Tisti , ki vozi med Lendvo in KP med kamioni po voznem pasu , ni glih najbolj brihtne glave , no pameten je glih tolk kot tile , ki ga nagovarjajo , da je v SLO levi pas /prehitevalni ,… ...prikaži več, kot mu tepajo DARSOVCI / namenjen samo prehitevanju ! Z vožnjo po voznem pasu med kamioni , življensko ogrožate sebe , svojo družino , kakor tudi svoje družinsko steblo , odvistno od tega , kdo je vse z vami v avtu !
Uvozi na avtocesto bi morali biti daljši s fizično prepreko, da se vozilo vključi na prvih 100 metrih, ko še ne dosega hitrosti ostalega prometa. To bi lahko bil prvi ukrep, ki je tudi zelo poceni.
Ravno podaljšani pospeševalni pas bi rešil marsikaj...normalni šoferji imamo pri vklopu na AC 100 km/h +, ne pa 60-80 km/h, kot to počne večina idiotov...
Še nekaj glede uvozov. Če se ne moreš varno vključiti na vozni pas, se lahko pelješ po odstavnem pasu, dokler ni dovolj varno za vključitev. Velikokrat pa vidim kako se tik pred črto, ki označuje konec uvoza, dobesedno vrinejo na vozni pas.
Fantje, pa vi veste, kakšne bedarije pišete po javnih portalih? Če vzamemo kot primer uvoz Bežigrad: če bi bil dolg par km bi se ta uvoz končal v Rudniku, kjer se zdaj zavije proti Obiju... ne primerjat Ljubljane z nekim… ...prikaži več nemškim mestom, ki ima več prebivalcev kot celotna Slovenija, no... Deloma je rešitev javni prevoz, ki pa bi se moral KONKRETNO poceniti, da bi ljudje preklopili nanj. Samo cena je tista, ki ljudi "preobrne" na privat avto -ker je cenejši od javnega prevoza!
.."Preveč ni le prometa, temveč je po mnenju Kovšetove tudi preveliko število priključkov na avtocesto A1. .." A je to bitje normalno ali se dela norca iz ljudi.!? najboljš da cesto zaprejo, naj gre vse po stari cesti. Preveč je… ...prikaži veče tovornega prometa. Po desno strani praktično ne moreš voziti zaradi tovornjakov.
Tovorni promet na vlak ali pa povišati cestnino za tranzitni promet.
Res ne vem ali so na DARSu butasti ali se pa samo norca delajo
Ali pa da bi si ti šiht našel v svojem kraju. Mogoče ne boš tako dobro plačan, kot v Ljubljani ampak hej saj tudi nepremičnine niso tako drage v Mariboru. Za garsonjero v LJ si lahko kupiš 3-sobno v MB.… ...prikaži več Torej lahko delaš tudi za 800 EUR. Če bi vam prevoz ukinili me zanima, če bi se še vozil.
Nič ni zamešal...v Lj se vozi ogromno štajercev, ki dobiva povrnjeno vožnjo . Če jo ne bi dobivali, bi si našli službo na štajerskem, tako pa vsi rinejo v LJ. Pa ne mi govorit da ni služb na štajerskem. Bile… ...prikaži več so, pa ste štajerci-delavci z opranimi beticami začeli na veliko iskat službe v Lj in zato posledično se tudi firme ne odpirajo na štajerskem....isto je z izobrazbo...ker vsi rinejo z opranimi možgani na faks, je velik manjko v tehničnih poklicih, inženirstvo pa je zabukirano...
da(j)mir55 očitno si ti tista oprana betica … po tvoji debilni logiki je povrnjen prevoz na delo čisti dobiček oz. zaslužek. Avto, gorivo, vinjeto, servise, gume itd. pa ti plača Serpentinšek - tebi verjetno že?
jp, dobim 250 € vožnje za 75 km dnevnih km, od tega porabim polovico za gorivo...ostane mi 1400 € na letni ravni za kompletno vzdrževanje vozila....ogromno ljudi pa dobiva konkretno več... 350-400 € (štajersci, dolenjci, primorci ), nekateri se vozijo… ...prikaži večo skupinsko, nekateri služijo dodatno še z org prevozi itd....nimaš ti pojma kako se da fajn služit z povrnjeno vožnjo...
