Dizla so žal zjebali z DPF filtri, EGR ventili ipd... Škoda. Tudi sam obožujem navor dizla (vsaj 450nm mora imeti). A bom kot naslednji avtom primoran kupiti bencinarja, ker 3000€ ne dam za DPF in stalne probleme (ja vem da… ...prikaži več se ga da ostraniti)
Recimo da polnim doma na enofaznem priklopu ( zelo pogost gospodinjski tok ) ki je 1x25 amperov pri napetosti 220 volt kar pomeni da je maksimalna obremenitev 5,500 Watov. Se pravi bog ne daj da ponoči perem cunje in istočasno polnim avto.
E-avto se polni na 10A in ni potrebe po 25A. Čez noč se e-avto napolni. Seveda, če nimate 100kW Tesle. Pred dvema letoma sem delal v podjetju, ki izdeluje polnilnice za evozila.
Golf je bil kralj v enki in dvojki in to dizel. Vsi ostali modeli 5ka, 6ka, 7ka in 8ka so jajca slabša od cliota
Se popolnoma strinjam.
Dizla so žal zjebali z DPF filtri, EGR ventili ipd... Škoda. Tudi sam obožujem navor dizla (vsaj 450nm mora imeti). A bom kot naslednji avtom primoran kupiti bencinarja, ker 3000€ ne dam za DPF in stalne probleme (ja vem da… ...prikaži več se ga da ostraniti)
Dizel je prvenstveno namenjen flotnim uporabnikom.Pri teh težav načeloma ni,oziroma so zelo redke.
@bolčan, definitivno res in to za države ki imajo več kot 20km dolg odcep avtoceste. Recimo za Avstrijo,Nemčijo ... so to super avtomobili.
Recimo da polnim doma na enofaznem priklopu ( zelo pogost gospodinjski tok ) ki je 1x25 amperov pri napetosti 220 volt kar pomeni da je maksimalna obremenitev 5,500 Watov. Se pravi bog ne daj da ponoči perem cunje in istočasno polnim avto.
E-avto se polni na 10A in ni potrebe po 25A. Čez noč se e-avto napolni. Seveda, če nimate 100kW Tesle. Pred dvema letoma sem delal v podjetju, ki izdeluje polnilnice za evozila.