"Prometne nesreče pobrale tri odstotke državnega BDP" in kdo za vraga plačuje prometne nesreče ? Sami vozniki z zavarovanji, nihče drug ! In kakšne visoke dobičke imajo te zavarovalnice , leteče v nebo ?
Pozabljaš na vse državne institucije, ki se vključijo ob prometni nesreči od policije, reševalcev, gasilcev in vseh nadaljnih...ti se plačujejo iz državne blagajne. Ne posploševat in biti tako ozkogleden pa bo svet lepši. ;-)
h4ck3r: Če bi hotel konkretno anulirati moj komentar, bi moral statistično navajat število nesreč, v katere se vključujejo ostali prometni akterji. Tako pa je tvoj odgovor bolj prodajanje megle.
Celotni članek, skupaj z navedenimi statistikami, kjer manjkajo umrli motoristi in še, kaže na to, da centri varne vožnje nimajo dovolj dela in da nujno potrebujejo finančno spodbudo oziroma delo, ki jim ga bo omogočal zakon. Pravijo, da bodo starejši… ...prikaži več se kaj naučili, pridobili znanje. Kdaj? V 1 ali 2 dneh? Ne ga ''srat'' s takimi izjavami in jih podkrepiti z nekimi tabelami, ki jih raztrga prvo vprašanje o tem ali so zajeti vsi parametri. Pa pridemo do tega, laž, večja laž, statistika, kajne?
So pa gledano iz vidika biznisa dobro zastavili.... 21% je starejših voznikov.... pa zračunajmo sami, recimo 200E po glavi, to bo denarja kot plev, pa število mrtvih, kje so jih dobili.... kaj bodo tudi s traktorji po strmini učili voziti....… ...prikaži več res je hudo narobe v naši deželi. Vsakdo, ki zlobira lahko lupi, rezultati pa? Recimo nadzorni pri privat hišah in gradnjah za trg, kako to, da so gradnje za trg s tolikimi pomanjkljivostmi?
Z nalepko L na avtu je lahko vsak inštruktor varne vožnje svojemu mladoletnemu otroku in veselo izziva po cestah kolikor hoče, tako da ne prbijat. Sicer pa, kje so se vzeli vsi ti "inštruktorji varne vožnje amzs"? Brezvezni enodnevni tečaj… ...prikaži več po poligonu, ki nima nobene zveze z dejanskim stanjem v prometu.
atamama...izjavi nekdo, ki še nikoli ni bil na nobene tečaju varne vožnje ali pa se motim? Sam sem po izpitu za A prostovljno, ker takrat še ni bilo obvezno, opravil še tečaj varne vožnje, tako osnovni kot nadaljevalni. Oba sta… ...prikaži več potekala "samo" 1 dan. In to kar sem se tam naučil v enem dnevu, lahko pomeni razliko med "nesrečo" in srečnim nadaljevanjem vožnje. Spet tam lahko varno testiraš svoje zmožnosti in zmožnosti vozila. Zakaj bi to bil problem?
Očitno eni ne razumejo razlike med prostovoljnim in obveznim. Pa tudi diskriminacija glede na leta jim je tuja. Pa kaj mi koristi izkušnja s tempomatom ali avtomatski menjalnik, če takšnega avta nimam? Niti ga nikoli ne bom imel! Stvar je… ...prikaži več podbna nalepkam tehničnega pregleda na vetrobranu ali tehnični pregledi avtomobilov na 6 mesecev ali ABC cestninjenje ali... Pač posvečeni levaki bi (zopet) lupili pridne delavce. Imamo pa svobodo in levaki- a še plešete?
Oneh, se strinjam z napisanim samo levake bi izpustil, ker tukaj so v igri ''strokovnjaki'' ki morajo najti posel zase in sodelavce. In ni v igri politična opcija. Smo brali o tem kako bo potrebno gradnje novih hiš kontrolirati, 3… ...prikaži več vlade so se zamenjale in sedaj ti podraži gradnjo za 8-15 jurjev nadzorni. Vse v redu in prav ampak na spisku potencialnih nadzornikov je veliko takih, ki so delali nadzor gradenj z veliko pomanjkljivostmi. Tu je nekaj podobnega, ne varnost, denar je bistvo.
Če bi živela npr. na Hrvaškem, Avstriji, Madžarskem... bi ti 100% pritrdil. Žal pa živima v Sloveniji. Če tu zadaj ne bi bili živo zeleni (zelena je nova rdeča!) levaki pol bi se nad takšen predlog vsu pravi tsunami gnojnice.… ...prikaži več Ker se pa za način lupljenja nas državljanov navija pa ni šans, da bi bil zadaj kdorkoli kateri bi šel vsaj mimo modre ali rumene. Imamo pa svobodo in levaki- a še plešete?
