Osnovna težava je v funkcionalnem razumevanju udežecev.Nekateri niste sposobno dojeti omejitve, radi pa bi celo razumeli, zakaj je omejitev tam kot je. Niste sposobni voziti po omejitvah, rabite pa neke elaborate, ki bi bili dovolj dobri za… ...prikaži več vas, da bi upoštevali omejitve.
Tole je eno samo inkasantstvo! V prispevku manjka podatek o številu prometnih nezgod na tem odseku, ko pa vsi tako zelo "drvijo". Kaj pa če je omejitev preveč striktna?
V normalni državi bi to pomenilo, da je nekaj narobe z omejitvijo hitrosti, če jo prekorači 1/3 voznikov. V strokovni literaturi piše, da je primerna številka največ 15 %.
Se strinjam. Ne vem zakaj ne veljajo isti vatli, kot jih vlada zagovarja drugje v zakonodaji, ko pravi, da zakonodajo samo prilagaja trenutnemu dejanskemu stanju.
Kot zmeraj; kako kasirati, ne da bi se vprašali zakaj je tako in kaj ukrenili. Očitno je omejitev nepotrebna in napačna. kaj pa če bi še na avtocestah omejili hitrodt na 10 km/h. nesreče ne bodo več smrtne. Peš pa je še varneje.
Pri nas sploh ni problem, če prehitro pelješ. Plačaš in se nekaj dni jeziš. Smo pa pred leti prehitro peljali z najetim Avis kombijem med Lakelandom in Port Charlottom (okrožje Tampa Florida). Celotno snemalno ekipo so nas posadili v travo… ...prikaži več ob cesti, premetali cel kombi in vso ORF snemalno tehniko kot kakšnim teroristom in bognedaj da bi še kaj ugovarjali, ker bi nas naluknjali kot švicarski sir. Kazen je bila samo 75$, samo sedeti pol ure v travi, kjer nikoli ne veš, kdaj si bo kak aligator ali pa strupenjača vzel čas zate, pač ni mačji kašelj.
Očitno nimaš pojma, kako se omejitve postavljajo. Nekdo se pritoži na občino, pove naključno omejitev, ki bi naj veljala mimo njegove hiše in to se potem postavi. Kakšna strokovnost neki? Zato pa lahko dojamemo pomen omejitev v Avstriji, ne moremo pa v Sloveniji.
Osnovna težava je v omejitvah.Če bi bile takšne, da bi uporabniki cest vedeli, zakaj je potrebno peljati 50 km/h in če bi bile postavljene na nevarnih odsekih, potem bi jih vsi spoštovali.Tako imamo pa omejitve, ki… ...prikaži več so nižje, kot pred desetletji, vsi udeleženci pa so bolj zaščiteni, tako avtomobilisti z vsemi sistemi za opozarjanje, kakor tudi motoristi in kolesarji z boljšo opremo ter pešci preko ustrezne signalizacije ob cestah.Sami si lažemo in omejujemo hitrosti, češ, hitrost ubija. To, seveda, nikoli ni bilo res. Ubija neumnost! Tako enih, kakor tudi drugih. Upravitelji cest (država, lokalne skupnosti), pa se preko neverjetno nizkih omejitev nitrosti izogibajo odgovornosti za slabo vzdrževanje in gradnjo cest...češ...mi smo postavili omejitve...zakaj se jih pa ne držite...Z veseljem bi se jih, če bi bile primerne odsekom, stanju ceste, razmeram na cesti...
V normalni državi bi pritožbo kdo resno obravnaval. Pri nas pa danes lahko beremo, da po enem letu od smrti treh ljudi v prometni nesreči: "V mesecu maju 2015 je preiskovalni sodnik Okrožnega sodišča v Mariboru izdal sklep o opravi… ...prikaži več preiskave, kjer se zadeva še vedno nahaja."Resno, kdo v naši državi lahko upa, da bodo oblasti njegovo pobudo vzele resno, če je odnos pri predpisanih in nujnih postopkih takšen?
Tam ti vsakih nekaj milj ob cesti na tablicah piše omejitev in višina kazni, če jo prekoračiš. Večina jo upošteva. Res se najdemo tudi takšni, ki jo nekoliko prekoračimo, saj so omejitve večje kot pri nas. Mene so ustavili, niso pa kaznovali.
Osnovna težava je v funkcionalnem razumevanju udežecev.Nekateri niste sposobno dojeti omejitve, radi pa bi celo razumeli, zakaj je omejitev tam kot je. Niste sposobni voziti po omejitvah, rabite pa neke elaborate, ki bi bili dovolj dobri za… ...prikaži več vas, da bi upoštevali omejitve.
v normalni državi ja, ne pa v slo...
