Ta švero samo sebi dela reklamo he.. v nemciji nikoli niso avti bolje serviserani saj je vecina avtomobilov kateri se izvazajo stari od 3 do 5 let in to so vrnjena vozila od poslovnega najema, se pravi vsak, ki je… ...prikaži več ta avto uporabljal ga ni čuval saj ga je imel v najemu in še servisi se delajo na takih vozilih po sistemu longlife kar pomeni servis enkrat na 30.000km pri nas pa na 15.000km!
blaž teh vozil mi vidomo recimo 100 letno al pa še manj. Večina vozil ki v Avstriji ne naredi tehničnega ga z lahkoto naredi pri nas, in tam so te evti zelo poceni, recimo par 100 eur za pasata ki… ...prikaži več je ljublenec vse južno od kolpe in tudi pri nas. To pa zato ker tega avta ne moreš odpeljat razen na prikolici, in tako ti ki gredo prazni nazaj, natovorijo največji krš, ter pri nas prodajo handlerjem, oni samo avto spucajo v nulo, ter zbijejo kilometre, ali pa to naredijo celo že v tujini,
Ne razumem vas predhodnike, vse tako vidite negativno in pišete neprimerno. Dejstvo je da vsi od nečesa živimo, preprodajalci pač od razlike v ceni med nabavno in prodajno ceno. Glede na številčnost ponudnikov prodajalcev rabljenih vozil v SLO pa je… ...prikaži več na nas da izberemo pravega s korektno storitvijo. Jaz tukaj nimam slabih izkušenj.
Nemški avtomobili so lahko manj izrabljeni, kljub večjemu številu prevoženih km kot pa slovenski predvsem zaradi boljšega cestišča, kot pa ga imamo v SLO.
Mi na kraj pameti ne pade, da bi tako kupovali vozilo iz tujine. Tako se preprodajalec izogne vsem pravnim posledicam in še vedno zasluži, brez lastne investicije.
Ta švero samo sebi dela reklamo he.. v nemciji nikoli niso avti bolje serviserani saj je vecina avtomobilov kateri se izvazajo stari od 3 do 5 let in to so vrnjena vozila od poslovnega najema, se pravi vsak, ki je… ...prikaži več ta avto uporabljal ga ni čuval saj ga je imel v najemu in še servisi se delajo na takih vozilih po sistemu longlife kar pomeni servis enkrat na 30.000km pri nas pa na 15.000km!
Kaj bi pa ti povedal, če bi bil na njegovem mestu? Popolnoma isto.
blaž teh vozil mi vidomo recimo 100 letno al pa še manj. Večina vozil ki v Avstriji ne naredi tehničnega ga z lahkoto naredi pri nas, in tam so te evti zelo poceni, recimo par 100 eur za pasata ki… ...prikaži več je ljublenec vse južno od kolpe in tudi pri nas. To pa zato ker tega avta ne moreš odpeljat razen na prikolici, in tako ti ki gredo prazni nazaj, natovorijo največji krš, ter pri nas prodajo handlerjem, oni samo avto spucajo v nulo, ter zbijejo kilometre, ali pa to naredijo celo že v tujini,
Ne razumem vas predhodnike, vse tako vidite negativno in pišete neprimerno. Dejstvo je da vsi od nečesa živimo, preprodajalci pač od razlike v ceni med nabavno in prodajno ceno. Glede na številčnost ponudnikov prodajalcev rabljenih vozil v SLO pa je… ...prikaži več na nas da izberemo pravega s korektno storitvijo. Jaz tukaj nimam slabih izkušenj. Nemški avtomobili so lahko manj izrabljeni, kljub večjemu številu prevoženih km kot pa slovenski predvsem zaradi boljšega cestišča, kot pa ga imamo v SLO.
Mogoče je od cele množice preprodajalcev 10 % poštenih, ostalo je pa... ampak tako je vedno bilo in bo še naprej.
Še nedavno ste pa pisali, da gre cena rabljenih navzgor?! Kdo koga ......
Mi na kraj pameti ne pade, da bi tako kupovali vozilo iz tujine. Tako se preprodajalec izogne vsem pravnim posledicam in še vedno zasluži, brez lastne investicije.
Še vedno lokalni preprodajalci imajo visoke cene za ne ustrezna vozila. Če tuki ne morejo prodati pa peljejo v BiH ali tudi v afriške države.