Žal precejšnjemu delu mladih tečaj varne vožnje nič ne pomeni, saj ga za objestnost ni, pa tudi znanja so prepolni v "svoji" prenapihnjeni miselnosti. Vzorov iz filmov in drugih poceni ekranskih proizvodov pa ne omenjam.
Nič ni napisano po katerih kriterijih sta zavarovalnica Triglav in AMZS izbrala oz. povabila udeležence te predstavitvene delavnice osvežitvene vožnje!? Če imajo v planu starejše voznike vabiti potem ko bo potrebno takšno delavnico plačat jim, kar se mene tiče, že… ...prikaži več vnaprej priporočam obvoz! Zavarovalnici Triglav pa sporočam v kolikor imajo namen kakšen popust avtomobilskega zavarovanja starejših lastnikov vozil vezat na te delavnice, potem jih po krepko več kot 40 letih isti moment pošljem v...
Najtežje nesreče v bistvu povzročijo mladi napihnjenci, ki na "čuden" način pridejo do denarja in si kupujejo rabljene močne avtomobile. Potem pa objestno norijo po cestah, ko pa povzroče nesrečo, jo največkrat zaradi močnih avtomobilov in varnostnih sistemov poceni odnesejo.… ...prikaži več Soudeleženci v šibkejših avtih pa žal ne. Ob tem pa se še izmikajo alkotestom, na narkotest pa sploh nočejo pristati - zgovorno, mar ne.
..so testirali nekatere napredne asistenčne sisteme, med drugim prilagodljivi tempomat, sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za nadzor mrtvega kota ter sistem za nadzor prečnega prometa, ter spoznali prednosti vožnje z avtomatskim menjalnikom.KAJ NAKLADAŠ . Preverite kakšne avte vozijo… ...prikaži več upokojenci ? Problem so krožišča in nova prometna signalizacija . Dajte to omogočiti na brezplačnih predavanjih AMZS .
To kar oni testirajo danes malce bolj množično uporabljamo vsaj že 5-6 let, nihče pa ne črhne niti besede o nevarnostih upravljanja infotainment sistema med vožnjo samo. Glavno, da policisti in redarji pišejo kazni vsem, ki jih dobijo pri uporabi… ...prikaži več mobilnih telefonov med vožnjo in odgovorni nevarnosti tovrstnega početja obešajo na veliki zvon. Da ne bo pomote prav je tako, ampak brskanje po tablicah v sodobnih avtomobilov med vožnjo samo, pa ni prav nič manj nevarno početje...
Največje in najtežje nesreče povzrocijo pijani in dtogirani vozniki. Sledijo tisti, ki vozijo z telefonom v roki. Tudi starejši vozniki povzročajo nesreče, vendar je pri njih hitrost praviloma manjša. Da ne omenjam žensk in polne lune ter nerasodnih reakcij v… ...prikaži več v tem času. Torej, mlaši so hitrejši, hitrost pa ubija. Potem so tu še takoimenovani gastatbaiterji, ki so kupili 10 let star BMW in ga po avtocestah tišijo na polno. Pred kratkim primer na Hrvaškem. 200k./h, muzika, prstan na vsakem prst
Kakor koli, višje penzije še nikoli nisi imel, kar pa ne pomeni, da lahko penzionisti z zagotovljeno pokojnino dostojno živijo! Sicer pa ti je takšno, kakršna koli je že, zagotovil Mesec, najprej Šarec, potem pa še Golob, pa le požegnala.… ...prikaži več Imaš pa pravico pritožiti se in zahtevat, da ti dodelijo nazaj tisto, ki ti jo je izplačeval Janša, v kolikor jo pogrešaš!? Sicer pa so pravi oldtajmerji vozila katerih vrednost nenehno raste, torej dobro zate, če imaš takšnega...
Če mislijo naredite testiranje starejših vozniko jih je potrebno testirati v normalnih pogojih vsakodnevnega življenja, ne pa na poligonu. Pri AMZS-u je veliko teoretični pametnjakovičev. AMZS inštruktor vsedi se h kandidat v avto in po normalni cesti v mesto in… ...prikaži več se bo videlo koliko je kandidat sposoben.
"Prometne nesreče pobrale tri odstotke državnega BDP" in kdo za vraga plačuje prometne nesreče ? Sami vozniki z zavarovanji, nihče drug ! In kakšne visoke dobičke imajo te zavarovalnice , leteče v nebo ?
