Pri nas se vse začne in konča že pri umeščanju v prostor. Vsak ki ima 5 minut časa ustanovi iniciativo za zaščito česarkoli in projekt zastane. To je treba ustrezno spremeniti.
Se strinjam! Treba je udariti po mizi in narediti ustrezne prometne povezave ne glede na to da mogoče tam gnezdi vsake 5 let en ptič. Zeleni so ratali največji fashisti
razfukat Dars in postavit kompetentne ljudi tam, pa ministrstvo za infrastrukturo tudi. Le kdo ga vodi, tisti ki rabi čas, ampak časa ni gospa ministrica nesposobna. Najbrž svoje ljudi nabija na ministrstvo, ki nič ne delajo
Zanimivo Bratukova na ministerstvo za infrastruturo, ki nima osnove in znanja. To področje bi moral voditi človek z nekej letnimi izkušnjami z umestitvijo prometa in cestnih ter železniških povezav v naravi. Vprašanje je tudi kakšen kader imamo na ministerstvu in… ...prikaži več pripadajočih službah. Ni samo izobrazba, ampak je potrebno imeti znanje in občutek za takašno delo. Poglejte si primer tretje osi v smeri Koroške, uradnik 6 mes. G.D. v predalu in nebenemu nič:
Posledica centralizacije, torej nespametnega umeščanja vsega v Ljubljano. Saj smo videli kakšne "strokovnjake" smo imeli na ministrskih položajih v nekdanjih vladah, morda sem komu storil krivico, ampak trenutno se ne spomnim kakšnega strokovno usposobljenega človeka, ki bi prvenstveno delal v… ...prikaži več javno dobro. Pod sedanjo vlado ni nič bolje, ne predstavljam si, kaj bi lahko Bratuškova izboljšala, niti Bešič Loredan na področju zdravja, da ostalih ne omenjam. Edino v ministre iz Levice imam zaupanje.
To da imajo podjetja škodo, to je g. SEVERJU pomembno, to da pa mi delavci in inženirji izgubljamo ure in ure zaradi totalno zgrešene prometne politike pa tale socialist SEVER ne razume. Sicer pa prometni strokovnjaki, saj veste antihrupno zaščito… ...prikaži večo ste delali med Ljubljano in Vrhniko zaradi EU sredstev točno tam kjer bo sedaj tretji pas, ker se vam ni ljubilo preprojektirati. Gradbena mafija se začne pri projektantih.
Vse kamione spravit na cesto od 20 ure do 06 ure, ostalo obvezni počitek, nalaganje, razkladanje. Tranzit uničuje naše ceste in živce domačim voznikom ! Bo treba število kontejnerskih prevozov omejit na AC.
Slovenci gradimo z svojim denarjem avtoceste za tuji tranzit tovornih in osebnih vozil, ki se drenjajo na morje ali za Bosno na jug in to celo leto za ceno 117 eur, Hrvati pa kasirajo cestnino in za isto ceno pridete… ...prikaži večte le dvakrat do Splita in nazaj, zato imajo velik plus na računu avtocest. Eu nas bo z svojimi številnimi nesmiselnimi predpisi pokopala
"če ne bodo ukrepali" ... vprašajte bratuška, ki je vedno pri koritu, kaj bo ukrepal ... trazitna država , vedno se tukaj baše, ne vem kaj ni jasno ... švabi pretlačite se skozi ta slovenistan, počasi pa malo šajbe odpret… ...prikaži več da se malo lufta ... wilkomen in slovenistan, langsam, aber siher, geduld, geduldih
ministrica je rabiula kar nekaj časa , da so ji barako umestili v prostor ... ne vem zakaj se je bilo treba s tem ukvarjat ... baje iz kranja in vikend v kranju kot ena pasja uta ... mene bi… ...prikaži več blo sram da se zajebavam s tako barako, pa da me vsi gonijo po cajtngih, lepo vas prosim ... a je to sploh kakšen vikend ... nekateri jo ne marajo, zato jo nabijajo , ampak to ni nič novega
Pri nas se vse začne in konča že pri umeščanju v prostor. Vsak ki ima 5 minut časa ustanovi iniciativo za zaščito česarkoli in projekt zastane. To je treba ustrezno spremeniti.
