Destrukcija bruseljskih zelenjavarjev gre preko vseh meja. Najlaže bi bilo, da se jim ukine potne stroške in se jim za slovo kupi kolesa. Lahko je pri 20.000 EUR/mesec sanjati zeleno Evropo, zraven pa z letali hoditi na sestanke na razdaljah… ...prikaži večh 400 km.
Slovenski poslanci pa naj sploh obmolknejo saj so jasno in javno potrdili ukinitev 10 koridorja in postavili letališče ob kamniško progo. Ja jasno, da človek kratke pameti in neumnega pogleda ne more biti eu poslanec!!!! ali pač v omejeni deželi!!!
Ne vem, niso ravno ponudili alternative. Recimo zmanšanje voznega parka za polovico ali ukinitev osebnih avtov nad dvema tonama. Problem je v količini pleha, to je vse kar mora slehernik vedeti.
Ko so prvi avtomobili začeli vozit naokoli tudi ni bilo nobene infrastrukture in kočijaži so avtomobilski industriji napovedovali klavern konec. Do 2035 je še daleč, dejstvo pa je da ni problem v načinu ampak v količini. Če količine ne bomo… ...prikaži več prepolovili in se enostavno nehali sami vozit v 3-tonskih SUV-ih, ne bo nič bolje.
Blayo, pri nas delajo daljnovod že več kot tri leta, pa še ga niso končali. Elektrika ima izpade v povprečju 1x/teden (včasih kateri dan več kot 3x), pa ne najdejo vzroka in to že par let. Elektrarn ne pustijo graditi,… ...prikaži več ker kao omrežje ne vzdrži. In potem si predstavljaj, da imamo še pri vsaki hiši 20kW breme zraven, ki se mu reče e-avtomobili. Ne gre niti do 2035
NE razumeš. Mi imamo trenutno standard, ki bi ga lahko opisali, doseg 400do 1400km z osebnim avtom. Za podaljšanje dosega rabimo 5 minut. In potem bomo šli na 100-400km, ter 1h za povečanje dosega. To je padec v standardu! Elektrika… ...prikaži več je IN zaradi okoljskih argumentov. Drugih pametnih dejansko ni. Pa še ti so na rahlih tleh, če upoštevaš celotno sliko.
Kar je električnega od prevoza mi je všeč vse kar ni na baterije. Torej metro, vlaki, trami, trole. Odlične variante. Kar se tiče avtov in letal, pa bo treba počakat na revolucijo v tehnologiji baterij. Pri tem se vse začne… ...prikaži veččne ali konča. Druga šibka točka je infrastruktura električnega omrežja, ki jo bo treba kar precej ojačati. Neke ideje, da bodo avtomobili vračali energijo v omrežje so tudi na trhlih temeljih.
Ti ne razumeš. Standar se bo redefiniral... manj bo postalo več in podobno. Ne bo več moderno prenažiranje in podobno. Kar se infrastrukture tiče... ja, vsaka "pumpa" bo potrebovala svoj trafo ampak daj ti za štos poglej koliko je imel… ...prikaži več Petrol leta 90 bencinskih pump po Sloveniji in koliko je vseh danes.
Včasih smo imeli enega ponudnika, danes jih ima 24. Isto velja za štrom... ko bo enkrat primarni način za zaslužek neke firme ala Petrol ravno štrom, bodo ves denar za investicije namenili v to smer.
"Včasih smo imeli enega ponudnika, danes jih ima 24." Kaj za vraga ti pa to pomaga pri fiziki. Tako lahko razmišljajo ekonomisteki. Petrol: pumpe so točkovna infrastruktura. Leta 90 je bilo toliko avtov. Pri nas dva, sedaj štirje občasno pet.… ...prikaži več. 24 ponudnikov ne pomaga pri prenosu energije, za kar je potrebna linijska infrastruktura. IN ta NI v stanju PRENESTI obremenitve!!! In ta se ne more spremeniti v letu dni ampak po celi državi rabi desetletja. O tem pišem. Pa zgleda ne boš razumel.
E, pa si prišel do pomembnega spoznanja, več kot je avtomobilov, bolj se splača postavljat bencinske servise. Več ponudnikov pa pomeni zdravo konkurenco in s tem tudi napredek oziroma boljšo storitev. Isto bo z električnimi avtomobili oziroma infrastrukturo za njih...
Ja vodik, samo naftaši mu nasprotujejo, ampak bodo tole igro izgubili, ko bo tehnologija vodika- izdelava,črpalke, skladiščenj, ptedbsem pa neeksplozivnost rešeni, cca 5 let, in konec bo z električnimi vozili.
