Še vedno odločno predrag. Baterija že dolgo ni več razlog za tako ceno. Mislim, da je samo zato, ker je elektrika pač “in” in je treba izkoristit gužwo. Realna cena bi bila med 20 in 30k€. Pa med minusi ste… ...prikaži več pozabili napisati “tankanje”. Namreč, vedno, ampak res vedno brez izjeme moraš misliti na stanje baterije, sicer ostaneš na cesti ali pa se ti pot podaljša za cca. eno urco. Ni minuto, dve kot pri bencinu al dizlu. Nekako postaneš suženj avtomobila... ne, hvala. Zaenkrat še ne.
Hmm, ne vem če bo držalo. Če bi sam naredil baterijo iz 18650 Li-Ion celic, bi jih nucal tam nekje 6800. Če bi jih kupil v prosti prodaji s popustom na količino, bi dal recimo 2,5 EUR za dokaj zmogljivo… ...prikaži večo Panasonic celico, kar bi zneslo skupaj 17.000 EUR. Zraven bi prištel še kakšnega jurja za krmilno "opremo". No zdaj pa daj to recimo na pol in te še vedno pride skoraj 10.000 EUR.
Na trgu je že par avtomobilov z baterijo iz Li-Ti celic, ki se polni hitreje od Li-Ion in zdrži več ciklov polnjenja. Je pa problem, da imajo nižjo nazivno napetost, kar pomeni da jih rabiš več...
Kona fosilc z manj opreme v akciji do 25k€, a lahko bi bil EV cenejši, vendar kdo dela 20, 30k km letno se že splača, kdo pa več je že samo z gorivom enako oz. v plusu, saj je s… ...prikaži več tamalo baterijo in subvencijo pod 30k €. Polnjenje pa ob tem številu hitrih in ultrahitrih polnilnic spoh ni problem še posebej z domačo ponoči in s tem dometom pozabi na skrbi za domet
10s polnjenje zvečer vtič not, zjutraj ven in polna baterija v poceni tarifi in ko je ogromno viška elektrike, na javnih skoraj nič ob tako veliki bateriji
Bo še bolj ker ponoči veliki viški elektrike, sicer pa tako obvezna sončna elektrarno, ta kstero bodo čez leta tudi poceni hranilniki in nove tehnologije
To so zdaj... čez par let ne bo praktično nobenega viška več, ker bo vsak ponoči filal svoj avto. Poleg tega ponoči ni "viškov" od sončnih elektrarn. Tudi ukinitev DST nakazuje na to... V Nemčiji recimo že zdaj ni več… ...prikaži večeč višje in nižje tarife za gospodinjstva...
Kona z 64kWh je danes res trenutno edini električni avtomobil ki navduši. Za to ceno.....ampak še vedno 10k€ preveč za splošno populacijo prebivalstva.....kot velja tudi za vse druge električne avtomobile srednjega cenovnega razreda.
Je drag, samo odvisno od posameznika, če bi znali zračunati koliko damo npr v 10 letih za gorivo, marsikdo več mesečno za gorivo kot je obrok za avto, pa servisi tudi veliki, zavore, bosch pumpe, blesavi katalizator non stop zabit...
Še vedno odločno predrag. Baterija že dolgo ni več razlog za tako ceno. Mislim, da je samo zato, ker je elektrika pač “in” in je treba izkoristit gužwo. Realna cena bi bila med 20 in 30k€. Pa med minusi ste… ...prikaži več pozabili napisati “tankanje”. Namreč, vedno, ampak res vedno brez izjeme moraš misliti na stanje baterije, sicer ostaneš na cesti ali pa se ti pot podaljša za cca. eno urco. Ni minuto, dve kot pri bencinu al dizlu. Nekako postaneš suženj avtomobila... ne, hvala. Zaenkrat še ne.
Hmm, ne vem če bo držalo. Če bi sam naredil baterijo iz 18650 Li-Ion celic, bi jih nucal tam nekje 6800. Če bi jih kupil v prosti prodaji s popustom na količino, bi dal recimo 2,5 EUR za dokaj zmogljivo… ...prikaži večo Panasonic celico, kar bi zneslo skupaj 17.000 EUR. Zraven bi prištel še kakšnega jurja za krmilno "opremo". No zdaj pa daj to recimo na pol in te še vedno pride skoraj 10.000 EUR.
Na trgu je že par avtomobilov z baterijo iz Li-Ti celic, ki se polni hitreje od Li-Ion in zdrži več ciklov polnjenja. Je pa problem, da imajo nižjo nazivno napetost, kar pomeni da jih rabiš več...
Kona fosilc z manj opreme v akciji do 25k€, a lahko bi bil EV cenejši, vendar kdo dela 20, 30k km letno se že splača, kdo pa več je že samo z gorivom enako oz. v plusu, saj je s… ...prikaži več tamalo baterijo in subvencijo pod 30k €. Polnjenje pa ob tem številu hitrih in ultrahitrih polnilnic spoh ni problem še posebej z domačo ponoči in s tem dometom pozabi na skrbi za domet
10s polnjenje zvečer vtič not, zjutraj ven in polna baterija v poceni tarifi in ko je ogromno viška elektrike, na javnih skoraj nič ob tako veliki bateriji
Poceni tarife čez par let ne bo več...
Bo še bolj ker ponoči veliki viški elektrike, sicer pa tako obvezna sončna elektrarno, ta kstero bodo čez leta tudi poceni hranilniki in nove tehnologije
To so zdaj... čez par let ne bo praktično nobenega viška več, ker bo vsak ponoči filal svoj avto. Poleg tega ponoči ni "viškov" od sončnih elektrarn. Tudi ukinitev DST nakazuje na to... V Nemčiji recimo že zdaj ni več… ...prikaži večeč višje in nižje tarife za gospodinjstva...
Kona z 64kWh je danes res trenutno edini električni avtomobil ki navduši. Za to ceno.....ampak še vedno 10k€ preveč za splošno populacijo prebivalstva.....kot velja tudi za vse druge električne avtomobile srednjega cenovnega razreda.
Hja, to se zna hitro obnit... na dizle in bencinarje se nabije 100% davek na svinjanje, pa bo EV kar naenkrat ful poceni.
Je drag, samo odvisno od posameznika, če bi znali zračunati koliko damo npr v 10 letih za gorivo, marsikdo več mesečno za gorivo kot je obrok za avto, pa servisi tudi veliki, zavore, bosch pumpe, blesavi katalizator non stop zabit...
Brezveze - namesto da je lažji in prostornejši od klasičnega, je sama napihnjena plastika. Kaj dela 12V svinčeni akumulator v tem avtu??
To je davek ko iz klasičnega narediš EV. Kako bo lažji če je baterija 400kg. Akomulator res brez veze
Ni edini, bo kmalu velika izbira in cenejši, je pa premočan s tem navorom, udobje, oprema, domet vrhunsko
Vesela novica, rezervacije možne za 2020, kakšno leto boste čakali, nekaj izboljšav tudi 3 fazni polnilec in 2000€ dražji !!!
Kolk ste dobil denarja za objavo. Še bolj onesnažujejo kakor dizelaši.