Se strinjam! Treba je udariti po mizi in narediti ustrezne prometne povezave ne glede na to da mogoče tam gnezdi vsake 5 let en ptič. Zeleni so ratali največji fashisti
Drugi tir bi bil že zdavnaj zgrajen, če ne bi SĐS in Vili Kovačić tako nagajala pri izgradnji. Tako pa imamo zastoje na avtocestah zaradi tovornjakov.
pri nas je javni promet totalen drek, ni vreden nič
razfukat Dars in postavit kompetentne ljudi tam, pa ministrstvo za infrastrukturo tudi. Le kdo ga vodi, tisti ki rabi čas, ampak časa ni gospa ministrica nesposobna. Najbrž svoje ljudi nabija na ministrstvo, ki nič ne delajo
Zanimivo Bratukova na ministerstvo za infrastruturo, ki nima osnove in znanja. To področje bi moral voditi človek z nekej letnimi izkušnjami z umestitvijo prometa in cestnih ter železniških povezav v naravi. Vprašanje je tudi kakšen kader imamo na ministerstvu in… ...prikaži več pripadajočih službah. Ni samo izobrazba, ampak je potrebno imeti znanje in občutek za takašno delo. Poglejte si primer tretje osi v smeri Koroške, uradnik 6 mes. G.D. v predalu in nebenemu nič:
Bratovškova in njena kurjačica, krogec v krogec sta zreli za ribolov na krape v Tržaškem zalivu, ne pa .......
Politika nima strokovnjakov ima samo politike ,ki skrbijo za svoje stolčke ! To velja za vse ; rdeče in črne in rumene .
Tretja razvojna os in železnice so predmet delitve volivcev .
Posledica centralizacije, torej nespametnega umeščanja vsega v Ljubljano. Saj smo videli kakšne "strokovnjake" smo imeli na ministrskih položajih v nekdanjih vladah, morda sem komu storil krivico, ampak trenutno se ne spomnim kakšnega strokovno usposobljenega človeka, ki bi prvenstveno delal v… ...prikaži več javno dobro. Pod sedanjo vlado ni nič bolje, ne predstavljam si, kaj bi lahko Bratuškova izboljšala, niti Bešič Loredan na področju zdravja, da ostalih ne omenjam. Edino v ministre iz Levice imam zaupanje.
To da imajo podjetja škodo, to je g. SEVERJU pomembno, to da pa mi delavci in inženirji izgubljamo ure in ure zaradi totalno zgrešene prometne politike pa tale socialist SEVER ne razume. Sicer pa prometni strokovnjaki, saj veste antihrupno zaščito… ...prikaži večo ste delali med Ljubljano in Vrhniko zaradi EU sredstev točno tam kjer bo sedaj tretji pas, ker se vam ni ljubilo preprojektirati. Gradbena mafija se začne pri projektantih.
Vse kamione spravit na cesto od 20 ure do 06 ure, ostalo obvezni počitek, nalaganje, razkladanje. Tranzit uničuje naše ceste in živce domačim voznikom ! Bo treba število kontejnerskih prevozov omejit na AC.
Slovenci gradimo z svojim denarjem avtoceste za tuji tranzit tovornih in osebnih vozil, ki se drenjajo na morje ali za Bosno na jug in to celo leto za ceno 117 eur, Hrvati pa kasirajo cestnino in za isto ceno pridete… ...prikaži večte le dvakrat do Splita in nazaj, zato imajo velik plus na računu avtocest. Eu nas bo z svojimi številnimi nesmiselnimi predpisi pokopala
"če ne bodo ukrepali" ... vprašajte bratuška, ki je vedno pri koritu, kaj bo ukrepal ... trazitna država , vedno se tukaj baše, ne vem kaj ni jasno ... švabi pretlačite se skozi ta slovenistan, počasi pa malo šajbe odpret… ...prikaži več da se malo lufta ... wilkomen in slovenistan, langsam, aber siher, geduld, geduldih
ministrica je rabiula kar nekaj časa , da so ji barako umestili v prostor ... ne vem zakaj se je bilo treba s tem ukvarjat ... baje iz kranja in vikend v kranju kot ena pasja uta ... mene bi… ...prikaži več blo sram da se zajebavam s tako barako, pa da me vsi gonijo po cajtngih, lepo vas prosim ... a je to sploh kakšen vikend ... nekateri jo ne marajo, zato jo nabijajo , ampak to ni nič novega