Ne gre za to, ampak ker so vgradili nedovoljeno in nezakonito opremo (software) .... zato bi bilo smiselno tudi v Sloveniji prodajalce VW zapreti do nadaljnega.
Po papirju je avto še vedno EURO 6, tako da avto ni preplačan zaradi tega. Kupce pa tako ali tako ne zanimajo izpusti, temveč samo ta oznaka motorja EURO 6, da ne bodo imeli težav v mestih.
Prav imaš, maresem. Če piše ,da ima avto toliko in toliko g/km emisij CO2 in se izkaže, da so te zavestno nalagali, je potem to stvarna napaka in lahko brez vprašanja vrneš avto in dobiš denar nazaj.
Mislim da bi morali tudi pri nas ustavit prodajo vsaj tistih motorjev za katere je VW priznal da so problematični, tudi če ne delajo sami preiskave in čakajo na rezultate drugih. Vsaj dokler VW ne zagotovi skladnosti novih motorjev in… ...prikaži več je to neodvisno preizkušeno. Druga stvar je kaj z že prodanimi avti. Ti dejansko niso skladni niti s papirnatim EURO5 oz 6, zato jim formalno ne bi smeli podaljšat registracije, dokler VW ne reši zadeve z vpoklicem. Nekaj tolerance je na mestu do kupcev, ki niso nič krivi. Če kupci ne bodo zadovoljni z rešitvijo, bodo verjetno morali tožit. Težave v mestih bodo verjetno sčasoma imeli vsi dizli, vključno z EURO6, ker je zdaj znano da se dejansko emisije od EURO3 do EURO6 niso kaj prida znižale, razen na papirju. Pariz je že zaprl center za dizle zaradi smoga.
Ne gre za to, ampak ker so vgradili nedovoljeno in nezakonito opremo (software) .... zato bi bilo smiselno tudi v Sloveniji prodajalce VW zapreti do nadaljnega.
Kaj pa vračilo preplačanega vozila, ki ni bilo to, kar so prodajali??
Po papirju je avto še vedno EURO 6, tako da avto ni preplačan zaradi tega. Kupce pa tako ali tako ne zanimajo izpusti, temveč samo ta oznaka motorja EURO 6, da ne bodo imeli težav v mestih.
Sledimo Švici in ustavimo prodajo v Sloveniji.
Prav imaš, maresem. Če piše ,da ima avto toliko in toliko g/km emisij CO2 in se izkaže, da so te zavestno nalagali, je potem to stvarna napaka in lahko brez vprašanja vrneš avto in dobiš denar nazaj.
Mislim da bi morali tudi pri nas ustavit prodajo vsaj tistih motorjev za katere je VW priznal da so problematični, tudi če ne delajo sami preiskave in čakajo na rezultate drugih. Vsaj dokler VW ne zagotovi skladnosti novih motorjev in… ...prikaži več je to neodvisno preizkušeno. Druga stvar je kaj z že prodanimi avti. Ti dejansko niso skladni niti s papirnatim EURO5 oz 6, zato jim formalno ne bi smeli podaljšat registracije, dokler VW ne reši zadeve z vpoklicem. Nekaj tolerance je na mestu do kupcev, ki niso nič krivi. Če kupci ne bodo zadovoljni z rešitvijo, bodo verjetno morali tožit. Težave v mestih bodo verjetno sčasoma imeli vsi dizli, vključno z EURO6, ker je zdaj znano da se dejansko emisije od EURO3 do EURO6 niso kaj prida znižale, razen na papirju. Pariz je že zaprl center za dizle zaradi smoga.