V normalni državi bi človeka ki je odgovoren pekla vest ker je nekdo zato umrl in bi že zarad tega odstopil po tožbi pa priznal pa se zmenil z tožilstvom za mal blažjo kazen zarad priznanja. Ampak ne..pri nas v… ...prikaži več naši državi se vedno vsi tko obnašajo k da imajo vedno prav, briga jih. Da bi se sekiral ker je nekdo umrl..otrok? Pa ja kaj še..važn je da si rešijo svojo kožo, Srca pa itak nimajo.
Zakaj vsi iščete imaginarnega krivca? Vsak ki uporablja javno dobrino (cesto, park ipd) je predvsem za to odgovoren sam. Če je mladoleten, pa njegovi starši ali skrbniki. In še za neobveščene; nesreče se. žal, dogajajo
Mogoče zato, ker se za vzdrževanje javnih dobrin pobirajo davki in to ne malo davkov. Dan davčne svobode za nas nastopi enkrat v juniju. Dobrega pol leta delamo za javne dobrine in nekako pričakujemo, da bodo v kolikor toliko uporabnem… ...prikaži več stanju. Če zaradi luknje umre otrok, to očitno niso in nekdo ni opravil svojega (mimogrede plačanega) dela.
Tožiti ali ne, punčke ni več in ne morejo je vrniti nazaj, niti, če dobijo milijone! Da pa pri nas tako nihče ni nikoli kriv, je že znano. Sramota, da živimo v takšni beznici!
Pa kaj si predstavljate, da bodo rekli ,seveda mi smo krivi, koliko odškodnine pa pričakujete. Ne cestnega upravljalca, potrebno je kaznovat prometni inspektorat (takoj zamenjati glavnega inspektorja), ker ne opravijo svojega dela.
Me zanima, kdo bi bil kriv pri nas? Cesta je že desetletja na istem mestu po trasi nekdanje železnice, pred leti pa je lastnik (mimogrede je zaposlen na občini) ugotovil, da je delno na njegovem zemljišču. Sedaj se cesta ne… ...prikaži več vzdržuje, preprečil je asfaltiranje 5 m2 po obnovi kanalizacije, bankine se z ene strani ne vzdržujejo... Občina pa v desetletju ni uspela bodisi pridobiti zemljišča ali prestaviti ceste.
Grozljivo tragično. S tozbo je potrebno vztrajati. Ko bo prvi državljan uspel z visokim zneskom, bo država končno spet zacela skrbeti za ceste. Do evropskega sodisca. Hvalijo se da smo pravna država. Torej jih je potebno premagati na njihovem parketu.… ...prikaži več V tujini so te tožbe ze uspele. Vsaka cesta v tej državi ima uporabno dovoljenje, ki garantira varnost. Ker napaka ni bila na uporabničini strani ampak je bilo cestišče poskodovano in nezavarovano je krivda na upravljalcu ceste. Naj ta avtomotodrutsva speljejo to vzorcno tozbo.
V Sloveniji tak noben ne odgovarja, vedno je krivda porazdeljena med vse kar na koncu pomeni da noben ne odgovarja. Tako naš sistem deluje. In zato imamo take ceste kot jih imamo.
V normalni državi bi človeka ki je odgovoren pekla vest ker je nekdo zato umrl in bi že zarad tega odstopil po tožbi pa priznal pa se zmenil z tožilstvom za mal blažjo kazen zarad priznanja. Ampak ne..pri nas v… ...prikaži več naši državi se vedno vsi tko obnašajo k da imajo vedno prav, briga jih. Da bi se sekiral ker je nekdo umrl..otrok? Pa ja kaj še..važn je da si rešijo svojo kožo, Srca pa itak nimajo.
Absolutno je kriv vzdrževalec cest in upajmo , da ga tožijo, da bo odgovarjal.
Vzdrževalec cest je občina ali pa država,... Če mislite, da bo kdo odgovarjal, se motite! Dobrodošli v Sloveniji!
Sramota za modele v parlamentu. Mogoče se bo sedaj na tem delu zakona kaj spremenilo. Sožalje svojcem. Vendar do tega sploh nebi smelo prit!
Zakaj vsi iščete imaginarnega krivca? Vsak ki uporablja javno dobrino (cesto, park ipd) je predvsem za to odgovoren sam. Če je mladoleten, pa njegovi starši ali skrbniki. In še za neobveščene; nesreče se. žal, dogajajo
Mogoče zato, ker se za vzdrževanje javnih dobrin pobirajo davki in to ne malo davkov. Dan davčne svobode za nas nastopi enkrat v juniju. Dobrega pol leta delamo za javne dobrine in nekako pričakujemo, da bodo v kolikor toliko uporabnem… ...prikaži več stanju. Če zaradi luknje umre otrok, to očitno niso in nekdo ni opravil svojega (mimogrede plačanega) dela.
Tožiti ali ne, punčke ni več in ne morejo je vrniti nazaj, niti, če dobijo milijone! Da pa pri nas tako nihče ni nikoli kriv, je že znano. Sramota, da živimo v takšni beznici!
Pa kaj si predstavljate, da bodo rekli ,seveda mi smo krivi, koliko odškodnine pa pričakujete. Ne cestnega upravljalca, potrebno je kaznovat prometni inspektorat (takoj zamenjati glavnega inspektorja), ker ne opravijo svojega dela.
Nisem pa zasledil podatka ali je imela čelado ali ne !
Me zanima, kdo bi bil kriv pri nas? Cesta je že desetletja na istem mestu po trasi nekdanje železnice, pred leti pa je lastnik (mimogrede je zaposlen na občini) ugotovil, da je delno na njegovem zemljišču. Sedaj se cesta ne… ...prikaži več vzdržuje, preprečil je asfaltiranje 5 m2 po obnovi kanalizacije, bankine se z ene strani ne vzdržujejo... Občina pa v desetletju ni uspela bodisi pridobiti zemljišča ali prestaviti ceste.
Grozljivo tragično. S tozbo je potrebno vztrajati. Ko bo prvi državljan uspel z visokim zneskom, bo država končno spet zacela skrbeti za ceste. Do evropskega sodisca. Hvalijo se da smo pravna država. Torej jih je potebno premagati na njihovem parketu.… ...prikaži več V tujini so te tožbe ze uspele. Vsaka cesta v tej državi ima uporabno dovoljenje, ki garantira varnost. Ker napaka ni bila na uporabničini strani ampak je bilo cestišče poskodovano in nezavarovano je krivda na upravljalcu ceste. Naj ta avtomotodrutsva speljejo to vzorcno tozbo.
V Sloveniji tak noben ne odgovarja, vedno je krivda porazdeljena med vse kar na koncu pomeni da noben ne odgovarja. Tako naš sistem deluje. In zato imamo take ceste kot jih imamo.
res je, žal je tu odgovornost zelo težko dokazat tudi na sodišču, vzdrževalci cest so žal zaščiteni bolj kot kočevski medvedi... sramota za Slovenijo!
treba je vutrajat. Ko bo zmagal prvi nesrečnik, bodo pa videli kočevske medvede..