Je hudič če alternativci ali zeleni ali neko 'ministrstvo za solidarno prihodnost' odloča ali razmišlja o tehnologiji... električni avto da, elektrike iz termoelektrarn, vetrnic ter nukleark pa ne! Zanimivo...
nemci zase naredijo vse, ostala eu , predvsem pa SLO pa delajte po naših notah. kdaj boste nabili nabeganco te švabe, jebali so EU v finačni krizi, nam grozili in komandirali, pa je kakšni nemški banka kaj sfalilo . nič!… ...prikaži več sedaj prižigajo termo elektrarne in se jim jebe okolje. za vse naše pamtnjakoviče pa še tole istočano pa ukinjajo nuklearke. mi pa juhu. gremo gradit novo. mal se zamislite s čim gret v španovijo. ko bo švaba reku nika atomen, kolm gut, kaj pa potem ?
Isto so se strojevodje bunili ko je bilo treba ukinit parne lokomotive... pa ko so prvi avti zapeljali na ceste so kočijaži tupili da s tem ne bo nič...
ne se ne da, ker če bi se pol nebi gledal kako po ameriki lovijo kriminalce po avtocestah policaji in z helikopterjem,,, kriminalec pa vodi 4x4 jeep dizel, tako da ne glumi.... ko bo elektrika bo neke vrste EMP in… ...prikaži več bojo samo izklopli kot ki ti izklopijo elektriko na domu tako ti bo avto se samo ugasnil se zaklenu in boš notri samo čakal na policaje da te primejo oz razbiješ šipo in bežiš peš....
Pol pa vozi IMT traktor, boš najbolj varen ko boš bežal pred policijo in ti ne bo treba glumit. Ker pri današnjih dizlih se da točno to, kar ti praviš da se ne da.
Destrukcija bruseljskih zelenjavarjev gre preko vseh meja. Najlaže bi bilo, da se jim ukine potne stroške in se jim za slovo kupi kolesa. Lahko je pri 20.000 EUR/mesec sanjati zeleno Evropo, zraven pa z letali hoditi na sestanke na razdaljah… ...prikaži večh 400 km. Slovenski poslanci pa naj sploh obmolknejo saj so jasno in javno potrdili ukinitev 10 koridorja in postavili letališče ob kamniško progo. Ja jasno, da človek kratke pameti in neumnega pogleda ne more biti eu poslanec!!!! ali pač v omejeni deželi!!!
Še so pametni politiki po svetu.
Ne vem, niso ravno ponudili alternative. Recimo zmanšanje voznega parka za polovico ali ukinitev osebnih avtov nad dvema tonama. Problem je v količini pleha, to je vse kar mora slehernik vedeti.
pa vsak tretji avto se pri prometni vžge in zgori do tal!!!! varnost električarjev je nulta!!!!
V tem primeru je najbolje imeti tank brez municije. Ful varna zadeva. Vsakemu en ali dva tanka pa smo rešili problem...
Čeprav je električno kar zanimivo, ampak infrastruktura še krepko ni pripravljena. Tako so končno nekateri prišli k pameti.
Ko so prvi avtomobili začeli vozit naokoli tudi ni bilo nobene infrastrukture in kočijaži so avtomobilski industriji napovedovali klavern konec. Do 2035 je še daleč, dejstvo pa je da ni problem v načinu ampak v količini. Če količine ne bomo… ...prikaži več prepolovili in se enostavno nehali sami vozit v 3-tonskih SUV-ih, ne bo nič bolje.
Blayo, pri nas delajo daljnovod že več kot tri leta, pa še ga niso končali. Elektrika ima izpade v povprečju 1x/teden (včasih kateri dan več kot 3x), pa ne najdejo vzroka in to že par let. Elektrarn ne pustijo graditi,… ...prikaži več ker kao omrežje ne vzdrži. In potem si predstavljaj, da imamo še pri vsaki hiši 20kW breme zraven, ki se mu reče e-avtomobili. Ne gre niti do 2035
Pa še en problem imamo. Razvajenost. Navajeni smo na določen standard. Takrat pa se je z avtomobilom standard začel zviševati.
To je percepcija. Takrat so bili tudi prepričani da so kočije višji standard. V nekaj deset letih se bo standard spet na novo redefiniral.
NE razumeš. Mi imamo trenutno standard, ki bi ga lahko opisali, doseg 400do 1400km z osebnim avtom. Za podaljšanje dosega rabimo 5 minut. In potem bomo šli na 100-400km, ter 1h za povečanje dosega. To je padec v standardu! Elektrika… ...prikaži več je IN zaradi okoljskih argumentov. Drugih pametnih dejansko ni. Pa še ti so na rahlih tleh, če upoštevaš celotno sliko.