Tole je eno samo inkasantstvo! V prispevku manjka podatek o številu prometnih nezgod na tem odseku, ko pa vsi tako zelo "drvijo". Kaj pa če je omejitev preveč striktna?
50 je itak prepočasi... dokler ni prehitro.
V normalni državi bi to pomenilo, da je nekaj narobe z omejitvijo hitrosti, če jo prekorači 1/3 voznikov. V strokovni literaturi piše, da je primerna številka največ 15 %.
Se strinjam. Ne vem zakaj ne veljajo isti vatli, kot jih vlada zagovarja drugje v zakonodaji, ko pravi, da zakonodajo samo prilagaja trenutnemu dejanskemu stanju.
Ali ima kdo podatek koliko je bilo v zadnjem letu na tem odseku nesreč?
V normalni državi se tud državljani držijo omejitev pa namest da neprimerno omejitev zagovarjajo z kršitvijo raje pritožbo napišejo pristojnim.
Lopovska oblast v akciji.
Kot zmeraj; kako kasirati, ne da bi se vprašali zakaj je tako in kaj ukrenili. Očitno je omejitev nepotrebna in napačna. kaj pa če bi še na avtocestah omejili hitrodt na 10 km/h. nesreče ne bodo več smrtne. Peš pa je še varneje.
aaaa, to pa ne...
če bi pa še kanglerjeve radarje postavili bi bilo pa še manj nesreč in prehitre vožnje
če bi pa še kanglerjeve radarje postavili bi bilo pa še manj nesreč in prehitre vožnje
Menda je sponzor tvoj SSDSS
Pri nas sploh ni problem, če prehitro pelješ. Plačaš in se nekaj dni jeziš. Smo pa pred leti prehitro peljali z najetim Avis kombijem med Lakelandom in Port Charlottom (okrožje Tampa Florida). Celotno snemalno ekipo so nas posadili v travo… ...prikaži več ob cesti, premetali cel kombi in vso ORF snemalno tehniko kot kakšnim teroristom in bognedaj da bi še kaj ugovarjali, ker bi nas naluknjali kot švicarski sir. Kazen je bila samo 75$, samo sedeti pol ure v travi, kjer nikoli ne veš, kdaj si bo kak aligator ali pa strupenjača vzel čas zate, pač ni mačji kašelj.
Očitno nimaš pojma, kako se omejitve postavljajo. Nekdo se pritoži na občino, pove naključno omejitev, ki bi naj veljala mimo njegove hiše in to se potem postavi. Kakšna strokovnost neki? Zato pa lahko dojamemo pomen omejitev v Avstriji, ne moremo pa v Sloveniji.
Osnovna težava je v omejitvah.Če bi bile takšne, da bi uporabniki cest vedeli, zakaj je potrebno peljati 50 km/h in če bi bile postavljene na nevarnih odsekih, potem bi jih vsi spoštovali.Tako imamo pa omejitve, ki… ...prikaži več so nižje, kot pred desetletji, vsi udeleženci pa so bolj zaščiteni, tako avtomobilisti z vsemi sistemi za opozarjanje, kakor tudi motoristi in kolesarji z boljšo opremo ter pešci preko ustrezne signalizacije ob cestah.Sami si lažemo in omejujemo hitrosti, češ, hitrost ubija. To, seveda, nikoli ni bilo res. Ubija neumnost! Tako enih, kakor tudi drugih. Upravitelji cest (država, lokalne skupnosti), pa se preko neverjetno nizkih omejitev nitrosti izogibajo odgovornosti za slabo vzdrževanje in gradnjo cest...češ...mi smo postavili omejitve...zakaj se jih pa ne držite...Z veseljem bi se jih, če bi bile primerne odsekom, stanju ceste, razmeram na cesti...
zadnjih 5 let
V normalni državi bi pritožbo kdo resno obravnaval. Pri nas pa danes lahko beremo, da po enem letu od smrti treh ljudi v prometni nesreči: "V mesecu maju 2015 je preiskovalni sodnik Okrožnega sodišča v Mariboru izdal sklep o opravi… ...prikaži več preiskave, kjer se zadeva še vedno nahaja."Resno, kdo v naši državi lahko upa, da bodo oblasti njegovo pobudo vzele resno, če je odnos pri predpisanih in nujnih postopkih takšen?
Tam ti vsakih nekaj milj ob cesti na tablicah piše omejitev in višina kazni, če jo prekoračiš. Večina jo upošteva. Res se najdemo tudi takšni, ki jo nekoliko prekoračimo, saj so omejitve večje kot pri nas. Mene so ustavili, niso pa kaznovali.