Srečanje Olimpije s Celticom ni padlo v vodo. Po tem, ko je bil opravljen žreb za Ligo prvakov, sta se Olimpija in Celtic dogovorila za prijateljsko tekmo, ki bo 6.7. ob 19h.
Pilot bi moral 24 ur prej najaviti, da bo zamudil,... To je tako, kot da jaz že danes šefu rečem, da bom jutri zamudil v službo (mogoče mi ne bo vžgal avto, mogoče bo na cesti zastoj...).
Pri tako velikem prometu kot je na letališču Maribor so zaposleni vendar utrujeni in zaradi pregorelosti od težkega dela ne morejo podaljšati delovnika.
Že Ljubljanski kontrolorji s 30 pristanki in 30 vzleti na dan so preobremenjeni. Torej 1 na pol ure in čez pol ure vzlet. Obremenitev primerljiva s Frankfurtom, kjer se to dogaja na 2 minuti. Zato so tudi plače podobne.<br… ...prikaži več />Kaj šele mariborski.
Na Heathrowu pristajajo vsako minuto v popoldanskem času. Ko eden pristane je drugi že v zraku in me zanima, koliko kontrolorjev imajo tam v stolpu....po slovenskih kriterijih kakšnih 200.
Zakaj udrihate po naših? Če bi se Škoti držali pravil bi bilo vse ok. Tako pa so sami krivi... Če pa bi naše letalo zamujalo na Škotsko in bi se zgodilo enako, bi pa udrihali po Adrii a ne? Zmeraj… ...prikaži večj smo krivi mi. Hlapčevska mentaliteta..
"Na Kontroli zračnega prometa Slovenije so pojasnili, da je postopek v primeru zamude leta zelo preprost. Pilot bi moral 24 ur prej najaviti, da bo zamudil, potemtakem bi ga kontrolor pričakal tudi izven uradnega delovnega časa."24 ur prej… ...prikaži več bi moral najaviti zamudo?!?
Srečanje Olimpije s Celticom ni padlo v vodo. Po tem, ko je bil opravljen žreb za Ligo prvakov, sta se Olimpija in Celtic dogovorila za prijateljsko tekmo, ki bo 6.7. ob 19h.
Pilot bi moral 24 ur prej najaviti, da bo zamudil,... To je tako, kot da jaz že danes šefu rečem, da bom jutri zamudil v službo (mogoče mi ne bo vžgal avto, mogoče bo na cesti zastoj...).
Pri tako velikem prometu kot je na letališču Maribor so zaposleni vendar utrujeni in zaradi pregorelosti od težkega dela ne morejo podaljšati delovnika.
Naj ga vzame hudič, kot vse ostale slovenske firme....
Že Ljubljanski kontrolorji s 30 pristanki in 30 vzleti na dan so preobremenjeni. Torej 1 na pol ure in čez pol ure vzlet. Obremenitev primerljiva s Frankfurtom, kjer se to dogaja na 2 minuti. Zato so tudi plače podobne.<br… ...prikaži več />Kaj šele mariborski.
Na Heathrowu pristajajo vsako minuto v popoldanskem času. Ko eden pristane je drugi že v zraku in me zanima, koliko kontrolorjev imajo tam v stolpu....po slovenskih kriterijih kakšnih 200.
Zakaj udrihate po naših? Če bi se Škoti držali pravil bi bilo vse ok. Tako pa so sami krivi... Če pa bi naše letalo zamujalo na Škotsko in bi se zgodilo enako, bi pa udrihali po Adrii a ne? Zmeraj… ...prikaži večj smo krivi mi. Hlapčevska mentaliteta..
gre za to, da že tako nimajo nobenega dela in ko se pokaže priložnost je ne izkoristijo. vprašanje za delničarje Delavske Hranilnice...
V tejle Sloveniji se je v 25 letih razpaslo preveč "naših". V tem je problem.
nism vedu, da ima tud letališče delovni čas ........ k spar ...od 8-21.....
"Na Kontroli zračnega prometa Slovenije so pojasnili, da je postopek v primeru zamude leta zelo preprost. Pilot bi moral 24 ur prej najaviti, da bo zamudil, potemtakem bi ga kontrolor pričakal tudi izven uradnega delovnega časa."24 ur prej… ...prikaži več bi moral najaviti zamudo?!?