Hmm ne vem, mi je že velikokrat "rit odneslo" (ne govorim o ekstremih, ampak o običajni vožnji po spolzki cesti), pa sem vedno brez hujših težav in posledic ujel avto. Ko mi je na zasneženi cesti odneslo sprednji konec (pri… ...prikaži več dobrih 40 km/h da ne bo pomote), mi nove gume na zadnjih kolesih niso pomagale nič... ne vem no, sem pač očitno še "stare šole" in ne razumem...
Zakaj zadaj?.... probaj na treningu varne vožnje na Vranskem, pa ti bo jasno... v ovinku te več ali manj drži zadnji konec, ne sprednji... je res, da so logike pre/podkrmarjenja, samo ko ti pa "rit odnese".. ti je pa jasno,… ...prikaži več zakaj je pomembno, kaj je zadaj..
mogoče je to povezano z dejstvom, da ima večina avtomobilov motor spredaj in posledično tudi težišče. Avtomobil je zadaj veliko lažji, zato mu tako rado "odnese rit"
Če ti odnese zadnji konec ga še vedno lahko popravljaš z volanom - torej s prvimi kolesi. Če ti prvi konec ne reagira --> trava. Tudi meni so samo 1x v življenju montirali boljša kolesa zadaj in s tako konfiguracijo… ...prikaži več je šlo samo do prvega krožišča.Lahko pa razni ESP-ji in podobne tričrkovne kratice bolje delajo, če je boljša guma zadaj.
Zadnje čase se pojavlja nek novodobni trend, da je treba (če kupimo samo dve novi gumi), nove gume montirati na zadnjo os, tudi če je pogon spredaj (kar je itak pri večini). Resnično ne razumem, kako lahko to zagotovi boljši… ...prikaži več nadzor nad vozilom!?! Lansko jesen sem kupil samo dve novi zimski gumi in pri tem "nasedel" vulkanizerju, da jih je montiral na zadnjo os in ob prvem snegu sem se (kljub prilagojeni hitrosti, da ne bo kdo pametoval) v ovinku peljal naravnost v travo... seveda sem še isti dan popoldan zavil k prvemu vulkanizerju, malo se je nasmehnil, omenil neke novodobne "pametne ideje" in mi premontiral nove gume spredaj in rabljene zadaj... in ne boste verjeli, do konca zime nobenih težav z vodljivostjo avtomobila več...
Ja teorijo poznam, sem slišal, bral,... baje da ima "povprečen voznik" (karkoli že to pomeni) več težav z zdrsom zadnjega dela avta, baje je lažje zaznati zdrs vozila na sprednji osi in bo menda z odvzemanjem plina in zaviranjem lažje… ...prikaži več popraviti smer pri zdrsu sprednjih koles... ampak to je teorija, ki je jaz in nekaj mojih vozniških "kolegov" še nismo uspeli potrditi v praksi, jaz sem kot rečeno letel s ceste, kolega je obstal v prvem "klančku" in ne njemu ne meni niso nove zimske gume zadaj popolnoma nič koristile, pa še je takšnih zgodb iz prakse... potem pa očitno mi ne sodimo med "povprečne voznike" ali kako...
eosssVedno se bodo našli pametnjakoviči.Če si navajen z novimi gumami spredaj , jih moraš pač dati spredaj, če ne pa zadaj.Kakor je kdo pač navajenKje pa piše, da smo vsi enaki ali da se moramo obnašati… ...prikaži več vsi enako.Brane Kuzmič in njemu podobni pa pač morajo nekaj reči, če jih pa že vprašajo.Sprednji konec ti nese naprej , ker je pač tam motor in vsa naletna teža gre naprej.Če dobro korigiraš z volanom se da vse ovinke zvozit.Seveda z normalno hitrostjo, kjer se da obvladati.Pri 130 in več pa je popolnoma vseeno, na ovinku, kje so gume, ker pri 90 stopinjskem ovinku tako odletiš ven, na magistralni cesti, ne na avtocesti v Nemčiji na primer.
Avto z motorjem spredaj je kot puščica, ki ima konico, težišče spredaj.Vedno gre naravnost, ker puščici stabilizatorji zadaj dajejo smer poleta.pri avtu pa si stabilizator ti, kot voznik.
