"Up je sicer leta 2016 doživel prenovo, takrat je njegov litrski trivaljnik dobil tudi tretjo različico s turbo pomočjo. Up je bil že od leta 2014 na voljo kot izključno baterijski model, vgradili so mu 18,7 kWh baterijo z dosegom… ...prikaži več okoli 150 kilometrov." <--------- Kaj zdaj, je ob od leta 2014 izključno baterijski ali je leta 2016 dobil turbo motorček?
V slovaški Bratislavi so ob koncu leta 2019 delali: e-up! ter njegova brata seat mi & škodo citigo e-iv z večjo bruto ~36,3kWh Li-ion baterijo za cca. 260-300km. Od takrat pa so delali v isti fabrki še nedolgo nazaj GTI-ja… ...prikaži veča & ga celo primerjali s 1. gen. golfa [l. 1976]...
Prihaj novi model Down!
ID.1 pa res tam nekje leta 2025/6...
"Up je sicer leta 2016 doživel prenovo, takrat je njegov litrski trivaljnik dobil tudi tretjo različico s turbo pomočjo. Up je bil že od leta 2014 na voljo kot izključno baterijski model, vgradili so mu 18,7 kWh baterijo z dosegom… ...prikaži več okoli 150 kilometrov." <--------- Kaj zdaj, je ob od leta 2014 izključno baterijski ali je leta 2016 dobil turbo motorček?
V slovaški Bratislavi so ob koncu leta 2019 delali: e-up! ter njegova brata seat mi & škodo citigo e-iv z večjo bruto ~36,3kWh Li-ion baterijo za cca. 260-300km. Od takrat pa so delali v isti fabrki še nedolgo nazaj GTI-ja… ...prikaži veča & ga celo primerjali s 1. gen. golfa [l. 1976]...