Pozabljaš na vse državne institucije, ki se vključijo ob prometni nesreči od policije, reševalcev, gasilcev in vseh nadaljnih...ti se plačujejo iz državne blagajne. Ne posploševat in biti tako ozkogleden pa bo svet lepši. ;-)
h4ck3r: Če bi hotel konkretno anulirati moj komentar, bi moral statistično navajat število nesreč, v katere se vključujejo ostali prometni akterji. Tako pa je tvoj odgovor bolj prodajanje megle.
Torej enako kot tvoj komentar, da vse stroške prometnih nesreč pokrijemo vozniki z zavarovanji? :-)
Celotni članek, skupaj z navedenimi statistikami, kjer manjkajo umrli motoristi in še, kaže na to, da centri varne vožnje nimajo dovolj dela in da nujno potrebujejo finančno spodbudo oziroma delo, ki jim ga bo omogočal zakon. Pravijo, da bodo starejši… ...prikaži več se kaj naučili, pridobili znanje. Kdaj? V 1 ali 2 dneh? Ne ga ''srat'' s takimi izjavami in jih podkrepiti z nekimi tabelami, ki jih raztrga prvo vprašanje o tem ali so zajeti vsi parametri. Pa pridemo do tega, laž, večja laž, statistika, kajne?
So pa gledano iz vidika biznisa dobro zastavili.... 21% je starejših voznikov.... pa zračunajmo sami, recimo 200E po glavi, to bo denarja kot plev, pa število mrtvih, kje so jih dobili.... kaj bodo tudi s traktorji po strmini učili voziti....… ...prikaži več res je hudo narobe v naši deželi. Vsakdo, ki zlobira lahko lupi, rezultati pa? Recimo nadzorni pri privat hišah in gradnjah za trg, kako to, da so gradnje za trg s tolikimi pomanjkljivostmi?
Z nalepko L na avtu je lahko vsak inštruktor varne vožnje svojemu mladoletnemu otroku in veselo izziva po cestah kolikor hoče, tako da ne prbijat. Sicer pa, kje so se vzeli vsi ti "inštruktorji varne vožnje amzs"? Brezvezni enodnevni tečaj… ...prikaži več po poligonu, ki nima nobene zveze z dejanskim stanjem v prometu.
atamama...izjavi nekdo, ki še nikoli ni bil na nobene tečaju varne vožnje ali pa se motim? Sam sem po izpitu za A prostovljno, ker takrat še ni bilo obvezno, opravil še tečaj varne vožnje, tako osnovni kot nadaljevalni. Oba sta… ...prikaži več potekala "samo" 1 dan. In to kar sem se tam naučil v enem dnevu, lahko pomeni razliko med "nesrečo" in srečnim nadaljevanjem vožnje. Spet tam lahko varno testiraš svoje zmožnosti in zmožnosti vozila. Zakaj bi to bil problem?
onxxx...res si ga že preizkusil? ogledal v živo? Daj ne nekaj na pamet.
Očitno eni ne razumejo razlike med prostovoljnim in obveznim. Pa tudi diskriminacija glede na leta jim je tuja. Pa kaj mi koristi izkušnja s tempomatom ali avtomatski menjalnik, če takšnega avta nimam? Niti ga nikoli ne bom imel! Stvar je… ...prikaži več podbna nalepkam tehničnega pregleda na vetrobranu ali tehnični pregledi avtomobilov na 6 mesecev ali ABC cestninjenje ali... Pač posvečeni levaki bi (zopet) lupili pridne delavce. Imamo pa svobodo in levaki- a še plešete?
Oneh, se strinjam z napisanim samo levake bi izpustil, ker tukaj so v igri ''strokovnjaki'' ki morajo najti posel zase in sodelavce. In ni v igri politična opcija. Smo brali o tem kako bo potrebno gradnje novih hiš kontrolirati, 3… ...prikaži več vlade so se zamenjale in sedaj ti podraži gradnjo za 8-15 jurjev nadzorni. Vse v redu in prav ampak na spisku potencialnih nadzornikov je veliko takih, ki so delali nadzor gradenj z veliko pomanjkljivostmi. Tu je nekaj podobnega, ne varnost, denar je bistvo.
Če bi živela npr. na Hrvaškem, Avstriji, Madžarskem... bi ti 100% pritrdil. Žal pa živima v Sloveniji. Če tu zadaj ne bi bili živo zeleni (zelena je nova rdeča!) levaki pol bi se nad takšen predlog vsu pravi tsunami gnojnice.… ...prikaži več Ker se pa za način lupljenja nas državljanov navija pa ni šans, da bi bil zadaj kdorkoli kateri bi šel vsaj mimo modre ali rumene. Imamo pa svobodo in levaki- a še plešete?
