Odlična marketinška poteza! Skujmo dobiček iz nedelujočega cepiva, tako da priporočimo večkratno injiciranje tega, kar ne deluje. Bravo! Najbolje je, da zlobiramo pri politikih, da uzakonijo obvezno cepljenje 2 x na leto za vse. Dobiček bi res močno presegal škodo… ...prikaži več oz. vložek za podkupnine. Pri oslovcu še prebolevanje bolezni ne prinaša dosmrtne imunosti, kaj šele neko kvazi cepivo. Ampak ovcam tega ne bomo povedali. Informacija je denar v informacijski družbi.
Odlična marketinška poteza! Skujmo dobiček iz nedelujočega cepiva, tako da priporočimo večkratno injiciranje tega, kar ne deluje. Bravo! Najbolje je, da zlobiramo pri politikih, da uzakonijo obvezno cepljenje 2 x na leto za vse. Dobiček bi res močno presegal škodo… ...prikaži več oz. vložek za podkupnine. Pri oslovcu še prebolevanje bolezni ne prinaša dosmrtne imunosti, kaj šele neko kvazi cepivo. Ampak ovcam tega ne bomo povedali. Informacija je denar v informacijski družbi.