Zanimivo, da policisti nimajo več zimske opreme na vozilih. Vsaj polovico vozil bi morala imeti do 15 junija zimsko opremo v primeru taksnih izrednih dogodkov. Nic jih ne stane ce jo imajo in veliko, ce je nimajo. Še dobro da… ...prikaži več se sneg ni prijemal. res ne vem, kaj razmislja slovenska policija. Vedno moras imeti plan B, C in D, če si državni organ.
Največji problem je, ko se tisti, ki niso bili opremljeni za take razmere (jim ne zamerim, če je konec aprila letna pnevmatika), niso zavedali te pomanjkljivosti. Potem se pa vozijo po prehitevalnem pasu in se ne umaknejo, kljub temu da… ...prikaži veča so počasnejši in je desni pas dovolj prazen. Včeraj se je še enkrat pokazalo to, da slovenski šoferji ne poznajo CPP-ja, da ko se jim na prehitevalnem pasu približaš z levim smerokazom, da to pomeni prošnjo "prosim, spusti me naprej". Na žalost pomaga samo blendanje.
Zakon je nastal v malo drugačnih časih, ko je vreme bilo rahlo drugačno. In takrat je bil bolj primeren, kot dandanes. To sneženje je bolj izjema kot kajkoli drugega in je marsikoga presenetilo. Tudi mene. Samo jaz imam še ponavadi… ...prikaži veči zimske gume do sredine maja, ker sem vedno še kje v sneg "priletel".
Zakon je nastal zaradi gumarskih lobijev in je bedast. To se pokaže v primerih kot včeraj. Brez zimsko opremljenega avta nimaš v snegu kaj iskati, pa če je to 1. 12. ali 1..5, vse ostalo je nesmisel.
tako, meni je hotel pred leti pisat poloznico 15. novembra pri 21ih stopinjah. Mi pa zato vceraj ni padlo na pamet iti na pot na primorsko, prelozil za nekaj dni. Tako vreme je bilo za povrh napovedano, ne recem da… ...prikaži več niti to ni. Sploh ne zastopim teh bedastih zakonov.
Zanimivo, da policisti nimajo več zimske opreme na vozilih. Vsaj polovico vozil bi morala imeti do 15 junija zimsko opremo v primeru taksnih izrednih dogodkov. Nic jih ne stane ce jo imajo in veliko, ce je nimajo. Še dobro da… ...prikaži več se sneg ni prijemal. res ne vem, kaj razmislja slovenska policija. Vedno moras imeti plan B, C in D, če si državni organ.
Največji problem je, ko se tisti, ki niso bili opremljeni za take razmere (jim ne zamerim, če je konec aprila letna pnevmatika), niso zavedali te pomanjkljivosti. Potem se pa vozijo po prehitevalnem pasu in se ne umaknejo, kljub temu da… ...prikaži veča so počasnejši in je desni pas dovolj prazen. Včeraj se je še enkrat pokazalo to, da slovenski šoferji ne poznajo CPP-ja, da ko se jim na prehitevalnem pasu približaš z levim smerokazom, da to pomeni prošnjo "prosim, spusti me naprej". Na žalost pomaga samo blendanje.
Zakaj pa ti isti policisti ne morejo razmišljati z lastno glavo, tam po 15 novembri, ko je 20 ali več stopinj?
Mogoče pa bi morali voznika, ki je vozil mali avto s počitniško prikolico v Vrhniški klanec.Zaradi njega je promet ob 23h potekal samo po voznem pasu.
PROMETNI IN VREMENSKI KOLAPS :http://www.publishwall.si/Mike.1968./post/194664/prometni-in-vremenski-kolaps-ii
Pa kaj je tem voznikom da niso sposobni dojet da morš bit v snežnih razmerah previdnejši pa vozit mal z rezervo.
Zakon je nastal v malo drugačnih časih, ko je vreme bilo rahlo drugačno. In takrat je bil bolj primeren, kot dandanes. To sneženje je bolj izjema kot kajkoli drugega in je marsikoga presenetilo. Tudi mene. Samo jaz imam še ponavadi… ...prikaži veči zimske gume do sredine maja, ker sem vedno še kje v sneg "priletel".
včasih ni denarja niti za plan A :) kaj šele B,C,D
Zakon je nastal zaradi gumarskih lobijev in je bedast. To se pokaže v primerih kot včeraj. Brez zimsko opremljenega avta nimaš v snegu kaj iskati, pa če je to 1. 12. ali 1..5, vse ostalo je nesmisel.
tako, meni je hotel pred leti pisat poloznico 15. novembra pri 21ih stopinjah. Mi pa zato vceraj ni padlo na pamet iti na pot na primorsko, prelozil za nekaj dni. Tako vreme je bilo za povrh napovedano, ne recem da… ...prikaži več niti to ni. Sploh ne zastopim teh bedastih zakonov.