damir55 ima povsem prav. Da ne govorim o prevozi.org, vojska, policija, ljudje iz štajerske in obale kupujejo kombije in kasirajo 8 eur v eno smer. Ljudje si s prevozi izboljšujejo dohodek. Nova pravila kreditov (kjer se prevoz šteje v neto)… ...prikaži več pa bodo dosegla to, da se bo še več folka vozila v Ljubljano za to da si postavi bajto na podeželju. In potem bodo pizdakali zakaj niso v pol ure na šihtu/doma
V naši službi se je že večkrat zgodilo v 20 ih letih, da je skupina štirih novomeščanov oz mariborčanov dejansko vzela NOV avto na kredit in so se skupaj vozili na šiht...na mesec je bilo na razpolago 1400 € (npr… ...prikaži večpr 4x 350 €), na leto pa ogromnih 17,000 €. ...zdaj pa računajte....goriva na leto se porabi za 2500 €, se pravi je avto v enem letu odplačan...
Dragi DARSOVCI ! Govorite čiste traparije in neumnosti , ki ne da so skregane z logiko ampak z MATEMATIKO , ki je sama še stopnjo višje ! Zakaj ? Seštejte dolžino AC odseka , se pravi x 2 pasova ,… ...prikaži več preštejte vozila in njihovo dolžino 5m za os, in 18m za tovorna vozila , dodajte VARNOSTNO RAZDALJO o kateri fantazirate vi in Policija , pa boste prišli do računa , da bi morala biti npr. AC od Vrhnike do LJ trikrat daljša ali pa da bi bilo potrebno zmanjšati promet za 2/3 vaših mokrih sanj !
Ne vem in ne razumem kako to , da tako pametne glave na DARSu niso prišle do zaključka , da je treba omejiti hitrost na 50km !Od tako zmešanih lahko pričakujemo tudi to !
Jaz ga ne bi prepovedal. Ampak ker imajo zdaj elektronsko cestninjenje je lahko cena cestnine za kamione v konicah pač višja. Recimo 50% in nižja za 50% v času najmanjših obremenitev. Tranzit se bo hitro prilagodil in iskal najbolj optimalno… ...prikaži več ceno. Ta ukrep se da praktično izvesti brez dodatnih stroškov.
Vsaj 4.ministrstva in 5. agencij preselit iz Ljubljane v Maribor pa bo precej manj prometa na omenjenem odseku. Sej ni potrebno centralizirat in use u Ljubljano
Edina rešitev je zgodaj v službo in zgodaj iz službe...pa 2,3,4 izmensko delo. Kultura šoferjev garant ne bo nikoli šla na bolje, kljub izobraževanju na avtošolah, pozivom medijev itd...velik problem je tudi v tem da je velika večina šoferjev popolnoma… ...prikaži več posranih (oprane betice) glede kazni in posledično se to odraža na cestah (pretirano upoštevanje omejitev, nesproščena vožnja, premalo opazovanja dogajanja v okolici , premalo poznavanja svojega avtomobila, itd)
Gorenje se seli v Ljubljano, verjetno še marsikdo drug. Rešitev je prilagoditev infrastrukture. Vlak za kamione ni rešitev če je vsakih 6 ur in vozi 4 ure MB-KP. Rešitev je 3. pas avtoceste, in pa tam kjer je že označit… ...prikaži več tako, da tisti ki vozi po voznem pasu je tudi na klancu na desnem, ne pa da taki, ki vozijo 60-100km/h šele tik pod vrhom klanca ugotovijo, da je na desni še en pas, a so prepričani, da je ta samo za kamione.
A po tvojem mnenju so zdaj šoferji krivi, če se bojijo kazni in vozijo po predpisih. Če ne bi imeli inkasantskega sistema pobiranja kazni, ko te vžgejo že za par kilometov preko, in pa normalne kazni (kot npr. v Avstriji),… ...prikaži več bi bilo precej drugače. Glede kulture se strinjam, da je na nuli ( še posebej pri ženskah!).
