a naj uničim turbino ker je dizel motor al kaj.pri 50km/h .turbo dizel pri tej hitrosti in tej prestavi "polni turbino in agr ventil s smetmi....oziroma neizgoretimi plini.....
Glede optimalnih vrtlajev, veš, da je to ponavadi ozko območje najvišjega navora? Tukaj se strinjava, da je vredno peljati v okoli tega območja vrtljajev.Če imaš atmosfersko polnjenega je to pri okoli 2/3 razpona vrtlajev, če pa imaš prisilno polnjenega,… ...prikaži več potem imaš ugodno območje že od recimo 1600 obr/min.
Franjo, glede enotske porabe g goriva / kW na gredi imaš prav, vednar vedi, da je motor le del celega vozila. Hitreje ko se ti premika vozila, več g goriva / hitrost boš porabil. V neki vmesni hitrosti je optimum.… ...prikaži več Ne pozabimo upoštevati tudi CPP - omejitev hitrosti.
tudi jaz se niti slučajno ne strinjam s člankom, saj je za določene avtomobile, lahko to resnično nepriporočljivo, tudi prestavljanje po ravnini iz tretje v peto je čisti nesmisel! Med drugim vozim tudi avto s 6 prestavami in prikazovalnikom priporočeno… ...prikaži več prestave in je situacija povsem drugačna!!! Peto prestavo si želi šele krepko nad 60 km/h, medtem ko je šesta uporabna šele pri avtocestnih hitrostih!
Mislim da lahko mirne vesti tega Grando, nažanejo iz centra varne vožnje. Ta osel ne ve da turbina pri dizel motorjih začne šele normalno delati pri min. 1600 obratih/min in da vato pod temi obrati veliko bolj piije kot po… ...prikaži več teh obratih. Me prav zanima če on tako vozi? Mislim da se temu možaku skisalo malo in da samo želi publiciteto, da bo izpadel pomebebn. Očitno ta nikoli ni delal v mehanični delavnici, tako da Žurnalčki, dejte se raje strokovnjakov držat(tapravih), takšne kvazi strokovnjake pa pustite pri miru. Ne rečem da je strokovnjak za varno vožnjo, ampak za varčno pa SIGURNO NI!Če se pa ljudje hočejo prišparat z denarjem pri gorivu(legalno- ne cviček v dizla), pa je na žalost treba vložiti še nekaj denarja in predelati avto na plin, kot bencinski motor kot dizelski, pri bencinskem je cena od 100-1300€, s to razliko da ste na pozitivni nuli(pri porabi 8l/100km) po cca 22.000km pri trenutnih cenah, pri dizlu (naprava stane cca 1200€) pa je ta pozitivna nula (pri 7l/10
čakaj Matjaž, kje piše 6.prestava pri 50km/h? Jaz pravim v najvišji možni prestavi, z dovolj motornimi obrati za dano konfiguracijo terena. Želim povedati, da je treba gledati nekaj sto metrov naprej, kaj te čaka čez nekaj trenutkov vožnje - več… ...prikaži več ali manj bremena. Sklicujem se na analogijo s kolesom na prestave - takoj čutiš breme v nogah.
no ja ravno ne bi priporočal v 5. vozit 50kmh, ker motor in menjalnik zelo trpita in lahko pride do večjih okvar ki ponavadi stanejo več kot privarčevanje tista 2eur pri gorivu.
Kapitalizem: ko imaš avto na leasing ali kredo za več deset tisoč evrov, nimaš pa za bencin ali diesel... kar podpirajte janšo, še huje bo...NE janšizmu!
Kapitalizem: ko imaš avto na leasing ali kredo za več deset tisoč evrov, nimaš pa za bencin ali diesel... kar podpirajte janšo, še huje bo...NE janšizmu!
t16 in matjazt: odvisno od tega, v kakšnem režimu se pelješ: če ima že stalno hitrost in je pot naravnost, brez klanca gor (lahko vodoravno ali rahlo dol) potem ni razloga zakaj ne bi peljal v najvišji možni prestavi. Predlagam,… ...prikaži več da poizkusita nekaj takega na kolesu s prestavami, lahko bosta takoj čutila v nogah, koliko je potreben navor za ohranjanje te hitrosti in koliko "trpi motor".
V čem je smisel, da kupiš BMW ali pa Mercedesa z najmanjšim motorjem, ker kao ne bo pil nič goriva. Pol pa v jok ko krepne turbina. Avto mora pit bencin, zato ima vsak naveden največji navor - pri katerih… ...prikaži več obratih to je. In to - največji navor - je optimalna kondicija za se vozit. Najman spije za največ kilometrov. Ne poslušat druge! Ti se vozijo v 5 brzini in se komaj dotikajo pedale za plin - po mestu, pa še smerokazov ne dajajo - kao da se ne troši avto - a grejo samo na kavico. Crknjeni konji jedni zblojeni. Avto je treba vozit, ne pa glumit truplo.
pri 28.000 do 30.000 km, ker se tu plin samo dodaja nafti. Mislim da je en mojster ki to montira v grižah pri Žalcu, pa nisem siguren naj bi mu blo Rudi ime in da bi bil pooblaščen monter tega.
Oooo, Bog pomagaj temu komentatorju, ker dvomim da mu zdravniki lahko...
pa kaj je to res, da ste izbrisali povsem regularen komentar, zakaj z oglasom ljudem lažete?
a naj uničim turbino ker je dizel motor al kaj.pri 50km/h .turbo dizel pri tej hitrosti in tej prestavi "polni turbino in agr ventil s smetmi....oziroma neizgoretimi plini.....
zgoraj je napak ni 100 ampak 1000€
povejmi: se pravi se tebi zdi ok, da se v 6. prestavi pelješ 50 km/h? Tako motor nikakor ni v območju optimalnih vrtljajev.
