Razumem. Ti ne razumeš, da se je količnik zračnega upora v zadnjih letih močno zmanjšal, kotalni upor je manjši, motorji so drugačni,... To seveda ne velja za vse avte. "Varčni" 1.2 bencinar morda res ni za avtoceste, neka nemška limuzina… ...prikaži več s solidnim dizlom pa "gre" drugače.
Ludvik, Točno TO !!! ! !!! Namreč, pri nižji hitrosti se motor počasneje vrti, in je avtomatsko Manj izgub zaradi manjše gibalne količine motorja , pa tudi šobe so manj časa odprte, in Zatorej je Najnižja poraba pri Najmanj odprtih… ...prikaži več šobah , zato Je Nujno treba vsem tem Nepoučenim Bedakom dopovedati, da je potovalna hitrost vseh vozil odvisna od prestavnega razmerja vsakega modela posebej , Najnižja pa Je pri Najvišji prestavi in Najmanjših vrtljajih motorja , da še norm"vleče" brez zaletavanja.
Že pred 50 leti je bilo ugotovljeno , da se največ privarčuje pri hitrosti 90km na uro ! Bilo je tudi praktično izvedeno , kjer so z Audijem 100 prevozili z enim tankom 2055 kilometrov !
Med 90, 110, 130 ali celo 150 pri dobri kvaliteti (dizel) limuzini niti ni neke velike razlike. 90 km/h 4 litre, 150 km/h 5 litrov. Se pravi za 66% večjo hitrost samo 25% večja poraba.
Zdaj pa razsvetljenstvo! Mene pa so učili,da do 3500 obratov je vožnja naj ugodnejša. Ne glede na prestavo in hitrost. Verjetno pa današnje limuzine z koficientom zračnega upora vsega 30 pa šesta ali sedma in še višje prestave vse eno… ...prikaži več ne glede na hitrost zmanjšujejo porabo giriva.
Ali se motim in zakaj?
Vsekakor, znanstvenik, s hitro vožnjo avto "ustvarja zračni upor" ... tla tudi "udarijo padajoči predmet z nasprotnim vektorjem hitrosti", a ne, a ne ?
To seveda ne drži. Optimalna je pod 100.
Za jugeca... Pod 100 so nekateri avti v šesti brežini skoraj na štand gasu.
Ne razumes osnov aerodinamike. Vsak avto, ki je bil kdajkoli izdelan porabi manj pri 90km/h kot pa pri 130. Razen ce se vozis 90 v drugi prestavi.
Razumem. Ti ne razumeš, da se je količnik zračnega upora v zadnjih letih močno zmanjšal, kotalni upor je manjši, motorji so drugačni,... To seveda ne velja za vse avte. "Varčni" 1.2 bencinar morda res ni za avtoceste, neka nemška limuzina… ...prikaži več s solidnim dizlom pa "gre" drugače.
Ludvik, Točno TO !!! ! !!! Namreč, pri nižji hitrosti se motor počasneje vrti, in je avtomatsko Manj izgub zaradi manjše gibalne količine motorja , pa tudi šobe so manj časa odprte, in Zatorej je Najnižja poraba pri Najmanj odprtih… ...prikaži več šobah , zato Je Nujno treba vsem tem Nepoučenim Bedakom dopovedati, da je potovalna hitrost vseh vozil odvisna od prestavnega razmerja vsakega modela posebej , Najnižja pa Je pri Najvišji prestavi in Najmanjših vrtljajih motorja , da še norm"vleče" brez zaletavanja.
... brez zaletavanja, četudi Izpod vrtljajev z Največjim Navorom, !!! ! !!! Amennn !!! ! !!! Zato žal tudi jaz z mojo raketo nemalokrat vozim kot kak zaspan penzijonist , ... žal.
Idealna hitrost avtomobila, s katero boste privarčevali.......Nula -parkirano...
Že pred 50 leti je bilo ugotovljeno , da se največ privarčuje pri hitrosti 90km na uro ! Bilo je tudi praktično izvedeno , kjer so z Audijem 100 prevozili z enim tankom 2055 kilometrov !
Med 90, 110, 130 ali celo 150 pri dobri kvaliteti (dizel) limuzini niti ni neke velike razlike. 90 km/h 4 litre, 150 km/h 5 litrov. Se pravi za 66% večjo hitrost samo 25% večja poraba.
Zdaj pa razsvetljenstvo! Mene pa so učili,da do 3500 obratov je vožnja naj ugodnejša. Ne glede na prestavo in hitrost. Verjetno pa današnje limuzine z koficientom zračnega upora vsega 30 pa šesta ali sedma in še višje prestave vse eno… ...prikaži več ne glede na hitrost zmanjšujejo porabo giriva. Ali se motim in zakaj?
Cw 0.30
Vsekakor, znanstvenik, s hitro vožnjo avto "ustvarja zračni upor" ... tla tudi "udarijo padajoči predmet z nasprotnim vektorjem hitrosti", a ne, a ne ?
Če ne občutiš motorja z gasom,greš lahko počasi ali hitro pa je skozi visoka poraba