreti.
Se strinjam z enim od predhodnikov. Slov.železnice so res za časom ne obnavljajo infrastrukture s potniškimi kompozicijami pa smo takoj za Indijo. Na relaciji NM-LJ se dnevno gnetemo predvsem v jutranjih in seveda popoldanskih urah. Tudi napisane so bile že… ...prikaži več prošnje in pritožbe. Vprašanje je samo v katerem košu so pristale. Železnice pa vedno znova trdijo da ni potreb po povečanju kompozicij kaj šele da bi jih prenovili. Verjetno je tako iz vseh smeri.
A to se še vedno dogaja?! :) Že ko sem se jaz vozila, so bili vlaki (gomulke in tisti električni) tako napolnjeni, da si se komaj vstopil, potem si stal več kot 1 uro, večkrat se niti prijeti nisi mogel.
DA SI KOMAJ VSTOPIL???????
Ja, vlak LJ - NG ob 15.30. Že v LJ se je tako napolnil, da smo šli prej s predavanj, da smo se postavili pred vrata vagonov. Ali pa vlak Jesenice - Ljubljana: če si vstopil v Kranju (med 6h… ...prikaži več6h in 7h), se niti držati nisi mogel. Saj smo se pritoževali, ampak pri SŽ so vztrajali, da ni potreb po priklapljanju dodatnega vagona.