Bojim pa se, da bo resničen problem nastal, ko se bomo vsi vozili v službo v Ljubljano. Takšen je trend. Decentralizacija bi morda bila rešitev? Saj Slovenije ni več kot za eno malo večjo krompirjevo njivo...
Par km preko je pač smola...normalni policaji tega ne prakticirajo....pri 60 km/h po števcu v naselju ne more noben policaj napisat kazni-števec laže 5km/h, plus toleranca in smo pod 50 km/h...na AC je isto-140-150 km/h ni prav noben problem vozit… ...prikaži več , brez da bi te ustavili...kot že rečeno, folk je posran na vse omejitve, prepovedi itd, to je jasno ko beli dan...
Ko je Nemški minister za promet tam 1965 leta izjavil , da bi moral imeti vsak avto vsaj 3 litre bencina v kantici za rezervo - ni bilo še niti antistatične plastike , većina vozil , pa je imela prtljažnik… ...prikaži več spredaj - je na oster protest nemških zavarovalnic , moral takoj odstopiti sam minister osebno . Prei nas pa dobro plačani trobezljajo in kvasijo neumnosti , eden drugemu čestitajo za povedano večjo traparijo , novinarji pa namesto, da bi jih raztrgali , še ploskajo !
Pametnjakoviči z DARS-a so postavili za 20.000.000 € protihrupnih ograj tako blizu voznih površin , da je onemogočena gradnja 3 pasu med Vrhniko in LJ , med Domžalami in LJ ne da bi jih prej podrli !
Darsovci, kje spite, da vas ne ukradejo, ko ste tako pametni.... Zgradite pametne ceste, obvoznice, tropasovnice,... pa bo promet pretočen - to je rešitev.
Pa to sem se jaz "drl" že na začetku akcije, da NIMA UČINKA, če je AC polna, kot je to na štajerki ob prometni konici! Pa lahko teoretiki razglabljajo o varnostni razdalji do onemoglosti, ob največjih konicah TO NIMA UČINKA!… ...prikaži več Največ je k "polni" avtocesti pripomogla uredba o delovnem času za JU, ki je "resetirala" štartno uro ob 7.00 za vse JU!
DARSOVCI !! Na prkiljučku AC iz GO na AC TS- Milano je za kamione rampa , ki se dviguje vsakih 20 sekund in spusti na 3 pasovno AC en kamion. Tako je zagotovljena na samem začetku varnostna razdalja , ki… ...prikaži več, ki se je kontrolira na vsakih 30km in kamionarjem ne pusti niti ne dovoli vožnjo v koloni na 3 metre. Kolona ki nastana pri čakanju na dostop je dolga do 4km čakalna doba pa šteje v njihovo 8 urno vožnjoin jih tako prisiljuje v vožnjo izven špic in v nočnem času !
To da so konvoji šleperjev včasih tako dolgi in strnjeni da še na izvozu ne morem iti dol je že malce hudo.
Drugače pa, rešitev je ena in edina: DECENTRALIZACIJA
Te njihove študije si lahko nekam zataknejo. Ceste ne požirajo več vse več prometa. Naj razširijo ceste, če že hočejo odirati tovornakarje katerih je vse več. Enostavno se ne moreš več umakniti na vozni pas, ker je zaseden od kamionov.
DARS gospodje naša avtocesta ima dva vozna pasova ,na desnem je kolona tovornjakov na levi pa kolona ostalih vozil . Kje lahko prehitevati?
Preverite zaposlene na DARS ,ki hodijo v službo in nič ne delajo .
Tisti , ki vozi med Lendvo in KP med kamioni po voznem pasu , ni glih najbolj brihtne glave , no pameten je glih tolk kot tile , ki ga nagovarjajo , da je v SLO levi pas /prehitevalni ,… ...prikaži več, kot mu tepajo DARSOVCI / namenjen samo prehitevanju ! Z vožnjo po voznem pasu med kamioni , življensko ogrožate sebe , svojo družino , kakor tudi svoje družinsko steblo , odvistno od tega , kdo je vse z vami v avtu !
Uvozi na avtocesto bi morali biti daljši s fizično prepreko, da se vozilo vključi na prvih 100 metrih, ko še ne dosega hitrosti ostalega prometa. To bi lahko bil prvi ukrep, ki je tudi zelo poceni.
