Ceed dizla sem vozil skoraj samo lokalno, 50 km max na dan, redke dolge ture ... nikoli in nikdar imel nobenih problemov z ničemer, še najmanj z motorjem.
in zdaj bo x- kratni mehanik leta povedal, da je 2x naletel na okvarjene tuljave... Novinar pa to zapiše. Beda od članka. In da je na wikipedio kontra prebral. zahtevam, da se vse trditve novinrjev dokažejo z relevantnimi znanstveni viri… ...prikaži več (kateri nizozemski inženirji so kaj ugotovili? In kje to utemeljeno dokazali?
Vpliv okolja na materiale tudi ni zanemarljiva nota časa. Recimo, na vlažnejših področjih je za stanovanje priporočljivo talno ogrevanje, s čimer uravnamo nekako povprečno vlažnost v zaprtih prostorih zaradi vdora zunanjega v povprečju preveč vlažnega zraka...namreč z ogrevanjem tlaka se… ...prikaži več praktično vlažnost v prostoru "kuri"...no in če to sedaj v avto segment, prekomirna vlaga ali konec koncev pretirano suho in še vetrovno področje vpliva na materiale, na celotno naravo in živa bitja.
Oksidacija oziroma vezava vode iz zraka na motorno olje je recimo na vlažnejših področjih mnogo hitrejša...če imamo recimo parkiran avto nekje kjer je povprečno bolj vlažno, bodo trpel pleh preko rjavine in pretirana oksidacija olj ter tud ležaji zapojejo prej… ...prikaži več če velik na vlaznem stoji...če imamo nekje, kjer je vetrovno in suho...pa bodo trpele gume...gumi cevi, tesnila..,ob vratih, po motorju...tko da je vpliv okolja še vedno hujši od tega kar človek naredi dejansko.
Kdo tem kvazi novinarjem/faliranim študentom plačuje članke? Slabe svečke uničijo vžigalne tuljave? Prosim novinarja, naj odvije vžigalno tuljavo iz svojega vozila, jo prežaga na pol in potem poroča, kaj je videl. bakreno žico, navito okoli ferita in zalito s smolo.… ...prikaži več. Vžigalna tuljava crkne zaradi preboja izolacijskega sloja med navoji in ničesar drugega, saj nima gibljivih delov. preboj nastane zaradi pre-hitrega staranja materiala in ne zaradi svečk... debil od novinarja.
Vse je odvisno od voznika in njegove desne noge. Danes 90% voznikov, predvsem pa voznic in mladine, pojma nima in jih tudi ne zanima, kako motor deluje in kaj se zgodi, ko pohodijo gas.
Ceed dizla sem vozil skoraj samo lokalno, 50 km max na dan, redke dolge ture ... nikoli in nikdar imel nobenih problemov z ničemer, še najmanj z motorjem.
Ah, pozabil, 12 let. In v tem času nobenih niti minimalnih problemov z motorjem ali čemerkoli. Zato imam spet Kio in bodo še ostale.
Audi 2.0 TDI, 300.000km, od 180.000 nobene okvare....
in zdaj bo x- kratni mehanik leta povedal, da je 2x naletel na okvarjene tuljave... Novinar pa to zapiše. Beda od članka. In da je na wikipedio kontra prebral. zahtevam, da se vse trditve novinrjev dokažejo z relevantnimi znanstveni viri… ...prikaži več (kateri nizozemski inženirji so kaj ugotovili? In kje to utemeljeno dokazali?
Vpliv okolja na materiale tudi ni zanemarljiva nota časa. Recimo, na vlažnejših področjih je za stanovanje priporočljivo talno ogrevanje, s čimer uravnamo nekako povprečno vlažnost v zaprtih prostorih zaradi vdora zunanjega v povprečju preveč vlažnega zraka...namreč z ogrevanjem tlaka se… ...prikaži več praktično vlažnost v prostoru "kuri"...no in če to sedaj v avto segment, prekomirna vlaga ali konec koncev pretirano suho in še vetrovno področje vpliva na materiale, na celotno naravo in živa bitja.
Oksidacija oziroma vezava vode iz zraka na motorno olje je recimo na vlažnejših področjih mnogo hitrejša...če imamo recimo parkiran avto nekje kjer je povprečno bolj vlažno, bodo trpel pleh preko rjavine in pretirana oksidacija olj ter tud ležaji zapojejo prej… ...prikaži več če velik na vlaznem stoji...če imamo nekje, kjer je vetrovno in suho...pa bodo trpele gume...gumi cevi, tesnila..,ob vratih, po motorju...tko da je vpliv okolja še vedno hujši od tega kar človek naredi dejansko.
Zato dejstvo, če se avto čimveč vozi..,je še najmanj škode
Kdo tem kvazi novinarjem/faliranim študentom plačuje članke? Slabe svečke uničijo vžigalne tuljave? Prosim novinarja, naj odvije vžigalno tuljavo iz svojega vozila, jo prežaga na pol in potem poroča, kaj je videl. bakreno žico, navito okoli ferita in zalito s smolo.… ...prikaži več. Vžigalna tuljava crkne zaradi preboja izolacijskega sloja med navoji in ničesar drugega, saj nima gibljivih delov. preboj nastane zaradi pre-hitrega staranja materiala in ne zaradi svečk... debil od novinarja.
Vse je odvisno od voznika in njegove desne noge. Danes 90% voznikov, predvsem pa voznic in mladine, pojma nima in jih tudi ne zanima, kako motor deluje in kaj se zgodi, ko pohodijo gas.