Žal precejšnjemu delu mladih tečaj varne vožnje nič ne pomeni, saj ga za objestnost ni, pa tudi znanja so prepolni v "svoji" prenapihnjeni miselnosti. Vzorov iz filmov in drugih poceni ekranskih proizvodov pa ne omenjam.
Nič ni napisano po katerih kriterijih sta zavarovalnica Triglav in AMZS izbrala oz. povabila udeležence te predstavitvene delavnice osvežitvene vožnje!? Če imajo v planu starejše voznike vabiti potem ko bo potrebno takšno delavnico plačat jim, kar se mene tiče, že… ...prikaži več vnaprej priporočam obvoz! Zavarovalnici Triglav pa sporočam v kolikor imajo namen kakšen popust avtomobilskega zavarovanja starejših lastnikov vozil vezat na te delavnice, potem jih po krepko več kot 40 letih isti moment pošljem v...
Najtežje nesreče v bistvu povzročijo mladi napihnjenci, ki na "čuden" način pridejo do denarja in si kupujejo rabljene močne avtomobile. Potem pa objestno norijo po cestah, ko pa povzroče nesrečo, jo največkrat zaradi močnih avtomobilov in varnostnih sistemov poceni odnesejo.… ...prikaži več Soudeleženci v šibkejših avtih pa žal ne. Ob tem pa se še izmikajo alkotestom, na narkotest pa sploh nočejo pristati - zgovorno, mar ne.
Naj povabijo pijance
..so testirali nekatere napredne asistenčne sisteme, med drugim prilagodljivi tempomat, sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za nadzor mrtvega kota ter sistem za nadzor prečnega prometa, ter spoznali prednosti vožnje z avtomatskim menjalnikom.KAJ NAKLADAŠ . Preverite kakšne avte vozijo… ...prikaži več upokojenci ? Problem so krožišča in nova prometna signalizacija . Dajte to omogočiti na brezplačnih predavanjih AMZS .
To kar oni testirajo danes malce bolj množično uporabljamo vsaj že 5-6 let, nihče pa ne črhne niti besede o nevarnostih upravljanja infotainment sistema med vožnjo samo. Glavno, da policisti in redarji pišejo kazni vsem, ki jih dobijo pri uporabi… ...prikaži več mobilnih telefonov med vožnjo in odgovorni nevarnosti tovrstnega početja obešajo na veliki zvon. Da ne bo pomote prav je tako, ampak brskanje po tablicah v sodobnih avtomobilov med vožnjo samo, pa ni prav nič manj nevarno početje...
Avtomobili z vsemi naštetimi asistenčnimi sistemi pridejo krepko čez 30 jurjev. To bodo upokojenci kupovali.
Spet se koritniki pri koritu zbirajo!
Največje in najtežje nesreče povzrocijo pijani in dtogirani vozniki. Sledijo tisti, ki vozijo z telefonom v roki. Tudi starejši vozniki povzročajo nesreče, vendar je pri njih hitrost praviloma manjša. Da ne omenjam žensk in polne lune ter nerasodnih reakcij v… ...prikaži več v tem času. Torej, mlaši so hitrejši, hitrost pa ubija. Potem so tu še takoimenovani gastatbaiterji, ki so kupili 10 let star BMW in ga po avtocestah tišijo na polno. Pred kratkim primer na Hrvaškem. 200k./h, muzika, prstan na vsakem prst
z golobovo zagotovljeno penzijo vozimo samo oldtajmerje potem pa peš
Kakor koli, višje penzije še nikoli nisi imel, kar pa ne pomeni, da lahko penzionisti z zagotovljeno pokojnino dostojno živijo! Sicer pa ti je takšno, kakršna koli je že, zagotovil Mesec, najprej Šarec, potem pa še Golob, pa le požegnala.… ...prikaži več Imaš pa pravico pritožiti se in zahtevat, da ti dodelijo nazaj tisto, ki ti jo je izplačeval Janša, v kolikor jo pogrešaš!? Sicer pa so pravi oldtajmerji vozila katerih vrednost nenehno raste, torej dobro zate, če imaš takšnega...
Če mislijo naredite testiranje starejših vozniko jih je potrebno testirati v normalnih pogojih vsakodnevnega življenja, ne pa na poligonu. Pri AMZS-u je veliko teoretični pametnjakovičev. AMZS inštruktor vsedi se h kandidat v avto in po normalni cesti v mesto in… ...prikaži več se bo videlo koliko je kandidat sposoben.
Mi smo pa res ene "Marice"