Svoje (nove) avtomobile vozim 10 do 12 let in prevozim z vsakim do 280 kkm. Olje in motorne filtre menjam, kot tovarna predpisije za normalne pogoje. NIKOLI pa, čeprav je predpisano, ne menjam olja v menjalniku, zavornega olja in hladilne… ...prikaži veče tekočine. Nikoli pri nobenem motorju do zdaj ni še nič odpovedalo. Vozim vsakodnevno neomejeno. Avtošole bi morale ponovno uvesti motoroznanstvo, saj vozniki nimajo pojma, kaj se dogaja v motorju, predvsem dizel motorju, ko pohodijo gas.
Olje je najlažje zamenat, in največ rvcja...da bi pa kdo ob pravem času hladilno in zavorno zamenjal, to pa se našim vrhunskim servisom seveda ne da. Prepocenin in premala količina tekočin, recimo zavorne gre za par eurou.,,dela pa velik. In… ...prikaži več koliko se prihrani, če zavore pravilno delujejo...in se motor vedno optimalno hladi, in pozimi ostane hladilna tekočina čimbolj funkcionalna...prav ta namreč pravilmo ohlaja tudi motorno olje, in vse preostale dele pod motornim pokrovom.
In zavorne čeljusti zaradbnepregretega olja optimalno odmikajo, manj možnosti blokiranja kakega od koles...manjša obraba ali celo uničenje diskov in ploščic, manj pregrevanja koles in daljša življenska doba ležajev. Mogoče pa enkrat začenete pisat o celoti...ne samo o enem delu, ki… ...prikaži več je najbolj dobičkonosen kar se tiče zamude pri popravilu za delavnice,,,kupci pa nimajo čisto jasne predstave, če se jih ne samo lupi...oziroma privablja na servise, kjer se druge šlamparije počasi odpravljajo...
Tudi poraba je veliko višja, če se avto optimalno ne ohlaja, inmsegreva...pa tudi poraba je višja...če kolesa stalno nekej prijemljejo čeljusti.,,ročna.,,itd., to je treba poleg menjava olja najmanj 1x na 2 leti tudi očistiti vsako kolo posebej...to piše v večini… ...prikaži več servisnih knjig tovarniško navodilo z rdečim...samo kaj ko ni zaslužka tolk, dela pa velik...posledično pa še celotni material v pri eru rednega čiščenja in menjave zavornega olja zdrži predolgo..,podbno pa pri hladilni tekočini....
30.000 so predilgi intervali olje ni prevelik strošek ker dolgoročno se pokažejo težave na turbibi ležajih in če je mrzlo avto prej ogret ne tiščat na obrate in vam bo dolgo služil. Sem zagovornil da so predolgi intrvali in 15.000… ...prikaži več00 do 20.000 je zgornja meja
Svoje (nove) avtomobile vozim 10 do 12 let in prevozim z vsakim do 280 kkm. Olje in motorne filtre menjam, kot tovarna predpisije za normalne pogoje. NIKOLI pa, čeprav je predpisano, ne menjam olja v menjalniku, zavornega olja in hladilne… ...prikaži veče tekočine. Nikoli pri nobenem motorju do zdaj ni še nič odpovedalo. Vozim vsakodnevno neomejeno. Avtošole bi morale ponovno uvesti motoroznanstvo, saj vozniki nimajo pojma, kaj se dogaja v motorju, predvsem dizel motorju, ko pohodijo gas.
"bolj hribovitega območja" Kaj pa Švicarji, Avstrici .... Olje ti računajo po "5 - 30 EUR liter, če ga kupiš sam pa je 10 EUR max.
Bedarija! Ko je olje najbolj viskozno, ga pa zlijemo v kanto za odpadno olje. To so samo tržne poteze za večjo prodajo maziv.
Zakaj ? Pri vsakem servisu ima država 22.5% DDV. le zakaj bi se mu odpovedala. Ukaz, navodilo, direktiva !!??
Olje je najlažje zamenat, in največ rvcja...da bi pa kdo ob pravem času hladilno in zavorno zamenjal, to pa se našim vrhunskim servisom seveda ne da. Prepocenin in premala količina tekočin, recimo zavorne gre za par eurou.,,dela pa velik. In… ...prikaži več koliko se prihrani, če zavore pravilno delujejo...in se motor vedno optimalno hladi, in pozimi ostane hladilna tekočina čimbolj funkcionalna...prav ta namreč pravilmo ohlaja tudi motorno olje, in vse preostale dele pod motornim pokrovom.
In zavorne čeljusti zaradbnepregretega olja optimalno odmikajo, manj možnosti blokiranja kakega od koles...manjša obraba ali celo uničenje diskov in ploščic, manj pregrevanja koles in daljša življenska doba ležajev. Mogoče pa enkrat začenete pisat o celoti...ne samo o enem delu, ki… ...prikaži več je najbolj dobičkonosen kar se tiče zamude pri popravilu za delavnice,,,kupci pa nimajo čisto jasne predstave, če se jih ne samo lupi...oziroma privablja na servise, kjer se druge šlamparije počasi odpravljajo...
Denarci pa zaradi slabega servisiranja odtekajo v enormnih količinah, od lastnikov seveda v malhe koncernov
Tudi poraba je veliko višja, če se avto optimalno ne ohlaja, inmsegreva...pa tudi poraba je višja...če kolesa stalno nekej prijemljejo čeljusti.,,ročna.,,itd., to je treba poleg menjava olja najmanj 1x na 2 leti tudi očistiti vsako kolo posebej...to piše v večini… ...prikaži več servisnih knjig tovarniško navodilo z rdečim...samo kaj ko ni zaslužka tolk, dela pa velik...posledično pa še celotni material v pri eru rednega čiščenja in menjave zavornega olja zdrži predolgo..,podbno pa pri hladilni tekočini....
Dokler imam servis na dve leti oz na 30.000 in ne mislim obdržati avta, mi je čisto vseeno kako in zakaj
Do danes nisem vedel,da so bolj "zaostale" države tudi bolj hribovite...
30.000 so predilgi intervali olje ni prevelik strošek ker dolgoročno se pokažejo težave na turbibi ležajih in če je mrzlo avto prej ogret ne tiščat na obrate in vam bo dolgo služil. Sem zagovornil da so predolgi intrvali in 15.000… ...prikaži več00 do 20.000 je zgornja meja
Castrolovo olje je testirano samo do 14000 km...katero lje pa je sposobno obdržati viskoziteto 30000 km?
Clio ima klinasti jermen??? Spet ste zmagal z izjavo.
Clio ima zobati jermen . Neven katerega imaš ti ?
Sej zato sem pa napisu. Ima zobatega in verjetno tudi mikro (pasasti) jermen. Klinastega so imeli ali pa imajo fičoti in stoenke.
Mešalec za beton ga ima.