Bedarija!Zaradi povprečja štirih kilometrov pa je sedaj vožnja tam varna.Brez analiz ne more nihče to potrditi, analize v Slovenji pa vemo kakšne so - jih ni!
Zelo me zanima koliko prometnih nesreč s smrtnimi izidom in hudimi poškodbami je bilo v zadnjih letih na trojanskih predorih, ki so bili posledica prevelike hitrosti. Odštejejo naj seveda potencialne samomore. Ti se bodo dogajali, kljub kameram. Če me spomin… ...prikaži več ne vara niti ene takšne nesreče. DARS spet nekomu dela uslugo s prodajo zastarele tehnologije.
Točno tako. Od zadnjega portala - kjer je kamera - do cestnine je povprečna hitrost precej višja od dovoljenih 100/130. Opazil sem da nekateri v začetku sekcijskega merjenja namerno vozijo počasi in kasneje "čas" nadoknadijo...
Obstaja čisto preprosta rešitev za umiritev pormeta: sekcijsko merjeno hitrosti po celotnem križu AC + namestitev nekaj podobnega tahografu v avto in implementacija analize vožnje - podoben sistem kot ga ima zavarovalnica Triglav v Drajv aplikaciji. Pa bo zelo hitro red na cesti.
S tem sektorskim radarjem so pa res povečali prometno varnost, to bo to... vsak dan se vozim čez Trojane in zdej vsi vozijo skozi tunele 100km/h, takoj ko pridejo mimo končnih kamer za tunelom, pa vsi po gasu do konca,… ...prikaži več da "nadoknadijo" in kar čakam, kdaj bo pošteno počilo nekje od Trojan proti Domžalam... sploh prvi del do Lukovice je kot dirkališče, folk vozi kot kamikaze.In spet bodo delali raziskave in študije ter spet bo en fino zaslužil... prometna varnost pa taka.
Bedarija!Zaradi povprečja štirih kilometrov pa je sedaj vožnja tam varna.Brez analiz ne more nihče to potrditi, analize v Slovenji pa vemo kakšne so - jih ni!
Zelo me zanima koliko prometnih nesreč s smrtnimi izidom in hudimi poškodbami je bilo v zadnjih letih na trojanskih predorih, ki so bili posledica prevelike hitrosti. Odštejejo naj seveda potencialne samomore. Ti se bodo dogajali, kljub kameram. Če me spomin… ...prikaži več ne vara niti ene takšne nesreče. DARS spet nekomu dela uslugo s prodajo zastarele tehnologije.
Točno tako. Od zadnjega portala - kjer je kamera - do cestnine je povprečna hitrost precej višja od dovoljenih 100/130. Opazil sem da nekateri v začetku sekcijskega merjenja namerno vozijo počasi in kasneje "čas" nadoknadijo...
Človek, ki objavi v mediju, da radarji ne delujejo, pa je za moje pojme moralni invalid.
Obstaja čisto preprosta rešitev za umiritev pormeta: sekcijsko merjeno hitrosti po celotnem križu AC + namestitev nekaj podobnega tahografu v avto in implementacija analize vožnje - podoben sistem kot ga ima zavarovalnica Triglav v Drajv aplikaciji. Pa bo zelo hitro red na cesti.
S tem sektorskim radarjem so pa res povečali prometno varnost, to bo to... vsak dan se vozim čez Trojane in zdej vsi vozijo skozi tunele 100km/h, takoj ko pridejo mimo končnih kamer za tunelom, pa vsi po gasu do konca,… ...prikaži več da "nadoknadijo" in kar čakam, kdaj bo pošteno počilo nekje od Trojan proti Domžalam... sploh prvi del do Lukovice je kot dirkališče, folk vozi kot kamikaze.In spet bodo delali raziskave in študije ter spet bo en fino zaslužil... prometna varnost pa taka.