Litij aluminij in druge alkalne kovine, ki jih je v el. avtomobilu obilo, pri gorenju razvijejo več 1000 stopinj vročine in gorijo brez kisika. Privat hiša bi se zaradi tega sesedla pa tudi totalno zastrupljena bi bila zaradi strupenega dima,… ...prikaži več ki bi prepojil zidovje.
Ni problema,bodo 5 parkingov okrog parkirnega mesta za E-avte občrtali z rdečo barvo,pa bo škoda ob samovžigih mogoče malo manjša-drugače so pa E-avti v vseh pogledih po zagovornikih teh skrpucal daleč najboljši in čisti....
ni problema. Možnosti za požar na BEV so več x manjše kot pri ICE, baterija gori več ur, bencin, diesel v milisekundah oz. hlapi celo eksplodirajo, pri vsakem požaru vozila je temperatura do 1000 stopinj, pri tovornih in avtobusih tudi… ...prikaži veči preko, tudi tu niso preveč zdravi plini in dim, če že niso gasilci takoj poleg nimaš kaj gasiti.
Kontra vprašanje, kako je kaj s požari na črpališčih nafte, sploh morskih, naftovodih, nesrečah cistern, rafinerijah, koliko vojn je zaradi nafte
Ni res. Policija je potrdila, da gre za starejši dizelski avto! https://www.nrk.no/rogaland/brannen-startet-i-en-eldre-dieselbil-1.14850969
Ž24 bo sedaj objavil, ni bil BEV, bil je 14 let stari diesel
Očitno nihče ne preverja več dejstev ... že več kot 24 ur kroži ta fake news. Žalostno.
Litij aluminij in druge alkalne kovine, ki jih je v el. avtomobilu obilo, pri gorenju razvijejo več 1000 stopinj vročine in gorijo brez kisika. Privat hiša bi se zaradi tega sesedla pa tudi totalno zastrupljena bi bila zaradi strupenega dima,… ...prikaži več ki bi prepojil zidovje.
Naftni je zagorel. Da se elektricni vžge je veliko manjša možnost, kot naftni.
Ni problema,bodo 5 parkingov okrog parkirnega mesta za E-avte občrtali z rdečo barvo,pa bo škoda ob samovžigih mogoče malo manjša-drugače so pa E-avti v vseh pogledih po zagovornikih teh skrpucal daleč najboljši in čisti....
Si pač idiot, ni ti pomoči!
Ni bil električni povzročitelj. Torej okrog naftnih narediti polje?
No, sedaj čakamo zagovornike teh "čistih", "ekoloških" in "varnih" vozil... le kje ste? Dajte no kakšen komentar...
ni problema. Možnosti za požar na BEV so več x manjše kot pri ICE, baterija gori več ur, bencin, diesel v milisekundah oz. hlapi celo eksplodirajo, pri vsakem požaru vozila je temperatura do 1000 stopinj, pri tovornih in avtobusih tudi… ...prikaži veči preko, tudi tu niso preveč zdravi plini in dim, če že niso gasilci takoj poleg nimaš kaj gasiti. Kontra vprašanje, kako je kaj s požari na črpališčih nafte, sploh morskih, naftovodih, nesrečah cistern, rafinerijah, koliko vojn je zaradi nafte
Zdaj pa vaš komentar, ko je policija dokazala, da je prvi zagorel dizel? Prosim?