"Edina rešitev je prenova žičniškega sistema, vključno z umetnim zasneževanjem in možnostjo obratovanja v slabih razmerah, ocenjuje Kravanja."Resni ljudje so to videli kot rešitev že sredi 80 let, po večini Avstrijskih in Italijanskih smučišč. Občina kot podjetje in… ...prikaži več lastnik je očitno samo cuzala iz smučišča kanin, sedaj pa, ko je muzejska štajga crknila, pa seveda ni nihče kriv oziroma je kriva država, ker ni dala denarja. Oziroma država naj prenovi da si bodo fantje in dekleta spet talali plače. Bedno tipično slovensko.
Na spletu sem videl , kako prazna kabina niha na kablu, ko v njo udarja bočni veter. . Mislim , da je tu prvo padajoča kabina zaradi nihaja proti stebru, zadela z ukrivljeno cevjo tekalno kolo in se zaradi tega… ...prikaži večga odpela -razširilo vpenjalno čeljust- in kabina je padla . Je sedaj padla na isti način tudi druga , ker se je poškodovalo kolo , ali pa pa zaradi zanihaja nosilne vrvi padla istočasno je pa vprašanje . To se pa vidi po tem, kje sta ena od druge strmoglavili. Niso pa padle polne kabine , kar pomeni , da je edini vzrok veter. Ta ista žičnica , je tudi na Krvavcu . Spomnim pa se, ko so v Tatrah zaprli isto žičnico, že zaradi zelo zelo rahlega vetra. Treba je upoštevati vse varnostne standarde , pred pogonom dobiti vse parametre vetra vzdolž stebrov in zjutraj mora strojnik imeti na mizi vse te podatke stare manj kot 10 min. Se pravi , na vsak steber merilnik vetra, povezan z računalniom in glavno sklopko!
"Edina rešitev je prenova žičniškega sistema, vključno z umetnim zasneževanjem in možnostjo obratovanja v slabih razmerah, ocenjuje Kravanja."Resni ljudje so to videli kot rešitev že sredi 80 let, po večini Avstrijskih in Italijanskih smučišč. Občina kot podjetje in… ...prikaži več lastnik je očitno samo cuzala iz smučišča kanin, sedaj pa, ko je muzejska štajga crknila, pa seveda ni nihče kriv oziroma je kriva država, ker ni dala denarja. Oziroma država naj prenovi da si bodo fantje in dekleta spet talali plače. Bedno tipično slovensko.
Na spletu sem videl , kako prazna kabina niha na kablu, ko v njo udarja bočni veter. . Mislim , da je tu prvo padajoča kabina zaradi nihaja proti stebru, zadela z ukrivljeno cevjo tekalno kolo in se zaradi tega… ...prikaži večga odpela -razširilo vpenjalno čeljust- in kabina je padla . Je sedaj padla na isti način tudi druga , ker se je poškodovalo kolo , ali pa pa zaradi zanihaja nosilne vrvi padla istočasno je pa vprašanje . To se pa vidi po tem, kje sta ena od druge strmoglavili. Niso pa padle polne kabine , kar pomeni , da je edini vzrok veter. Ta ista žičnica , je tudi na Krvavcu . Spomnim pa se, ko so v Tatrah zaprli isto žičnico, že zaradi zelo zelo rahlega vetra. Treba je upoštevati vse varnostne standarde , pred pogonom dobiti vse parametre vetra vzdolž stebrov in zjutraj mora strojnik imeti na mizi vse te podatke stare manj kot 10 min. Se pravi , na vsak steber merilnik vetra, povezan z računalniom in glavno sklopko!
jah bi prej razmisljali z popravili. 40 miljonov za 30km prog po 30 eur.. kdo bo hodu? samo bedaki!