Pri današnjih avtomobilih to sploh ne bi smel biti problem, le vozniki bi lahko malo bolj na plin stopili, ko se vključujejo na AC.
V tujini so uvozi na avtocesto okoli mest dolgi nekaj km.
Ravno podaljšani pospeševalni pas bi rešil marsikaj...normalni šoferji imamo pri vklopu na AC 100 km/h +, ne pa 60-80 km/h, kot to počne večina idiotov...
Še nekaj glede uvozov. Če se ne moreš varno vključiti na vozni pas, se lahko pelješ po odstavnem pasu, dokler ni dovolj varno za vključitev. Velikokrat pa vidim kako se tik pred črto, ki označuje konec uvoza, dobesedno vrinejo na vozni pas.
Kaj bi pomagal par km pospeševalnega pasu, če 80% voznikov uporablja samo prve 4 metre?
Fantje, pa vi veste, kakšne bedarije pišete po javnih portalih? Če vzamemo kot primer uvoz Bežigrad: če bi bil dolg par km bi se ta uvoz končal v Rudniku, kjer se zdaj zavije proti Obiju... ne primerjat Ljubljane z nekim… ...prikaži več nemškim mestom, ki ima več prebivalcev kot celotna Slovenija, no... Deloma je rešitev javni prevoz, ki pa bi se moral KONKRETNO poceniti, da bi ljudje preklopili nanj. Samo cena je tista, ki ljudi "preobrne" na privat avto -ker je cenejši od javnega prevoza!
To problematiko je DARS začel reševati z ZASTOJI:-) tako da je tisti ki se vključuje kvečjemu prehiter...
.."Preveč ni le prometa, temveč je po mnenju Kovšetove tudi preveliko število priključkov na avtocesto A1. .." A je to bitje normalno ali se dela norca iz ljudi.!? najboljš da cesto zaprejo, naj gre vse po stari cesti. Preveč je… ...prikaži veče tovornega prometa. Po desno strani praktično ne moreš voziti zaradi tovornjakov. Tovorni promet na vlak ali pa povišati cestnino za tranzitni promet. Res ne vem ali so na DARSu butasti ali se pa samo norca delajo
Ali pa da bi si ti šiht našel v svojem kraju. Mogoče ne boš tako dobro plačan, kot v Ljubljani ampak hej saj tudi nepremičnine niso tako drage v Mariboru. Za garsonjero v LJ si lahko kupiš 3-sobno v MB.… ...prikaži več Torej lahko delaš tudi za 800 EUR. Če bi vam prevoz ukinili me zanima, če bi se še vozil.
MK ...temo pogovora si pomešal.
Nič ni zamešal...v Lj se vozi ogromno štajercev, ki dobiva povrnjeno vožnjo . Če jo ne bi dobivali, bi si našli službo na štajerskem, tako pa vsi rinejo v LJ. Pa ne mi govorit da ni služb na štajerskem. Bile… ...prikaži več so, pa ste štajerci-delavci z opranimi beticami začeli na veliko iskat službe v Lj in zato posledično se tudi firme ne odpirajo na štajerskem....isto je z izobrazbo...ker vsi rinejo z opranimi možgani na faks, je velik manjko v tehničnih poklicih, inženirstvo pa je zabukirano...
damir55 ....dajmir EMŠO ti škodi .
Ne da samo on ni normalen , komplet garnitura na DARS-u in AVP ni !
da(j)mir55 očitno si ti tista oprana betica … po tvoji debilni logiki je povrnjen prevoz na delo čisti dobiček oz. zaslužek. Avto, gorivo, vinjeto, servise, gume itd. pa ti plača Serpentinšek - tebi verjetno že?
jp, dobim 250 € vožnje za 75 km dnevnih km, od tega porabim polovico za gorivo...ostane mi 1400 € na letni ravni za kompletno vzdrževanje vozila....ogromno ljudi pa dobiva konkretno več... 350-400 € (štajersci, dolenjci, primorci ), nekateri se vozijo… ...prikaži večo skupinsko, nekateri služijo dodatno še z org prevozi itd....nimaš ti pojma kako se da fajn služit z povrnjeno vožnjo...
