Svet
70992 ogledov

Konec veselja: Ravno navadili smo se na spletne nakupe, zdaj pa tole

Komentarjev 14
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Avatar Mehičanka76
    Mehičanka76 10:20 17.oktober 2022.

    Požrešni trgovci, vse bi na kupca obesili. Bi si upala trditi, da spletnim trgovinam upadel promet. Sama že sedaj, če vidim, da se vračilo zaračuna, robe ne naročim.

  • peromornar 12:34 17.oktober 2022.

    Ja, jaz sem vezan na dom, sem na kisiku in mi ostane samo spletno naročanje potrebščin . Do sedaj so in Mercator in Špar pošteno oddelali svoje, ni bilo potrebno nič "vračati". Kar se tiče večjih naročil, je moja politika ...prikaži več - plačilo po povzetju. Če tega ni, pa-pa, grem drugam.

  • silvo5 12:34 17.oktober 2022.

    Ljubljana-Postojna paket 6 dni,Amazon de-Ljubljana 7 dni,pošta .A v kopačkah dostavljajo.

    • Svobodnež 13:17 17.oktober 2022.

      Jaz sem zadnje naročilo od Amazon.de prejel v TREH dneh! Bil sem izjemno prijetno presenečen.

    • ec568744f0d537874fe9d825c81b6f688d633008 14:32 17.oktober 2022.

      Vse odvisno od dostave ,nima to veze,za 1 majhno škatlico ne vozijo takoj,to velja tudi za pošto

    • Ender3 15:42 17.oktober 2022.

      Moja iskušnja iz Amazon.uk. Edini so ponujali izdelek, kljub slabši menjavi £ vs.€, so sami določili zadnji možen datum dostave pošiljke. Čeprav je, pošta zamujala le nekaj dni sem prejel izdelek ob tem so mi zaradi zamude vrnili kupnino. Amazon ...prikaži več je sicer dražji kot, Aliekspress, Banggood, eBay... glavni problem ostaja na ceni poštnine, ki so odšle v nebo...

  • ec568744f0d537874fe9d825c81b6f688d633008 12:24 17.oktober 2022.

    Spletni nakup opravim le za znan izdelek,vse ostalo je prenapihnjena razlaga kvalitete ,za nekaj eur vreden izdelek se ne sekiram,dražji pa kupim v trgovini.

  • blayo 20:57 17.oktober 2022.

    Nikjer ne piše, da mora trgovec nositi stroške vračila, razen če vračaš zaradi uveljavljanja garancije ali stvarne napake. V SLO praktično noben trgovec ne omogoča vračila na svoje stroške, v DE to omogoča večina trgovcev.

  • Boggs 20:54 17.oktober 2022.

    Pravilno. Poznam veliko več primerov, ko je folk zlorabljal to politiko brezplačnih vračil kot pa upravičenih primerov vračila.

  • Skias 18:42 17.oktober 2022.

    Pri spletnih nakupih pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Ha ha ha pa še kaj. Dobil izdeleg ga hotel vrniti prej kot 14 dneh pa tega niso hoteli upoštevati. Bil celo ...prikaži večo pri inšpektorju pa je bil učinek kot, da bi govoril steni. Fizični nakupi so pa vzemi si izdelek enake vrednosti. Kar se pa tče brez razloga pa pri enih tudi to ne drži! Prek so imeli do sedaj Indijo-koromandijo ( obljubljeno deželo).

  • h4ck3r 10:56 17.oktober 2022.

    Nekako logična odločitev, ne vem zakaj bi morali trgovci nositi strošek vračila. To da lahko vrneš brez obrazložitve je logično in bo ostalo, saj blaga prej v fizični oblike ne moreš oceniti, slike so pa vedno idealne. Da pi pa ...prikaži več upadel promet pa dvomim, saj bo veliko manj različnih "preizkuševalcev", ki naročijo nekaj, ga pregledajo in potem zastojn vrnejo, saj ga niti nikoli niso zares želeli kupiti. Pri nas je sicer tega manj, v tujini, sploh ZDA, pa veliko.

  • Toma 10:10 17.oktober 2022.

    Čisto nič novega za nas. Kupec je vedno bil dolžan plačati poštnino vračila razen na Amazon.de.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.