Bedarija! Če nekdo naleti na radar so samo tri možnosti: 1.vozil je lastnik; 2.vozil je nekdo, kateremu je posodil svoj avto; 3.če ne ve, kdo je vozil je bil avto ukraden. Če v tem primeru ni prijavil kraje si je… ...prikaži več sam kriv. Prav tako je popolnoma možno kaznovati v podjetjih: uradno je VEDNO treba imeti potni nalog za VSAKO pot, torej se vedno ve, kdo je v tem primeru vozil in se mu pač dodeli kazen in točke. Ne vidim, kje je tu problem? Če se ne ve, kdo je vozil je pa to pač krivda podjetja.
Parodija vseh teh odsekov je da povprečna hitrost na teh odsekih redkokdaj doseže 120, kaj šele 130 km/h. Izjeme se dogajalo le v nočnem času, ko skorajda ni udeležencev na cesti.
Tu ni debate o AC ampak sekciji tunelov na AC . Tunel sam po sebi ni polna AC ampak dvopasovnica in na takih delih je omejitev 100 . Omejitev je potrebna tudi zaradi specifike talne površine , ki ni prana… ...prikaži več z dežjem ampak se masti na njej nabirajo , z dežjem se pa absolutno spremenijo vozni pogoji ! Ob novem dežju , je še 100 preveč !
Zopet en agitpropovski članek! Nesreč zaradi prekoračitve hitrosti z težkimi posledicami je na AC izredno malo, če primerjamo ostale ceste. Največ direktne in indirektne krivde nosijo "kamionarji" - zlasti tuji, ter vremenski pogoji (npr. megla) in neprištevna dejanja voznikov (npr.… ...prikaži več toča, ...). Velika tezava pa so v primeru dežja "kolesnice polne vode" na voznem pasu.
....spor med ministrstvoma Györkösove in Klemenčiča zavrl razvoj prometne varnosti pri nas.....problem Slovenije je državna birokracija ,ki je ugrabila pravno državo s pomočjo pravnih hegemonov . POZOR pazite koga boste volili ........naredite si seznam NEZAŽELENIH oseb na volilnih lističih.
Iz tega je razvidno , da jim gre samo za kasiranje in nič drugega! Kasiral bi delal pa nič ! 30.000 kazni po 200€ je lepih 3.000.000 € za kar se pa državi že da zaposliti 3 mandelce , ki… ...prikaži več bodo to ROČNO vodili , če bo potrebno ! Ebo takšno glupo državo in vse naštete po priimkih v tem članku !
Zanič prispevek... Ko je župan Kangler postavil radarje, ki bi v mestu upočasnili hitrost na 70 km na uro ga pa je bilo potrebno z granitnimi kockami obmetavat... Leban pa ne zna DARSa vprašat, zakaj delajo obnovitvena delsa samo podnevi,… ...prikaži več zakaj ne uporabljajo panelnih zastorov ob nesrečah, zakaj menjajo varovalne ograje pred cestninsko postajo v soboto dopoldan, namesto v petek zvečer itd...
Bedarija! Če nekdo naleti na radar so samo tri možnosti: 1.vozil je lastnik; 2.vozil je nekdo, kateremu je posodil svoj avto; 3.če ne ve, kdo je vozil je bil avto ukraden. Če v tem primeru ni prijavil kraje si je… ...prikaži več sam kriv. Prav tako je popolnoma možno kaznovati v podjetjih: uradno je VEDNO treba imeti potni nalog za VSAKO pot, torej se vedno ve, kdo je v tem primeru vozil in se mu pač dodeli kazen in točke. Ne vidim, kje je tu problem? Če se ne ve, kdo je vozil je pa to pač krivda podjetja.
Parodija vseh teh odsekov je da povprečna hitrost na teh odsekih redkokdaj doseže 120, kaj šele 130 km/h. Izjeme se dogajalo le v nočnem času, ko skorajda ni udeležencev na cesti.
Tu ni debate o AC ampak sekciji tunelov na AC . Tunel sam po sebi ni polna AC ampak dvopasovnica in na takih delih je omejitev 100 . Omejitev je potrebna tudi zaradi specifike talne površine , ki ni prana… ...prikaži več z dežjem ampak se masti na njej nabirajo , z dežjem se pa absolutno spremenijo vozni pogoji ! Ob novem dežju , je še 100 preveč !
Za vse je nekdo odgovoren. Torej naj tudi odgovarja. Ne razumem v čem je tu problem.
Točno tako.
Problem je v krivosodju ,ki zagovarja kolektivno odgovornost !
G Andrej Leban, kakšna katastrofa od prispevka.
Zopet en agitpropovski članek! Nesreč zaradi prekoračitve hitrosti z težkimi posledicami je na AC izredno malo, če primerjamo ostale ceste. Največ direktne in indirektne krivde nosijo "kamionarji" - zlasti tuji, ter vremenski pogoji (npr. megla) in neprištevna dejanja voznikov (npr.… ...prikaži več toča, ...). Velika tezava pa so v primeru dežja "kolesnice polne vode" na voznem pasu.
....spor med ministrstvoma Györkösove in Klemenčiča zavrl razvoj prometne varnosti pri nas.....problem Slovenije je državna birokracija ,ki je ugrabila pravno državo s pomočjo pravnih hegemonov . POZOR pazite koga boste volili ........naredite si seznam NEZAŽELENIH oseb na volilnih lističih.
Kdaj pa je kdo odgovarjal ali prevzel odgovornost v tem rdecem rezimu??
Če bi kdo želel prevzeti odgovornost za svoje delo in odločitve, se ne zaposli niti v javnem sektorju, kaj šele v politiki.
Iz tega je razvidno , da jim gre samo za kasiranje in nič drugega! Kasiral bi delal pa nič ! 30.000 kazni po 200€ je lepih 3.000.000 € za kar se pa državi že da zaposliti 3 mandelce , ki… ...prikaži več bodo to ROČNO vodili , če bo potrebno ! Ebo takšno glupo državo in vse naštete po priimkih v tem članku !
Zanič prispevek... Ko je župan Kangler postavil radarje, ki bi v mestu upočasnili hitrost na 70 km na uro ga pa je bilo potrebno z granitnimi kockami obmetavat... Leban pa ne zna DARSa vprašat, zakaj delajo obnovitvena delsa samo podnevi,… ...prikaži več zakaj ne uporabljajo panelnih zastorov ob nesrečah, zakaj menjajo varovalne ograje pred cestninsko postajo v soboto dopoldan, namesto v petek zvečer itd...
@max .......ti ga serješ ! Pojma nimaš zakaj je bil Kangler granitiran !
začel se kao z radarji.Sicer pa vem... Bil je desen in levica je naredila test, kaka se da manipuliert z ljudmi...
Ni bil desen ampak fuknjen !
Fistravec pa ni?