damir55 ima povsem prav. Da ne govorim o prevozi.org, vojska, policija, ljudje iz štajerske in obale kupujejo kombije in kasirajo 8 eur v eno smer. Ljudje si s prevozi izboljšujejo dohodek. Nova pravila kreditov (kjer se prevoz šteje v neto)… ...prikaži več pa bodo dosegla to, da se bo še več folka vozila v Ljubljano za to da si postavi bajto na podeželju. In potem bodo pizdakali zakaj niso v pol ure na šihtu/doma
V naši službi se je že večkrat zgodilo v 20 ih letih, da je skupina štirih novomeščanov oz mariborčanov dejansko vzela NOV avto na kredit in so se skupaj vozili na šiht...na mesec je bilo na razpolago 1400 € (npr… ...prikaži večpr 4x 350 €), na leto pa ogromnih 17,000 €. ...zdaj pa računajte....goriva na leto se porabi za 2500 €, se pravi je avto v enem letu odplačan...
Dragi DARSOVCI ! Govorite čiste traparije in neumnosti , ki ne da so skregane z logiko ampak z MATEMATIKO , ki je sama še stopnjo višje ! Zakaj ? Seštejte dolžino AC odseka , se pravi x 2 pasova ,… ...prikaži več preštejte vozila in njihovo dolžino 5m za os, in 18m za tovorna vozila , dodajte VARNOSTNO RAZDALJO o kateri fantazirate vi in Policija , pa boste prišli do računa , da bi morala biti npr. AC od Vrhnike do LJ trikrat daljša ali pa da bi bilo potrebno zmanjšati promet za 2/3 vaših mokrih sanj !
Bravo!
predlagam, da se cesto še nekoliko zoža, recimo na en pas, pa smo težavo rešili
Ne vem in ne razumem kako to , da tako pametne glave na DARSu niso prišle do zaključka , da je treba omejiti hitrost na 50km !Od tako zmešanih lahko pričakujemo tudi to !
Predlagam, da se v konici od 6:45 do 8ih in 15:15 do 16:15 prepove tovorni promet na vseh cestah na obvnoznici + 20 km izven obroca.
Ali pa uvedemo par - nepar kot v "dobrih starih časih" …. saj verjetno nisi mislil resno???
Jaz ga ne bi prepovedal. Ampak ker imajo zdaj elektronsko cestninjenje je lahko cena cestnine za kamione v konicah pač višja. Recimo 50% in nižja za 50% v času najmanjših obremenitev. Tranzit se bo hitro prilagodil in iskal najbolj optimalno… ...prikaži več ceno. Ta ukrep se da praktično izvesti brez dodatnih stroškov.
Vsaj 4.ministrstva in 5. agencij preselit iz Ljubljane v Maribor pa bo precej manj prometa na omenjenem odseku. Sej ni potrebno centralizirat in use u Ljubljano
To bi bila še vedno centralizacija. Ministrstva bi porazdelil po večjih mestih, polovico agencij pa bi ukinil, ker itak ničemur ne služijo...
Edina rešitev je zgodaj v službo in zgodaj iz službe...pa 2,3,4 izmensko delo. Kultura šoferjev garant ne bo nikoli šla na bolje, kljub izobraževanju na avtošolah, pozivom medijev itd...velik problem je tudi v tem da je velika večina šoferjev popolnoma… ...prikaži več posranih (oprane betice) glede kazni in posledično se to odraža na cestah (pretirano upoštevanje omejitev, nesproščena vožnja, premalo opazovanja dogajanja v okolici , premalo poznavanja svojega avtomobila, itd)
Edina rešitev je decentralizacija države.
Gorenje se seli v Ljubljano, verjetno še marsikdo drug. Rešitev je prilagoditev infrastrukture. Vlak za kamione ni rešitev če je vsakih 6 ur in vozi 4 ure MB-KP. Rešitev je 3. pas avtoceste, in pa tam kjer je že označit… ...prikaži več tako, da tisti ki vozi po voznem pasu je tudi na klancu na desnem, ne pa da taki, ki vozijo 60-100km/h šele tik pod vrhom klanca ugotovijo, da je na desni še en pas, a so prepričani, da je ta samo za kamione.
