Brez vtičnice skorajda ni več avta. Jedrno odgovorno, ni kaj. Se bomo pač podnevi vozili, ponoči pa avto polnili, kuhali in prali pa šele, ko bo avto poln. Pa še trofazno elektriko bomo rabili, s pripadajočo omrežnino seveda. Obilno nas… ...prikaži več nas strižejo, mi pa jim prav tako obilno ploskamo....
Če bi elektriko zaračunavali po pravi ceni in ne zlagani, v kateri ne upoštevajo razgradnje in skladiščenja jedrskih odpadkov, vetrnic, panelov... bi plebs računal drugače. Pa tudi takih podnebovalnih idiotizmov bi se kaj kmalu znebili. ADAC je že davno izračunal… ...prikaži večl dejansko ceno električarja in potrdil, da je dražji in strupenejši od sodobnega dizla. Treba je gledati dlje in ne le do električnega 'izpuha'. Da ne omenjam dejanske cene avantur tipa TEŠ....
Kdo pa plača skladiščenje odpadkov? Palčki? To je kar lepo vkalkulirano v ceno. Govoriš o tistih treh vetrnicah pri nas? Tudi panele kar lepo plačamo, nam jih nihče ne podari. Z njimi so električni avti še cenejši na dolgi rok,… ...prikaži več nikakor dražji. Nemški ADAC zagovarja dizle. :)) Kdo bi si mislil. A nenehna popravila so tudi vkalkulirana v ceno dizla?
Skladiščenja JO ne plačamo, ker še ni zgrajeno, narejena je komajda ocena stroškov, da se primeš za glavo. Tisti prdec zbranega denarja za razgradnjo pa je že krepko požrla inflacija in priskledniki. Kar pa zadeva tiste 'tri' vetrnice- plačamo tudi… ...prikaži večdi zakopavanje tistih nekaj tisoč po celi EU, preko kupa skritih 'prispevkov', pa tudi inflacije, če ne drugače. Paneli.....zadnjič je menda stolklo neko elektrarno na jezeru, stroške razgradnje pa je 'pokrilo' kar jezero......Eh, bodi dovolj....
Bobubob, denar za odpadke plača NEK. Kot obratovalni strošek elektrarne je vkalkuliran v ceno elektrike! Tako kot remont. Nimaš pojma. Ja, revež plačuješ vetrnice po Evropi. :))) Če stolče sončno elektrarno, plača zavarovalnica. Sem imel dizle 30 let, zato pravljice,… ...prikaži več da prvič slišiš za mehanika, prodajaj komu drugemu.
"Pri Suzukiju bodo v letu 2025 na trg spravili prvega električarja – to bo e vitara, ki predvidoma pride na trg v mesecu septembru." To je že res, ampak koliko lahko zasledimo na tujih portalih Suzuki za leto 2025 skupaj… ...prikaži več z električno Vitaro za trg pripravlja tudi popolnoma prenovljen S-Cross s 1.4 litrskim Boosterjet turbo motorjem. Mild hybrid (MHEV) bo premogel 140 KM in 220 Nm navora, za njim pa prideta še HEV in PHEV hibridni opciji, seveda tudi vsi asistenčni pripomočki in 4x4...
Brez vtičnice skorajda ni več avta. Jedrno odgovorno, ni kaj. Se bomo pač podnevi vozili, ponoči pa avto polnili, kuhali in prali pa šele, ko bo avto poln. Pa še trofazno elektriko bomo rabili, s pripadajočo omrežnino seveda. Obilno nas… ...prikaži več nas strižejo, mi pa jim prav tako obilno ploskamo....
Ker bencin je pa po 1,5 evra na liter zastonj? Elektrika je še vedno samo drobec te cene.
Če bi elektriko zaračunavali po pravi ceni in ne zlagani, v kateri ne upoštevajo razgradnje in skladiščenja jedrskih odpadkov, vetrnic, panelov... bi plebs računal drugače. Pa tudi takih podnebovalnih idiotizmov bi se kaj kmalu znebili. ADAC je že davno izračunal… ...prikaži večl dejansko ceno električarja in potrdil, da je dražji in strupenejši od sodobnega dizla. Treba je gledati dlje in ne le do električnega 'izpuha'. Da ne omenjam dejanske cene avantur tipa TEŠ....
Kdo pa plača skladiščenje odpadkov? Palčki? To je kar lepo vkalkulirano v ceno. Govoriš o tistih treh vetrnicah pri nas? Tudi panele kar lepo plačamo, nam jih nihče ne podari. Z njimi so električni avti še cenejši na dolgi rok,… ...prikaži več nikakor dražji. Nemški ADAC zagovarja dizle. :)) Kdo bi si mislil. A nenehna popravila so tudi vkalkulirana v ceno dizla?
Skladiščenja JO ne plačamo, ker še ni zgrajeno, narejena je komajda ocena stroškov, da se primeš za glavo. Tisti prdec zbranega denarja za razgradnjo pa je že krepko požrla inflacija in priskledniki. Kar pa zadeva tiste 'tri' vetrnice- plačamo tudi… ...prikaži večdi zakopavanje tistih nekaj tisoč po celi EU, preko kupa skritih 'prispevkov', pa tudi inflacije, če ne drugače. Paneli.....zadnjič je menda stolklo neko elektrarno na jezeru, stroške razgradnje pa je 'pokrilo' kar jezero......Eh, bodi dovolj....
Aja, vozim dizla. Že vsaj dvajset let. Nenehna popravila?
Bobubob, denar za odpadke plača NEK. Kot obratovalni strošek elektrarne je vkalkuliran v ceno elektrike! Tako kot remont. Nimaš pojma. Ja, revež plačuješ vetrnice po Evropi. :))) Če stolče sončno elektrarno, plača zavarovalnica. Sem imel dizle 30 let, zato pravljice,… ...prikaži več da prvič slišiš za mehanika, prodajaj komu drugemu.
Napoveduje se prodaja skladna s ponudbo. Saj folk ima denar, sam pameti bolj malo. (Lahko je je danes bit budalo, samo konkurenca je pa morilska.)
"Pri Suzukiju bodo v letu 2025 na trg spravili prvega električarja – to bo e vitara, ki predvidoma pride na trg v mesecu septembru." To je že res, ampak koliko lahko zasledimo na tujih portalih Suzuki za leto 2025 skupaj… ...prikaži več z električno Vitaro za trg pripravlja tudi popolnoma prenovljen S-Cross s 1.4 litrskim Boosterjet turbo motorjem. Mild hybrid (MHEV) bo premogel 140 KM in 220 Nm navora, za njim pa prideta še HEV in PHEV hibridni opciji, seveda tudi vsi asistenčni pripomočki in 4x4...
Veliko je spačkov, sploh malih!