Ja vem kaj to pomeni,da se bo slaba prodaja novih avtov povečala,dobesedno te prisilijo.Potem naj prislilijo,da avioni montirajo filtre,ki direkt v ozračje spuščajo svinjarijo,aja to pa ne gre.Naj povem da en avion porabi za en let 22 ton goriva,in da… ...prikaži več je non stop v zraku 200 000 avionov,se da izračunat
zdej se kar naenkrat delajo čistune. ko pa so nekdaj kmetje edini imeli dizelske golfe, ker so imeli na pretek kmetijske nafte. pa smo preživeli, a ne ? piše prevrtavanje števcev. HALO !! lastniki tesel v USA opažajo da jim… ...prikaži več števci nenormalno drvijo dokler ne dosežejo garancijske vrednosti, tako da lastniki ne morejo uveljavljat garancije. a to pa gre? me zanima kolk marže imajo na te "rezervne " dele. raje naj predpišejo da so cene normalne, kot je za štrom zdej, pa bomo vsi lepo skrbeli za avte
Morda bi še največ prihranili, če bi AVP in podobne agencije ukinili. Njih akcije, izračuni, primerjave, vse abstrahirani parametri, ki potem prikažejo rezultate, ki jih želijo. Za zjokat. Na enem portalu pišejo o EV kot svetinji. In ko greš kalkulirati… ...prikaži več ogljični odtis dobiš? Fej in fuj tako znanost in take ''okoljevarstvenike''.
Rešitev je samo ena in sicer, da se rešimo teh EU smradov, ki vseskozi tolčejo po navadnih smrtnikih, medtem ko sami s svojimi letali in jahtami delajo največjo svinjarijo.
Kaj pa ladje, tankerji, letalonosilke, pa zraven bi na tehničnem odstranili iz prometa vse prdeče predelana vozila, ki povzročajo zelo moteč hrup, ko se vozijo brez cilja gor in dol po Ljubljani. Celo mimo policije in nihče nič ne ukrepa.… ...prikaži več Ti debili brez lulčkov so očitno nedotakljivi.
Za kontroliranje kilimetrov pa itak, dodati bi bilo potrebno še kontrolo vidnih poškodb morebitnih trkov, menjanih stekel...skratka vse kar lahko kontrolor na tehničnem pregledu na vozilu preprosto vidi in izmeri. Vsako manipulacijo, sploh z kikometri...pa sistemsko preganjat kot GOLJUFIJO. Največ… ...prikaži več nevarnosti povzročajo ravno zamolčani podatki in napake ob preprodajo vozil in to bi bilo potrebno sistemsko preganjat...
Zanimivo, da evropski birokrati zaje*avajo dizle, o brncinarji pa niti ne pisnejo, čeprav dizli proizvedejo manj CO2, kot bencinarji, razen, da imajo dizli večjo težavo s sajami(čisti ogljik), kot bencinarji. Tudo o NOx-ih pri majhnih in obremenjenih turbobencinarjih je vse… ...prikaži več tiho. Benzena, ki je visokorizična spojina glede rakotvornosti pa tudi niti ne omenijo, čeprav je najresnejša grožnja za zdravje prav benzen. Benzen je dodan bencinu in ne nafti!!!
Novi dizli že dolgo več ne proizvajajo trdih delcev. Pozimi, ko se na drva kuri jih skozi avspuh pride dobesedno manj, kot jih gre v motor. Ja, bencin je dejansko bolj problematičen. Tudi brez ploščice so vse prej kot nedolžne.
Prav je. Bolezen "gorenjski sindrom" in "jst vse vem in vse znam" je potrebno dokončno ozdravit. Šparaj in delaj, samo ne prvo ne drugo na račun drugih. Pika :)
Varnostni sistemi, eden glavnih so varnostni blazine...imajo življensko dobo 10 let. Tako vidimo hitro, kako precenjeni so rabljeni...in kakšen je rizik nakupa skupaj z ostalimi dejstvi. Na tehničnem pregledu, če bi upoštevali vse kar bi morali....bi imeli vsaj 10 let… ...prikaži več mlajši in precej varnejši vozni park. Tko pa se špar in dela, na račun varnosti drugih. To pa je kaznivo dejanje, goljufija!
