Požrešni trgovci, vse bi na kupca obesili. Bi si upala trditi, da spletnim trgovinam upadel promet. Sama že sedaj, če vidim, da se vračilo zaračuna, robe ne naročim.
Ja, jaz sem vezan na dom, sem na kisiku in mi ostane samo spletno naročanje potrebščin . Do sedaj so in Mercator in Špar pošteno oddelali svoje, ni bilo potrebno nič "vračati". Kar se tiče večjih naročil, je moja politika… ...prikaži več - plačilo po povzetju. Če tega ni, pa-pa, grem drugam.
Moja iskušnja iz Amazon.uk. Edini so ponujali izdelek, kljub slabši menjavi £ vs.€, so sami določili zadnji možen datum dostave pošiljke. Čeprav je, pošta zamujala le nekaj dni sem prejel izdelek ob tem so mi zaradi zamude vrnili kupnino. Amazon… ...prikaži več je sicer dražji kot, Aliekspress, Banggood, eBay... glavni problem ostaja na ceni poštnine, ki so odšle v nebo...
Spletni nakup opravim le za znan izdelek,vse ostalo je prenapihnjena razlaga kvalitete ,za nekaj eur vreden izdelek se ne sekiram,dražji pa kupim v trgovini.
Nikjer ne piše, da mora trgovec nositi stroške vračila, razen če vračaš zaradi uveljavljanja garancije ali stvarne napake. V SLO praktično noben trgovec ne omogoča vračila na svoje stroške, v DE to omogoča večina trgovcev.
Pri spletnih nakupih pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Ha ha ha pa še kaj. Dobil izdeleg ga hotel vrniti prej kot 14 dneh pa tega niso hoteli upoštevati. Bil celo… ...prikaži večo pri inšpektorju pa je bil učinek kot, da bi govoril steni. Fizični nakupi so pa vzemi si izdelek enake vrednosti. Kar se pa tče brez razloga pa pri enih tudi to ne drži! Prek so imeli do sedaj Indijo-koromandijo ( obljubljeno deželo).
Nekako logična odločitev, ne vem zakaj bi morali trgovci nositi strošek vračila. To da lahko vrneš brez obrazložitve je logično in bo ostalo, saj blaga prej v fizični oblike ne moreš oceniti, slike so pa vedno idealne. Da pi pa… ...prikaži več upadel promet pa dvomim, saj bo veliko manj različnih "preizkuševalcev", ki naročijo nekaj, ga pregledajo in potem zastojn vrnejo, saj ga niti nikoli niso zares želeli kupiti. Pri nas je sicer tega manj, v tujini, sploh ZDA, pa veliko.
Požrešni trgovci, vse bi na kupca obesili. Bi si upala trditi, da spletnim trgovinam upadel promet. Sama že sedaj, če vidim, da se vračilo zaračuna, robe ne naročim.
Ja, jaz sem vezan na dom, sem na kisiku in mi ostane samo spletno naročanje potrebščin . Do sedaj so in Mercator in Špar pošteno oddelali svoje, ni bilo potrebno nič "vračati". Kar se tiče večjih naročil, je moja politika… ...prikaži več - plačilo po povzetju. Če tega ni, pa-pa, grem drugam.
peromornar 👍🙏🙏
Ljubljana-Postojna paket 6 dni,Amazon de-Ljubljana 7 dni,pošta .A v kopačkah dostavljajo.
Jaz sem zadnje naročilo od Amazon.de prejel v TREH dneh! Bil sem izjemno prijetno presenečen.
Vse odvisno od dostave ,nima to veze,za 1 majhno škatlico ne vozijo takoj,to velja tudi za pošto
Moja iskušnja iz Amazon.uk. Edini so ponujali izdelek, kljub slabši menjavi £ vs.€, so sami določili zadnji možen datum dostave pošiljke. Čeprav je, pošta zamujala le nekaj dni sem prejel izdelek ob tem so mi zaradi zamude vrnili kupnino. Amazon… ...prikaži več je sicer dražji kot, Aliekspress, Banggood, eBay... glavni problem ostaja na ceni poštnine, ki so odšle v nebo...
Spletni nakup opravim le za znan izdelek,vse ostalo je prenapihnjena razlaga kvalitete ,za nekaj eur vreden izdelek se ne sekiram,dražji pa kupim v trgovini.
Nikjer ne piše, da mora trgovec nositi stroške vračila, razen če vračaš zaradi uveljavljanja garancije ali stvarne napake. V SLO praktično noben trgovec ne omogoča vračila na svoje stroške, v DE to omogoča večina trgovcev.
Pravilno. Poznam veliko več primerov, ko je folk zlorabljal to politiko brezplačnih vračil kot pa upravičenih primerov vračila.
Pri spletnih nakupih pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Ha ha ha pa še kaj. Dobil izdeleg ga hotel vrniti prej kot 14 dneh pa tega niso hoteli upoštevati. Bil celo… ...prikaži večo pri inšpektorju pa je bil učinek kot, da bi govoril steni. Fizični nakupi so pa vzemi si izdelek enake vrednosti. Kar se pa tče brez razloga pa pri enih tudi to ne drži! Prek so imeli do sedaj Indijo-koromandijo ( obljubljeno deželo).
Nekako logična odločitev, ne vem zakaj bi morali trgovci nositi strošek vračila. To da lahko vrneš brez obrazložitve je logično in bo ostalo, saj blaga prej v fizični oblike ne moreš oceniti, slike so pa vedno idealne. Da pi pa… ...prikaži več upadel promet pa dvomim, saj bo veliko manj različnih "preizkuševalcev", ki naročijo nekaj, ga pregledajo in potem zastojn vrnejo, saj ga niti nikoli niso zares želeli kupiti. Pri nas je sicer tega manj, v tujini, sploh ZDA, pa veliko.
Čisto nič novega za nas. Kupec je vedno bil dolžan plačati poštnino vračila razen na Amazon.de.
plačila ni tam ,kjer si lahko to privoščijo,če imajo zelo veliko dostav na tisti kraj ,ki ji praktično ni konec ,je potem tako.