Hmm ne vem, mi je že velikokrat "rit odneslo" (ne govorim o ekstremih, ampak o običajni vožnji po spolzki cesti), pa sem vedno brez hujših težav in posledic ujel avto. Ko mi je na zasneženi cesti odneslo sprednji konec (pri… ...prikaži več dobrih 40 km/h da ne bo pomote), mi nove gume na zadnjih kolesih niso pomagale nič... ne vem no, sem pač očitno še "stare šole" in ne razumem...
Po mojem si bolj butl ti k tvoj vulkanizer, k mu sploh nasedeš...
Zakaj zadaj?.... probaj na treningu varne vožnje na Vranskem, pa ti bo jasno... v ovinku te več ali manj drži zadnji konec, ne sprednji... je res, da so logike pre/podkrmarjenja, samo ko ti pa "rit odnese".. ti je pa jasno,… ...prikaži več zakaj je pomembno, kaj je zadaj..
Včeraj je to teorijo po televiziji razlagal Brane Kuzmič - on tudi zagovarja boljše pnevmatike zadaj ne glede na pogon.
mogoče je to povezano z dejstvom, da ima večina avtomobilov motor spredaj in posledično tudi težišče. Avtomobil je zadaj veliko lažji, zato mu tako rado "odnese rit"
Če ti odnese zadnji konec ga še vedno lahko popravljaš z volanom - torej s prvimi kolesi. Če ti prvi konec ne reagira --> trava. Tudi meni so samo 1x v življenju montirali boljša kolesa zadaj in s tako konfiguracijo… ...prikaži več je šlo samo do prvega krožišča.Lahko pa razni ESP-ji in podobne tričrkovne kratice bolje delajo, če je boljša guma zadaj.
kupite vse 4gume pa nebo problema...
Zadnje čase se pojavlja nek novodobni trend, da je treba (če kupimo samo dve novi gumi), nove gume montirati na zadnjo os, tudi če je pogon spredaj (kar je itak pri večini). Resnično ne razumem, kako lahko to zagotovi boljši… ...prikaži več nadzor nad vozilom!?! Lansko jesen sem kupil samo dve novi zimski gumi in pri tem "nasedel" vulkanizerju, da jih je montiral na zadnjo os in ob prvem snegu sem se (kljub prilagojeni hitrosti, da ne bo kdo pametoval) v ovinku peljal naravnost v travo... seveda sem še isti dan popoldan zavil k prvemu vulkanizerju, malo se je nasmehnil, omenil neke novodobne "pametne ideje" in mi premontiral nove gume spredaj in rabljene zadaj... in ne boste verjeli, do konca zime nobenih težav z vodljivostjo avtomobila več...
Ja teorijo poznam, sem slišal, bral,... baje da ima "povprečen voznik" (karkoli že to pomeni) več težav z zdrsom zadnjega dela avta, baje je lažje zaznati zdrs vozila na sprednji osi in bo menda z odvzemanjem plina in zaviranjem lažje… ...prikaži več popraviti smer pri zdrsu sprednjih koles... ampak to je teorija, ki je jaz in nekaj mojih vozniških "kolegov" še nismo uspeli potrditi v praksi, jaz sem kot rečeno letel s ceste, kolega je obstal v prvem "klančku" in ne njemu ne meni niso nove zimske gume zadaj popolnoma nič koristile, pa še je takšnih zgodb iz prakse... potem pa očitno mi ne sodimo med "povprečne voznike" ali kako...
eosssVedno se bodo našli pametnjakoviči.Če si navajen z novimi gumami spredaj , jih moraš pač dati spredaj, če ne pa zadaj.Kakor je kdo pač navajenKje pa piše, da smo vsi enaki ali da se moramo obnašati… ...prikaži več vsi enako.Brane Kuzmič in njemu podobni pa pač morajo nekaj reči, če jih pa že vprašajo.Sprednji konec ti nese naprej , ker je pač tam motor in vsa naletna teža gre naprej.Če dobro korigiraš z volanom se da vse ovinke zvozit.Seveda z normalno hitrostjo, kjer se da obvladati.Pri 130 in več pa je popolnoma vseeno, na ovinku, kje so gume, ker pri 90 stopinjskem ovinku tako odletiš ven, na magistralni cesti, ne na avtocesti v Nemčiji na primer.
Vidim da kaj bolj konstruktivnega kot žaljivke nisi sposoben spraviti skupaj... še prebral nisi najbolj natančno, kaj sem napisal...
Avto z motorjem spredaj je kot puščica, ki ima konico, težišče spredaj.Vedno gre naravnost, ker puščici stabilizatorji zadaj dajejo smer poleta.pri avtu pa si stabilizator ti, kot voznik.