Kar je električnega od prevoza mi je všeč vse kar ni na baterije. Torej metro, vlaki, trami, trole. Odlične variante. Kar se tiče avtov in letal, pa bo treba počakat na revolucijo v tehnologiji baterij. Pri tem se vse začne… ...prikaži veččne ali konča. Druga šibka točka je infrastruktura električnega omrežja, ki jo bo treba kar precej ojačati. Neke ideje, da bodo avtomobili vračali energijo v omrežje so tudi na trhlih temeljih.
Ti ne razumeš. Standar se bo redefiniral... manj bo postalo več in podobno. Ne bo več moderno prenažiranje in podobno. Kar se infrastrukture tiče... ja, vsaka "pumpa" bo potrebovala svoj trafo ampak daj ti za štos poglej koliko je imel… ...prikaži več Petrol leta 90 bencinskih pump po Sloveniji in koliko je vseh danes.
Včasih smo imeli enega ponudnika, danes jih ima 24. Isto velja za štrom... ko bo enkrat primarni način za zaslužek neke firme ala Petrol ravno štrom, bodo ves denar za investicije namenili v to smer.
"Včasih smo imeli enega ponudnika, danes jih ima 24." Kaj za vraga ti pa to pomaga pri fiziki. Tako lahko razmišljajo ekonomisteki. Petrol: pumpe so točkovna infrastruktura. Leta 90 je bilo toliko avtov. Pri nas dva, sedaj štirje občasno pet.… ...prikaži več. 24 ponudnikov ne pomaga pri prenosu energije, za kar je potrebna linijska infrastruktura. IN ta NI v stanju PRENESTI obremenitve!!! In ta se ne more spremeniti v letu dni ampak po celi državi rabi desetletja. O tem pišem. Pa zgleda ne boš razumel.
E, pa si prišel do pomembnega spoznanja, več kot je avtomobilov, bolj se splača postavljat bencinske servise. Več ponudnikov pa pomeni zdravo konkurenco in s tem tudi napredek oziroma boljšo storitev. Isto bo z električnimi avtomobili oziroma infrastrukturo za njih...
vodik bo v igri. drugace ne bo slo. nobena drzava nima omrezja podpreti napajanje. razen ce gre za offgrid.
Ja vodik, samo naftaši mu nasprotujejo, ampak bodo tole igro izgubili, ko bo tehnologija vodika- izdelava,črpalke, skladiščenj, ptedbsem pa neeksplozivnost rešeni, cca 5 let, in konec bo z električnimi vozili.
Je hudič če alternativci ali zeleni ali neko 'ministrstvo za solidarno prihodnost' odloča ali razmišlja o tehnologiji... električni avto da, elektrike iz termoelektrarn, vetrnic ter nukleark pa ne! Zanimivo...
nemci zase naredijo vse, ostala eu , predvsem pa SLO pa delajte po naših notah. kdaj boste nabili nabeganco te švabe, jebali so EU v finačni krizi, nam grozili in komandirali, pa je kakšni nemški banka kaj sfalilo . nič!… ...prikaži več sedaj prižigajo termo elektrarne in se jim jebe okolje. za vse naše pamtnjakoviče pa še tole istočano pa ukinjajo nuklearke. mi pa juhu. gremo gradit novo. mal se zamislite s čim gret v španovijo. ko bo švaba reku nika atomen, kolm gut, kaj pa potem ?
Tudi naši pepčki jim bodo morali slej ko prej pritrditi,drugače bomo vsi skupaj spet jezdili na konjih in oslih....
Isto so se strojevodje bunili ko je bilo treba ukinit parne lokomotive... pa ko so prvi avti zapeljali na ceste so kočijaži tupili da s tem ne bo nič...
Bravo podpiram! Tistemu ki mi paše naj se vozi z elektro sranjem nas pa naj pustijo na miru
agenda je da imajo vsi električne avte da jih lažje na daljavo izklopijo da kriminalci nemorejo bežati uradnim kriminalcem
Ker pri dizlih se to ne da al kaj?
ne se ne da, ker če bi se pol nebi gledal kako po ameriki lovijo kriminalce po avtocestah policaji in z helikopterjem,,, kriminalec pa vodi 4x4 jeep dizel, tako da ne glumi.... ko bo elektrika bo neke vrste EMP in… ...prikaži več bojo samo izklopli kot ki ti izklopijo elektriko na domu tako ti bo avto se samo ugasnil se zaklenu in boš notri samo čakal na policaje da te primejo oz razbiješ šipo in bežiš peš....
Pol pa vozi IMT traktor, boš najbolj varen ko boš bežal pred policijo in ti ne bo treba glumit. Ker pri današnjih dizlih se da točno to, kar ti praviš da se ne da.