Pozdravljeni, električno vozilo je vsekakor čisti nateg, kako poneumljati človeka in mu pobrati ves denar. Že ko gledam ljudi v trgovskih centrih koliko delo imajo samo s parkiranjem in dofilavanjem pred vsako trgovino se mo kar smilijo. Z električnimi vozili… ...prikaži več ne bomo spremenili planeta na bolhe, kvečjemu hitrejšemu segrevanju, saj električno vozilo prav tako oddaja velike temparature. Dokler se bodo po svetu uporabljale tesne jedrske rakete, ne bomo nič spremenili podnebnih razmer. V vednost. L.
Pozdravljeni, električno vozilo je vsekakor čisti nateg, kako poneumljati človeka in mu pobrati ves denar. Že ko gledam ljudi v trgovskih centrih koliko delo imajo samo s parkiranjem in dofilavanjem pred vsako trgovino se mi kar smilijo. Z električnimi vozili… ...prikaži več ne bomo spremenili planeta na bolje, kvečjemu hitrejšemu segrevanju, saj električno vozilo prav tako oddaja velike temparature. Dokler se bodo po svetu uporabljale tesne jedrske rakete, ne bomo nič spremenili podnebnih razmer. V vednost. Lp
Slovenci ne delamo nič narobe. Samo smo dovolj pametni, da so EV avti pač precej slabši od klasičnih. In malo kdo gre rajši za več denarja, iz boljšega na slabše.
vsak pameten bo ostal na avtomobilu, kar pa to električno sranje prav gotovo ni. Nič ne delamo narobe. Kdo pa je nor, da bo kupil drago skropucalo z nedefiniranim minimalističnim dosegom, dragim polnjenjem, nedoločenem in zahtevnim ter dragim vzdrževanjem? Menjava… ...prikaži več baterije, ki poleg vsega še jemlje prostor v prtljažniku, na pet let, baterija pomeni pol cene teh novih karjol. Polnjenje poleg vsega celo noč za nekaj sto kilometrov??
To električno sranje nikoli ne bo enakovredno avtomobilom!!!!
Električno spakedralo bo ekvivalenten avto takrat, ko bo: njegova cena glede na vse karakteristike vsaj 30% nižja od klasičnih, imel definiran doseg, torej vsaj toliko, 1000 km, čas polnjenja baterije max 5 minut, cena polnjenja nižja od goriv, življenjska doba… ...prikaži več baterije min. 10 let (garancija na baterijo), servisiranje enakovredno klasičnim avtomobilom.
Pozdravljeni, električno vozilo je vsekakor čisti nateg, kako poneumljati človeka in mu pobrati ves denar. Že ko gledam ljudi v trgovskih centrih koliko delo imajo samo s parkiranjem in dofilavanjem pred vsako trgovino se mo kar smilijo. Z električnimi vozili… ...prikaži več ne bomo spremenili planeta na bolhe, kvečjemu hitrejšemu segrevanju, saj električno vozilo prav tako oddaja velike temparature. Dokler se bodo po svetu uporabljale tesne jedrske rakete, ne bomo nič spremenili podnebnih razmer. V vednost. L.
Pozdravljeni, električno vozilo je vsekakor čisti nateg, kako poneumljati človeka in mu pobrati ves denar. Že ko gledam ljudi v trgovskih centrih koliko delo imajo samo s parkiranjem in dofilavanjem pred vsako trgovino se mi kar smilijo. Z električnimi vozili… ...prikaži več ne bomo spremenili planeta na bolje, kvečjemu hitrejšemu segrevanju, saj električno vozilo prav tako oddaja velike temparature. Dokler se bodo po svetu uporabljale tesne jedrske rakete, ne bomo nič spremenili podnebnih razmer. V vednost. Lp
Ne iti na to električno sranje, nikamor ne gre, polni se dva dni, domet nikakav, baterija za zamenjat vsako leto
prvo place na 2000 neto in vozila morajo imeti doseg vsaj 500 km prej nikoli ne kupim teh jajc
Slovenci ne delamo nič narobe. Samo smo dovolj pametni, da so EV avti pač precej slabši od klasičnih. In malo kdo gre rajši za več denarja, iz boljšega na slabše.
vsak pameten bo ostal na avtomobilu, kar pa to električno sranje prav gotovo ni. Nič ne delamo narobe. Kdo pa je nor, da bo kupil drago skropucalo z nedefiniranim minimalističnim dosegom, dragim polnjenjem, nedoločenem in zahtevnim ter dragim vzdrževanjem? Menjava… ...prikaži več baterije, ki poleg vsega še jemlje prostor v prtljažniku, na pet let, baterija pomeni pol cene teh novih karjol. Polnjenje poleg vsega celo noč za nekaj sto kilometrov?? To električno sranje nikoli ne bo enakovredno avtomobilom!!!!
Električno spakedralo bo ekvivalenten avto takrat, ko bo: njegova cena glede na vse karakteristike vsaj 30% nižja od klasičnih, imel definiran doseg, torej vsaj toliko, 1000 km, čas polnjenja baterije max 5 minut, cena polnjenja nižja od goriv, življenjska doba… ...prikaži več baterije min. 10 let (garancija na baterijo), servisiranje enakovredno klasičnim avtomobilom.
Ha-ha-ha! Ko bodo talali prave plače kot v razvitem delu EU, prej ne!