Težava je, da bi potem verjetno morali imeti neke dokaze, da imamo javna sredstva za sofinanciranje na voljo. To pa tudi ni tako lahko narediti, ker nimamo ravno proračunov za 5 let vnaprej.
Luka KoperssŽidan: Nerazumljivo je, da Evropska komisija ni sposobna prepoznati potrebe po drugem tiru.Je pa sposobna prepoznati krajo denarja ki ga namenja Sloveniji.
Precej logično in tudi koristno za nas. Pri nas projekt še ni pripravljen in rabimo še vsaj kakih 10 let, da umestimo drugi tir v prostor in spravimo skozi večino državne papirologije. EU projekti imajo kar našpanane terminske načrte in… ...prikaži več na koncu bi morali ta denar vrniti, ker do konca projekta mi še papirjev, ki jih odobrijo državni organi, ne bi imeli.
Dokler bo v Sloveniji imela oblast udomafija, denarja iz EU ne bo za nič, ne samo za drugi tir. Sodržavljani, vi pa še naprej podpirajte in volite oblast, ki vam gradi "Ljudske kuhinje", da ne boste lačni.
Ko se TRST in RIJEKA naredita, pri nam pa bomo ostali kjer pač smo, se poslovimo od Luke in SŽ, bomo vozili drobiž robe, sredstev pa bo vsako leto manj. In ja, Karavanke nam pa rabijo v takšni obliki, da… ...prikaži več še rabimo več avtomobilov. Vse države se trudijo manj misij met v državi, mi pa povečat število avtomobilov. Gremo naši.
Nimamo se kaj pritoževati. Nihče nam ne verjame več na besedo. Imeli smo obilo priloznosti za drugi tir, pa je bilo bolj vazno plenjenje javnih sredstev skozi avtoceste in kasneje večanje dolga darsa izven proracuna za ceste. Zdaj prelivamo letna… ...prikaži več sredstva cestnin za vzdrzevanje vseh cest v zeleznico, dars pa se z vinjetami hvali, da posluje pozitivno in gradi grde neucinkovite protihrupne ograde, kjer spet nekdo sluzi. Ne bi raje proaktivno skusalni zapreti kredite cimprej? Železnice se potiho obnavljajo. Kdo pa nadzira te projekte? Kdo garantira da spet ne odteka denar neracionalno?
Dal vlogo za kombinacijo javno zasebnega partnerstva+evropska sredstva. Prijavili pa smo se brez zasebnega partnerja. Zato smo zgubil. Če bi se prijavil za kombinacijo javna sredstva+ evropska sredstva sem pa prepričan da bi dobil. Enostavno je nekdo rabil izgovor da… ...prikaži več ne bomo tega denarja vidl.
saj vam pravim, da dajmo iz sirije vzet 5000 beguncev in ih zasužnjiti. Pač neka novodobno obliko suženjstva bi imeli, in to prvi v evropi!
trst in rijeka se večata pa ja bodo poskusli tja prevsmerit ladijski promet in to je to.
Težava je, da bi potem verjetno morali imeti neke dokaze, da imamo javna sredstva za sofinanciranje na voljo. To pa tudi ni tako lahko narediti, ker nimamo ravno proračunov za 5 let vnaprej.
Samo bedaki povsod vidijo udbomafijo, murgle itd.Kradejo rdeči, beli, črni, rumeni itd.Vsak krade, ki ima le pet minut časa.
Luka KoperssŽidan: Nerazumljivo je, da Evropska komisija ni sposobna prepoznati potrebe po drugem tiru.Je pa sposobna prepoznati krajo denarja ki ga namenja Sloveniji.
kaj pa kitajčki ???????
In tisti z največjimi te mal razdražili po umazani ritki
Precej logično in tudi koristno za nas. Pri nas projekt še ni pripravljen in rabimo še vsaj kakih 10 let, da umestimo drugi tir v prostor in spravimo skozi večino državne papirologije. EU projekti imajo kar našpanane terminske načrte in… ...prikaži več na koncu bi morali ta denar vrniti, ker do konca projekta mi še papirjev, ki jih odobrijo državni organi, ne bi imeli.
Dokler bo v Sloveniji imela oblast udomafija, denarja iz EU ne bo za nič, ne samo za drugi tir. Sodržavljani, vi pa še naprej podpirajte in volite oblast, ki vam gradi "Ljudske kuhinje", da ne boste lačni.
Ko se TRST in RIJEKA naredita, pri nam pa bomo ostali kjer pač smo, se poslovimo od Luke in SŽ, bomo vozili drobiž robe, sredstev pa bo vsako leto manj. In ja, Karavanke nam pa rabijo v takšni obliki, da… ...prikaži več še rabimo več avtomobilov. Vse države se trudijo manj misij met v državi, mi pa povečat število avtomobilov. Gremo naši.
Nimamo se kaj pritoževati. Nihče nam ne verjame več na besedo. Imeli smo obilo priloznosti za drugi tir, pa je bilo bolj vazno plenjenje javnih sredstev skozi avtoceste in kasneje večanje dolga darsa izven proracuna za ceste. Zdaj prelivamo letna… ...prikaži več sredstva cestnin za vzdrzevanje vseh cest v zeleznico, dars pa se z vinjetami hvali, da posluje pozitivno in gradi grde neucinkovite protihrupne ograde, kjer spet nekdo sluzi. Ne bi raje proaktivno skusalni zapreti kredite cimprej? Železnice se potiho obnavljajo. Kdo pa nadzira te projekte? Kdo garantira da spet ne odteka denar neracionalno?
Dal vlogo za kombinacijo javno zasebnega partnerstva+evropska sredstva. Prijavili pa smo se brez zasebnega partnerja. Zato smo zgubil. Če bi se prijavil za kombinacijo javna sredstva+ evropska sredstva sem pa prepričan da bi dobil. Enostavno je nekdo rabil izgovor da… ...prikaži več ne bomo tega denarja vidl.