To kar se dogaja na ,,štajerki,, je že preseglo mejo razuma in znosnosti. V Policiji ni denarja za vozni park in zaposlene, s čemer bi ojačali prisotnosti policistov na tej nevarni AC, kjer režim vožnje določajo predvsem tuji vozniki težkih… ...prikaži večh tovornih vozil, niso pa izjeme tudi domači. Klasika je prehitevanje šleparjev, ki si med tem nagajajo tako, da prehitevani doda plin, tako da ga prehitevajoči ne more varno prehiteti niti po večih kilometrih, zaradi česar nastajajo kolone, živčni vozniki itn. Zakaj ne uvedejo enakega prometnega režima, da šleparji lahko prehitevajo samo, kadar so trije vozni pasovi, kot v Italiji, vse podprto z visokimi kaznimi. Kje pa, DARS, nima časa za to, oni štejejo zgolj denarce za plače svojih zaposlenih, ki so daleč nad državnim pvprečjem. Direktorica ima dvakrat višjo plačo od predsednika države, pa kaj zato. Na ministrstvu za promet, že dolgo ni ustreznega sosogovrnika za to problematiko, le kam so se poskrili, morda pa Klemenčičeva PK najde odgovor na v
To kar se dogaja na ,,štajerki,, je že preseglo mejo razuma in znosnosti. V Policiji ni denarja za vozni park in zaposlene, s čemer bi ojačali prisotnosti policistov na tej nevarni AC, kjer režim vožnje določajo predvsem tuji vozniki težkih… ...prikaži večh tovornih vozil, niso pa izjeme tudi domači. Klasika je prehitevanje šleparjev, ki si med tem nagajajo tako, da prehitevani doda plin, tako da ga prehitevajoči ne more varno prehiteti niti po večih kilometrih, zaradi česar nastajajo kolone, živčni vozniki itn. Zakaj ne uvedejo enakega prometnega režima, da šleparji lahko prehitevajo samo, kadar so trije vozni pasovi, kot v Italiji, vse podprto z visokimi kaznimi. Kje pa, DARS, nima časa za to, oni štejejo zgolj denarce za plače svojih zaposlenih, ki so daleč nad državnim pvprečjem. Direktorica ima dvakrat višjo plačo od predsednika države, pa kaj zato. Na ministrstvu za promet, že dolgo ni ustreznega sosogovrnika za to problematiko, le kam so se poskrili, morda pa Klemenčičeva PK najde odgovor na v