S kakšnimi bebastimi primerjavami se imajo čas eni ukvarjat, bog pomagaj...Na to, koliko avto troši, vpliva toliko dejavnikov, da je verodostojnost takih statistik bolj nizka.Midva z očetom imava enak avto, enak letnik...poraba pa 2 litra razlike...on naredi letno… ...prikaži več 20K kilometrov, 75% po mestu. Jaz pa 60K kilometrov in samo 30% po mestu.
Vsakič, ko tankam , si zapišem litre goriva, kilometre, ceno itd.Tako pri vsakem tankanju vem , koliko mi porabi in kar je najvažnejše pri tem zapisovanju, takoj vem, če je kaj narobe z mašino in se takoj popravi.Vse… ...prikaži več tole , kar pa tovarne lažejo, koliko kateri avto porabi, to je pa za naivneže.
halo, men avto porabi 8,5l, prevozil sem 500.000 km, za gorivo sem porabil preko 50.000 evrov za vse ostale stvari pa priblizno 5,500 evrov z gumami vred. Torej je gorivo grozljiva postavka.
Gre skozi valje preveč goriva. Gre ga kolikor ga gre, a to da pri reklami vs nakladajo je dejstvo. Lažejo tudi števci o hitrosti in prevoženih kilometrih. Razlika v porabi je tudi v načinu vožnje in to ne majhna.
Sicer pa "težka noga" potegne za sabo enormni porast stroškov: hitreje obrabljene zavore, sklopka in gume, predčasni veliki servis, pogostejše okvare vseh sklopov in sistemov, večja možnost poškodb karoserije in podvozja.Vozite mehko in varčno, pa avto ne bo predstavljal velik… ...prikaži več stroše in bo od njega veliko večja korist glede na strošek. Pa tidi več se za takega rabljenega dobi.
Tovarniški podatki lažejo, ker je politika tako zahtevala. Politična zaveza je bila, da bo poraba (in CO2) padel za x %. Politike ni zanimalo, če je to tehnično možno za sprejemljiv denar, temveč samo, da se stvar uresniči. Rezultat pa… ...prikaži več so malo prilagojeni podatki o porabi, ki jih noben normalen je jemlje resno.Izvirni greh pri tem je izključno politične narave.
Lepo piše v prospektu za vsak nov avto, dizel ali bencinar, koliko žre goriva. Običajno tovarna navaja hitrost 90km/h, v peti prestavi, na ravni avtocesti. In poraba ob takem režimu vožnje je absolutno tolikšna ali pa še manjša, kot jo… ...prikaži več navaja tovarna.Bolj pomembni so ostali stroški, gorivo še najmanj: redni servisi, menjava zavor, menjava gum, veliki servis itd. To so redni stroški brez okvar.
pisat za vsak liter in vsak kilometer se mi zdi kot da bi si celo zivljenje vodil stroske al sem pojedel snicl za 4 evre al pa sam zelje za pol evra. Ne da se mi. Natanko pa vem da… ...prikaži več ce zelim porabim 7 litrov, ce se mal izzivljam pa 13.
S kakšnimi bebastimi primerjavami se imajo čas eni ukvarjat, bog pomagaj...Na to, koliko avto troši, vpliva toliko dejavnikov, da je verodostojnost takih statistik bolj nizka.Midva z očetom imava enak avto, enak letnik...poraba pa 2 litra razlike...on naredi letno… ...prikaži več 20K kilometrov, 75% po mestu. Jaz pa 60K kilometrov in samo 30% po mestu.
Vsakič, ko tankam , si zapišem litre goriva, kilometre, ceno itd.Tako pri vsakem tankanju vem , koliko mi porabi in kar je najvažnejše pri tem zapisovanju, takoj vem, če je kaj narobe z mašino in se takoj popravi.Vse… ...prikaži več tole , kar pa tovarne lažejo, koliko kateri avto porabi, to je pa za naivneže.
http://www.poraba.com/ pogledaš sem in ti je jasno da se ne ujema
meni pa gre na bruhanje ob vašem neznanju slovenskega jezika, pa kje ste že slišali za LAŽNJIVE????
halo, men avto porabi 8,5l, prevozil sem 500.000 km, za gorivo sem porabil preko 50.000 evrov za vse ostale stvari pa priblizno 5,500 evrov z gumami vred. Torej je gorivo grozljiva postavka.
Gre skozi valje preveč goriva. Gre ga kolikor ga gre, a to da pri reklami vs nakladajo je dejstvo. Lažejo tudi števci o hitrosti in prevoženih kilometrih. Razlika v porabi je tudi v načinu vožnje in to ne majhna.
Sicer pa "težka noga" potegne za sabo enormni porast stroškov: hitreje obrabljene zavore, sklopka in gume, predčasni veliki servis, pogostejše okvare vseh sklopov in sistemov, večja možnost poškodb karoserije in podvozja.Vozite mehko in varčno, pa avto ne bo predstavljal velik… ...prikaži več stroše in bo od njega veliko večja korist glede na strošek. Pa tidi več se za takega rabljenega dobi.
Tovarniški podatki lažejo, ker je politika tako zahtevala. Politična zaveza je bila, da bo poraba (in CO2) padel za x %. Politike ni zanimalo, če je to tehnično možno za sprejemljiv denar, temveč samo, da se stvar uresniči. Rezultat pa… ...prikaži več so malo prilagojeni podatki o porabi, ki jih noben normalen je jemlje resno.Izvirni greh pri tem je izključno politične narave.
Lepo piše v prospektu za vsak nov avto, dizel ali bencinar, koliko žre goriva. Običajno tovarna navaja hitrost 90km/h, v peti prestavi, na ravni avtocesti. In poraba ob takem režimu vožnje je absolutno tolikšna ali pa še manjša, kot jo… ...prikaži več navaja tovarna.Bolj pomembni so ostali stroški, gorivo še najmanj: redni servisi, menjava zavor, menjava gum, veliki servis itd. To so redni stroški brez okvar.
pisat za vsak liter in vsak kilometer se mi zdi kot da bi si celo zivljenje vodil stroske al sem pojedel snicl za 4 evre al pa sam zelje za pol evra. Ne da se mi. Natanko pa vem da… ...prikaži več ce zelim porabim 7 litrov, ce se mal izzivljam pa 13.