A po tvojem mnenju so zdaj šoferji krivi, če se bojijo kazni in vozijo po predpisih. Če ne bi imeli inkasantskega sistema pobiranja kazni, ko te vžgejo že za par kilometov preko, in pa normalne kazni (kot npr. v Avstriji),… ...prikaži več bi bilo precej drugače. Glede kulture se strinjam, da je na nuli ( še posebej pri ženskah!).
Bojim pa se, da bo resničen problem nastal, ko se bomo vsi vozili v službo v Ljubljano. Takšen je trend. Decentralizacija bi morda bila rešitev? Saj Slovenije ni več kot za eno malo večjo krompirjevo njivo...
Par km preko je pač smola...normalni policaji tega ne prakticirajo....pri 60 km/h po števcu v naselju ne more noben policaj napisat kazni-števec laže 5km/h, plus toleranca in smo pod 50 km/h...na AC je isto-140-150 km/h ni prav noben problem vozit… ...prikaži več , brez da bi te ustavili...kot že rečeno, folk je posran na vse omejitve, prepovedi itd, to je jasno ko beli dan...
Ko je Nemški minister za promet tam 1965 leta izjavil , da bi moral imeti vsak avto vsaj 3 litre bencina v kantici za rezervo - ni bilo še niti antistatične plastike , većina vozil , pa je imela prtljažnik… ...prikaži več spredaj - je na oster protest nemških zavarovalnic , moral takoj odstopiti sam minister osebno . Prei nas pa dobro plačani trobezljajo in kvasijo neumnosti , eden drugemu čestitajo za povedano večjo traparijo , novinarji pa namesto, da bi jih raztrgali , še ploskajo !
Pametnjakoviči z DARS-a so postavili za 20.000.000 € protihrupnih ograj tako blizu voznih površin , da je onemogočena gradnja 3 pasu med Vrhniko in LJ , med Domžalami in LJ ne da bi jih prej podrli !
Očitno je samo dolencem jasno da bodo prej v službi če bodo po predpisih vozili.
njim se mudi popoldne čimprej doma cviček tankat
Dolenjci nimajo pol toliko TOVORNEGA prometa na cesti...
Darsovci, kje spite, da vas ne ukradejo, ko ste tako pametni.... Zgradite pametne ceste, obvoznice, tropasovnice,... pa bo promet pretočen - to je rešitev.
Pa to sem se jaz "drl" že na začetku akcije, da NIMA UČINKA, če je AC polna, kot je to na štajerki ob prometni konici! Pa lahko teoretiki razglabljajo o varnostni razdalji do onemoglosti, ob največjih konicah TO NIMA UČINKA!… ...prikaži več Največ je k "polni" avtocesti pripomogla uredba o delovnem času za JU, ki je "resetirala" štartno uro ob 7.00 za vse JU!
Budalam je to težko razložit.
Problem je ker je vse v Ljubljani, v dobi računalnikov pa res ni treba da si pošiljajo papirje po pošti ali osebnih kurirjih
DARSOVCI !! Na prkiljučku AC iz GO na AC TS- Milano je za kamione rampa , ki se dviguje vsakih 20 sekund in spusti na 3 pasovno AC en kamion. Tako je zagotovljena na samem začetku varnostna razdalja , ki… ...prikaži več, ki se je kontrolira na vsakih 30km in kamionarjem ne pusti niti ne dovoli vožnjo v koloni na 3 metre. Kolona ki nastana pri čakanju na dostop je dolga do 4km čakalna doba pa šteje v njihovo 8 urno vožnjoin jih tako prisiljuje v vožnjo izven špic in v nočnem času !
DARS! A kaj razmišljate kaj bo, ko se bo v Šentrupertu priključil še koroški del avtoceste??
To da so konvoji šleperjev včasih tako dolgi in strnjeni da še na izvozu ne morem iti dol je že malce hudo. Drugače pa, rešitev je ena in edina: DECENTRALIZACIJA
Te njihove študije si lahko nekam zataknejo. Ceste ne požirajo več vse več prometa. Naj razširijo ceste, če že hočejo odirati tovornakarje katerih je vse več. Enostavno se ne moreš več umakniti na vozni pas, ker je zaseden od kamionov.