Ko bi bili pri cigaretih tako rigorozni in pri drogah. Naši poslanci še tega niso hoteli uzakonit, da se jih testira na droge. A to bedarijo za avte bomo imeli prej kot ostala Evropa. Slovenistan- Butalistan.
Točna je ugotovitev, da EU ne potrebuje "zunanjega sovražnika" saj se bomo uničili kar sami, oziroma nas bodo birokratski aparatčiki iz Bruslja, ki nimajo stika z realnostjo.
cimprej. tolk usranih dizlov k dimijo po slovenskih cestah brez filtra je treba ustavit. kako sploh naredijo tehnicnega? in to smrdi pol se pol ure. da ne govorimo o spuscenih benzenih
To tebi smrdijo tovornjaki, traktorji, Avijoni, ladije, da o vojaški navlaki niti ne pišem. Očitno smo Slovenci zopet bolj papeški od papeža. Mi bomo rešili svet pred izumrtjem.
Volimo jih in jim ploskamo. Le čemu ne bi nadaljevali, plačujemo jih mi, plačujejo jih 'lobisti'. Odgovornosti pa nobene. Kar tako naprej, jedno odgovorni levodesni volilci. Bruseljska kamarila ma vas rada.
Ko bojo katalizatorji na avjonih in fabriških kaminih se lahko pogovarjamo o ekologiji.
Ja vem kaj to pomeni,da se bo slaba prodaja novih avtov povečala,dobesedno te prisilijo.Potem naj prislilijo,da avioni montirajo filtre,ki direkt v ozračje spuščajo svinjarijo,aja to pa ne gre.Naj povem da en avion porabi za en let 22 ton goriva,in da… ...prikaži več je non stop v zraku 200 000 avionov,se da izračunat
zdej se kar naenkrat delajo čistune. ko pa so nekdaj kmetje edini imeli dizelske golfe, ker so imeli na pretek kmetijske nafte. pa smo preživeli, a ne ? piše prevrtavanje števcev. HALO !! lastniki tesel v USA opažajo da jim… ...prikaži več števci nenormalno drvijo dokler ne dosežejo garancijske vrednosti, tako da lastniki ne morejo uveljavljat garancije. a to pa gre? me zanima kolk marže imajo na te "rezervne " dele. raje naj predpišejo da so cene normalne, kot je za štrom zdej, pa bomo vsi lepo skrbeli za avte
Nikoli prej ni obstajala "kmetijska nafta". To je zdaj prvič, da lahko kmetje uporabljajo "rdečko"!!
Morda bi še največ prihranili, če bi AVP in podobne agencije ukinili. Njih akcije, izračuni, primerjave, vse abstrahirani parametri, ki potem prikažejo rezultate, ki jih želijo. Za zjokat. Na enem portalu pišejo o EV kot svetinji. In ko greš kalkulirati… ...prikaži več ogljični odtis dobiš? Fej in fuj tako znanost in take ''okoljevarstvenike''.
Rešitev je samo ena in sicer, da se rešimo teh EU smradov, ki vseskozi tolčejo po navadnih smrtnikih, medtem ko sami s svojimi letali in jahtami delajo največjo svinjarijo.
Torej je novost to ,da te na tehničnem ne bo spustil čez brez DPF filtra,ne vem kako je bilo možno naredit tehnični ,če so pa tako natančni
Kaj pa ladje, tankerji, letalonosilke, pa zraven bi na tehničnem odstranili iz prometa vse prdeče predelana vozila, ki povzročajo zelo moteč hrup, ko se vozijo brez cilja gor in dol po Ljubljani. Celo mimo policije in nihče nič ne ukrepa.… ...prikaži več Ti debili brez lulčkov so očitno nedotakljivi.