Glede optimalnih vrtlajev, veš, da je to ponavadi ozko območje najvišjega navora? Tukaj se strinjava, da je vredno peljati v okoli tega območja vrtljajev.Če imaš atmosfersko polnjenega je to pri okoli 2/3 razpona vrtlajev, če pa imaš prisilno polnjenega,… ...prikaži več potem imaš ugodno območje že od recimo 1600 obr/min.
Franjo, glede enotske porabe g goriva / kW na gredi imaš prav, vednar vedi, da je motor le del celega vozila. Hitreje ko se ti premika vozila, več g goriva / hitrost boš porabil. V neki vmesni hitrosti je optimum.… ...prikaži več Ne pozabimo upoštevati tudi CPP - omejitev hitrosti.
tudi jaz se niti slučajno ne strinjam s člankom, saj je za določene avtomobile, lahko to resnično nepriporočljivo, tudi prestavljanje po ravnini iz tretje v peto je čisti nesmisel! Med drugim vozim tudi avto s 6 prestavami in prikazovalnikom priporočeno… ...prikaži več prestave in je situacija povsem drugačna!!! Peto prestavo si želi šele krepko nad 60 km/h, medtem ko je šesta uporabna šele pri avtocestnih hitrostih!
Mislim da lahko mirne vesti tega Grando, nažanejo iz centra varne vožnje. Ta osel ne ve da turbina pri dizel motorjih začne šele normalno delati pri min. 1600 obratih/min in da vato pod temi obrati veliko bolj piije kot po… ...prikaži več teh obratih. Me prav zanima če on tako vozi? Mislim da se temu možaku skisalo malo in da samo želi publiciteto, da bo izpadel pomebebn. Očitno ta nikoli ni delal v mehanični delavnici, tako da Žurnalčki, dejte se raje strokovnjakov držat(tapravih), takšne kvazi strokovnjake pa pustite pri miru. Ne rečem da je strokovnjak za varno vožnjo, ampak za varčno pa SIGURNO NI!Če se pa ljudje hočejo prišparat z denarjem pri gorivu(legalno- ne cviček v dizla), pa je na žalost treba vložiti še nekaj denarja in predelati avto na plin, kot bencinski motor kot dizelski, pri bencinskem je cena od 100-1300€, s to razliko da ste na pozitivni nuli(pri porabi 8l/100km) po cca 22.000km pri trenutnih cenah, pri dizlu (naprava stane cca 1200€) pa je ta pozitivna nula (pri 7l/10
čakaj Matjaž, kje piše 6.prestava pri 50km/h? Jaz pravim v najvišji možni prestavi, z dovolj motornimi obrati za dano konfiguracijo terena. Želim povedati, da je treba gledati nekaj sto metrov naprej, kaj te čaka čez nekaj trenutkov vožnje - več… ...prikaži več ali manj bremena. Sklicujem se na analogijo s kolesom na prestave - takoj čutiš breme v nogah.
Pojma nimate. iz 3. v 5. Saj niste normalni. in to izpod 2k vrtljajev. luba Marija
no ja ravno ne bi priporočal v 5. vozit 50kmh, ker motor in menjalnik zelo trpita in lahko pride do večjih okvar ki ponavadi stanejo več kot privarčevanje tista 2eur pri gorivu.
Kapitalizem: ko imaš avto na leasing ali kredo za več deset tisoč evrov, nimaš pa za bencin ali diesel... kar podpirajte janšo, še huje bo...NE janšizmu!
Kapitalizem: ko imaš avto na leasing ali kredo za več deset tisoč evrov, nimaš pa za bencin ali diesel... kar podpirajte janšo, še huje bo...NE janšizmu!
t16 in matjazt: odvisno od tega, v kakšnem režimu se pelješ: če ima že stalno hitrost in je pot naravnost, brez klanca gor (lahko vodoravno ali rahlo dol) potem ni razloga zakaj ne bi peljal v najvišji možni prestavi. Predlagam,… ...prikaži več da poizkusita nekaj takega na kolesu s prestavami, lahko bosta takoj čutila v nogah, koliko je potreben navor za ohranjanje te hitrosti in koliko "trpi motor".
V čem je smisel, da kupiš BMW ali pa Mercedesa z najmanjšim motorjem, ker kao ne bo pil nič goriva. Pol pa v jok ko krepne turbina. Avto mora pit bencin, zato ima vsak naveden največji navor - pri katerih… ...prikaži več obratih to je. In to - največji navor - je optimalna kondicija za se vozit. Najman spije za največ kilometrov. Ne poslušat druge! Ti se vozijo v 5 brzini in se komaj dotikajo pedale za plin - po mestu, pa še smerokazov ne dajajo - kao da se ne troši avto - a grejo samo na kavico. Crknjeni konji jedni zblojeni. Avto je treba vozit, ne pa glumit truplo.
pri 28.000 do 30.000 km, ker se tu plin samo dodaja nafti. Mislim da je en mojster ki to montira v grižah pri Žalcu, pa nisem siguren naj bi mu blo Rudi ime in da bi bil pooblaščen monter tega.
Ti pa si bolan z Janšem. Za ozdravitev ti za začetek predlagam izogibanje rdeči barvi, pa bo mogoče šlo.