Nič ne odhaja, delat ga res mogoče nehajo, vendar bo še najmanj 20-30 let (najnovejši primerki celo 50) rezal nebo širom sveta, tako da ikona ne bo pozabljena, še pravnuki bodo vedeli zanjo nč bat.
V bistvu je dokaj logično. Tehnologija gre naprej; izpeljanke lahko upočasnijo potrebo po zamenjavi samo za nekaj časa. Potrebuje se ogromna letala z veliko potniki in srednja letala za krajše razdalje. 747 je ravno prevelik za krajše lete in premajhen… ...prikaži več za daljše. Čeprav tle bi šli lahk potem tud v debato kako veliko lahko spremeniš na letalu da ga še vedno imenuješ pod istim kodnim imenom in ga označuješ za izpeljanko..
Nič ne odhaja, delat ga res mogoče nehajo, vendar bo še najmanj 20-30 let (najnovejši primerki celo 50) rezal nebo širom sveta, tako da ikona ne bo pozabljena, še pravnuki bodo vedeli zanjo nč bat.
V bistvu je dokaj logično. Tehnologija gre naprej; izpeljanke lahko upočasnijo potrebo po zamenjavi samo za nekaj časa. Potrebuje se ogromna letala z veliko potniki in srednja letala za krajše razdalje. 747 je ravno prevelik za krajše lete in premajhen… ...prikaži več za daljše. Čeprav tle bi šli lahk potem tud v debato kako veliko lahko spremeniš na letalu da ga še vedno imenuješ pod istim kodnim imenom in ga označuješ za izpeljanko..