A pri nas en projekt ki ga pripravi država uspešno in v roku dokončana? V gospodarstvu , kjer delam , za take stvari odgovarjaš in ljudje izgubljajo službe. Pri nas pa ministri ostajajo, uslužbenci papisejo spremembe sprememb in s tem… ...prikaži več dosegajo nadpovprečne uspehe in so zato nagrajeni z napredovanjem na delovnem mestu kar je pomeni višja plača. Banana država.
Bukslji, kdo pa vam še verjame??? Vsaj izgovor si izmislite takšen, da vam bodo ljudje verjeli! Rok za pritožbe se MORA UPOŠTEVATI pri planiranju in je popolnoma vseeno, če so pritožbe upravičene ali neupravičene!!! Sposobnost odgovornih ljudi je ključna pri… ...prikaži več tem, kjer pa ste res na vseh področjih prav ubogi.
Gospod Vrtovec! Kaj bodo pomenile elektronske vinjete? Kaj se bo stroškovno spremenilo za uporabnika? Nič ali pač, višji stroški za namestitev, uporabo in kaj še? Elektronske ali kakršne že "samodejne" vinjete bi morale pomeniti samodejno registriranje uporabe plačljivih cest in… ...prikaži več plačilo glede na količino uporabe takšnih cest (kdor več prevozi, več plača in obratno). Nikakor pa še vedno fiksni znesek!
Amaterji z Vatovcem na čelu, se gredo posel katetemu so popolnoma nedorasli. Kaj bo naslednje? Plačilo po prevoženem km? Najbrž,, oz 100%. Vendar med delom na AC ni plačila. Bi vsa dela, ki jih sedaj pacajo 3-4 mesece, naredili v 7 dneh.
Če bi bili malo pametni, bi za ta mesec pustili letošnje vinjete in bi bilo. Če se lahko z letnimi vozimo še do konca januarja, ni vrag, da nebi mogli imeti še krajše iste barve do konca januarja. Toda sedaj… ...prikaži več bodo pač plačali lepe denarce, da bodo šli tiskati novo barvo vinjet.
Zanimivo bi bilo izvedeti, zakaj dars in Vatovec lažeta in kradeta na veliko, pri belem dnevu. Vinjete so nateg, da ni večjega. Kot je mobitel kradel v začetku delovanja.
Pojdi malo po Evropi. Pri nas so solidne AC, ne najboljše in ne najslabše. Že par kilometrov vstran par še let nazaj je delalo bump-bump. V Salzbrugu sem se stal "zbog balkanskog načina rada" na AC vsaj 30 minut na mestu.
Zdrej, a samo 30 minut si stal. Poglej malo, koliko se popolnoma brez potrebe in neurejenih cest stoji od Škofljice do Ljubljane - sicer ni AC ali pa od vseh strani na LJ obvoznico. Pa vsako leto neka dela, kjer… ...prikaži več nihče ne dela. Ni leta brez nekih kvazi del, ki bi jih lahko opravili v dnevu ali tednu. Naše AC so non stop z zastoji, slabe in nevzdržljive vsaj 30 let! Za to res ne bi smelo biti vinjet. Pika.
Da, peljal pa sem se trikrat tam mimo. V LJ pa bi vam tako morali pojemat avte, kako delate. Recimo 17 let nazaj, Celovška, če si jo hotel prečiti, si si moral izboriti slalom v križišču. To ni kriv DARS,… ...prikaži več to je kriva mestna oblast. In to že desetletja. Kar se tiče del, se strinjam, bi lahko trajale polovico časa.
Še idiotizem države. Za dva meseca bomo še zadnjič nekomu plačali milione za tiskanje vinjet. Pejte nekam.
A pri nas en projekt ki ga pripravi država uspešno in v roku dokončana? V gospodarstvu , kjer delam , za take stvari odgovarjaš in ljudje izgubljajo službe. Pri nas pa ministri ostajajo, uslužbenci papisejo spremembe sprememb in s tem… ...prikaži več dosegajo nadpovprečne uspehe in so zato nagrajeni z napredovanjem na delovnem mestu kar je pomeni višja plača. Banana država.