Prijavi policiji in bodo preverili oz. rešili (ali pa tudi ne😂)
Mopedi 50ccm letijo v nebo ....
Za kontroliranje kilimetrov pa itak, dodati bi bilo potrebno še kontrolo vidnih poškodb morebitnih trkov, menjanih stekel...skratka vse kar lahko kontrolor na tehničnem pregledu na vozilu preprosto vidi in izmeri. Vsako manipulacijo, sploh z kikometri...pa sistemsko preganjat kot GOLJUFIJO. Največ… ...prikaži več nevarnosti povzročajo ravno zamolčani podatki in napake ob preprodajo vozil in to bi bilo potrebno sistemsko preganjat...
Sloveske železnice so kupile diesel vlake, kdo pate kontrolira (to so tisi modri)
Zanimivo, da evropski birokrati zaje*avajo dizle, o brncinarji pa niti ne pisnejo, čeprav dizli proizvedejo manj CO2, kot bencinarji, razen, da imajo dizli večjo težavo s sajami(čisti ogljik), kot bencinarji. Tudo o NOx-ih pri majhnih in obremenjenih turbobencinarjih je vse… ...prikaži več tiho. Benzena, ki je visokorizična spojina glede rakotvornosti pa tudi niti ne omenijo, čeprav je najresnejša grožnja za zdravje prav benzen. Benzen je dodan bencinu in ne nafti!!!
Novi dizli že dolgo več ne proizvajajo trdih delcev. Pozimi, ko se na drva kuri jih skozi avspuh pride dobesedno manj, kot jih gre v motor. Ja, bencin je dejansko bolj problematičen. Tudi brez ploščice so vse prej kot nedolžne.
Prav je. Bolezen "gorenjski sindrom" in "jst vse vem in vse znam" je potrebno dokončno ozdravit. Šparaj in delaj, samo ne prvo ne drugo na račun drugih. Pika :)
Varnostni sistemi, eden glavnih so varnostni blazine...imajo življensko dobo 10 let. Tako vidimo hitro, kako precenjeni so rabljeni...in kakšen je rizik nakupa skupaj z ostalimi dejstvi. Na tehničnem pregledu, če bi upoštevali vse kar bi morali....bi imeli vsaj 10 let… ...prikaži več mlajši in precej varnejši vozni park. Tko pa se špar in dela, na račun varnosti drugih. To pa je kaznivo dejanje, goljufija!
Ko bi bili pri cigaretih tako rigorozni in pri drogah. Naši poslanci še tega niso hoteli uzakonit, da se jih testira na droge. A to bedarijo za avte bomo imeli prej kot ostala Evropa. Slovenistan- Butalistan.
Skup sestavljeni pravilniki in statistike, interpretirane po okusu sestavljalcev. Bllushit.
Točna je ugotovitev, da EU ne potrebuje "zunanjega sovražnika" saj se bomo uničili kar sami, oziroma nas bodo birokratski aparatčiki iz Bruslja, ki nimajo stika z realnostjo.
cimprej. tolk usranih dizlov k dimijo po slovenskih cestah brez filtra je treba ustavit. kako sploh naredijo tehnicnega? in to smrdi pol se pol ure. da ne govorimo o spuscenih benzenih
To tebi smrdijo tovornjaki, traktorji, Avijoni, ladije, da o vojaški navlaki niti ne pišem. Očitno smo Slovenci zopet bolj papeški od papeža. Mi bomo rešili svet pred izumrtjem.
Kdaj bodo dvotaktne smrdljivce prepovedali. Saj imamo zamenjavo. Drugače pa naj Kitajce vprašajo..
Ali želite najti žensko za eno noč? Pojdi na -- Sexy24.mom
Volimo jih in jim ploskamo. Le čemu ne bi nadaljevali, plačujemo jih mi, plačujejo jih 'lobisti'. Odgovornosti pa nobene. Kar tako naprej, jedno odgovorni levodesni volilci. Bruseljska kamarila ma vas rada.