Dober marketing z zavajanjem. 285 ton se sliši veliko, vendar ta avto nikoli ne more te teže vleči v povprečju situacij, posebej ne, če bi se moral začeti vzpenjati oz da bi bil na poti kaki pragec. Tu je raven… ...prikaži večven teren, in avto rabi biti sposoben vleči samo par ton. Čisto po kmečki logiki, če bi bil ravno pravšnji rahel nagib, tako mali, da bi telalo še stalo na mestu in ravno dovolj velik, da bi se letalo začelo samo počasi premikati ob malo pomoči, ga lahko povleče en sam človek. Zato je to kar nekaj. Verjamem da je avto močen, ni pa ta vleka dokaz (vsaj ne v takem članku). To je samo marketinška poteza.
Dober marketing z zavajanjem. 285 ton se sliši veliko, vendar ta avto nikoli ne more te teže vleči v povprečju situacij, posebej ne, če bi se moral začeti vzpenjati oz da bi bil na poti kaki pragec. Tu je raven… ...prikaži večven teren, in avto rabi biti sposoben vleči samo par ton. Čisto po kmečki logiki, če bi bil ravno pravšnji rahel nagib, tako mali, da bi telalo še stalo na mestu in ravno dovolj velik, da bi se letalo začelo samo počasi premikati ob malo pomoči, ga lahko povleče en sam človek. Zato je to kar nekaj. Verjamem da je avto močen, ni pa ta vleka dokaz (vsaj ne v takem članku). To je samo marketinška poteza.