Bukslji, kdo pa vam še verjame??? Vsaj izgovor si izmislite takšen, da vam bodo ljudje verjeli! Rok za pritožbe se MORA UPOŠTEVATI pri planiranju in je popolnoma vseeno, če so pritožbe upravičene ali neupravičene!!! Sposobnost odgovornih ljudi je ključna pri… ...prikaži več tem, kjer pa ste res na vseh področjih prav ubogi.
Slednje pomeni, da sistem elektronskih vinjet enostavno ne bo deloval 1.12 in da bodo vozniki plačali letne in polletne vinjete na suho ...
Gospod Vrtovec! Kaj bodo pomenile elektronske vinjete? Kaj se bo stroškovno spremenilo za uporabnika? Nič ali pač, višji stroški za namestitev, uporabo in kaj še? Elektronske ali kakršne že "samodejne" vinjete bi morale pomeniti samodejno registriranje uporabe plačljivih cest in… ...prikaži več plačilo glede na količino uporabe takšnih cest (kdor več prevozi, več plača in obratno). Nikakor pa še vedno fiksni znesek!
Za uporabnike ni spremembe, še vedno pavšalno plačevanje. Le kontrolirali te ne bodo z daljnogledom ampak s kamerami...
Amaterji z Vatovcem na čelu, se gredo posel katetemu so popolnoma nedorasli. Kaj bo naslednje? Plačilo po prevoženem km? Najbrž,, oz 100%. Vendar med delom na AC ni plačila. Bi vsa dela, ki jih sedaj pacajo 3-4 mesece, naredili v 7 dneh.
Če bi bili malo pametni, bi za ta mesec pustili letošnje vinjete in bi bilo. Če se lahko z letnimi vozimo še do konca januarja, ni vrag, da nebi mogli imeti še krajše iste barve do konca januarja. Toda sedaj… ...prikaži več bodo pač plačali lepe denarce, da bodo šli tiskati novo barvo vinjet.
Kaj pa PCT nalepke na avtomobile ? Tega se še niso spomnili ?
Lahko ti QR kodo tetovirajo na roko. Po nemško…
Zanimivo bi bilo izvedeti, zakaj dars in Vatovec lažeta in kradeta na veliko, pri belem dnevu. Vinjete so nateg, da ni večjega. Kot je mobitel kradel v začetku delovanja.
ne rabim vinjete za zastoje na tem makedamu lopovi
Pojdi malo po Evropi. Pri nas so solidne AC, ne najboljše in ne najslabše. Že par kilometrov vstran par še let nazaj je delalo bump-bump. V Salzbrugu sem se stal "zbog balkanskog načina rada" na AC vsaj 30 minut na mestu.
Stojimo vsak dan v koleni, zjutraj ko gremo v službo in nazaj domov. Poleg tega gre pa denar od cest na železnice, kar je absurdno.
Zdrej, a samo 30 minut si stal. Poglej malo, koliko se popolnoma brez potrebe in neurejenih cest stoji od Škofljice do Ljubljane - sicer ni AC ali pa od vseh strani na LJ obvoznico. Pa vsako leto neka dela, kjer… ...prikaži več nihče ne dela. Ni leta brez nekih kvazi del, ki bi jih lahko opravili v dnevu ali tednu. Naše AC so non stop z zastoji, slabe in nevzdržljive vsaj 30 let! Za to res ne bi smelo biti vinjet. Pika.
Da, peljal pa sem se trikrat tam mimo. V LJ pa bi vam tako morali pojemat avte, kako delate. Recimo 17 let nazaj, Celovška, če si jo hotel prečiti, si si moral izboriti slalom v križišču. To ni kriv DARS,… ...prikaži več to je kriva mestna oblast. In to že desetletja. Kar se tiče del, se strinjam, bi lahko trajale polovico časa.