No, kar počasi s temi hvalospevi...Trenutno je globalno gledano 60% teh "el. avtomobilov" še na premog, poleg tega je problem obraba gum, kar je velik faktor škodljivosti v okolju, nato proizvodnja in razgradnja akumulatorjev in "ne daj bože", da takšen… ...prikaži večn avto zagori...Torej ustavite malo konje hvalisave..
ja no saj so že sami povedali da električni avto je težji obilno težji in dazato bolj obilno izrablja gume in imamo posledično več drugega prahu v zraku. in tega ne moremo lovit s katalizatorji. namesto da bi EU prepovedala… ...prikaži več neumne SUV-e. in uvedla olajšave za lahke turbinske 3 valjne bencinarja in bi zmanjšali maso vozil na eno tono, kot jo je imel fiat tipo letnik 1990 pa je bil zelo prostoren avto. pa potem seštejet izpuh od rude pa do reciklaže , pa da vidimo kdo je boljši.
Dokler bo (in bo!) koliko toliko sprejemljiv akkuwagen 50 jurčkov, se bo splačalo zamenjati tabor, ko bo bencin 3€/lit.
No, kar počasi s temi hvalospevi...Trenutno je globalno gledano 60% teh "el. avtomobilov" še na premog, poleg tega je problem obraba gum, kar je velik faktor škodljivosti v okolju, nato proizvodnja in razgradnja akumulatorjev in "ne daj bože", da takšen… ...prikaži večn avto zagori...Torej ustavite malo konje hvalisave..
ja no saj so že sami povedali da električni avto je težji obilno težji in dazato bolj obilno izrablja gume in imamo posledično več drugega prahu v zraku. in tega ne moremo lovit s katalizatorji. namesto da bi EU prepovedala… ...prikaži več neumne SUV-e. in uvedla olajšave za lahke turbinske 3 valjne bencinarja in bi zmanjšali maso vozil na eno tono, kot jo je imel fiat tipo letnik 1990 pa je bil zelo prostoren avto. pa potem seštejet izpuh od rude pa do reciklaže , pa da vidimo kdo je boljši.
še enkrat tole si poglejte, pa malo si zamislite EU in ostali: https://www.youtube.com/watch?v=Wah972XuSfA