Avto
40830 ogledov

Policisti z novo taktiko nad voznike na avtocestah

Komentarjev 52
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • igorgeus 08:49 25.avgust 2017.

    Slovenci potrebujemo marsikaj, ampak nadzor ni ena od teh zadev. Od vsega sranja je folk že čisto živčen in to se najbolj odraža na cestah in medsebojnih odnosih. BTW če bi dali tovornjake na vlake, ne bi bil potreben tretji ...prikaži več pas. Tu so sami plusi.

    • Avatar praufo
      praufo 14:07 25.avgust 2017.

      aha, bravo, še tega se manjka tovornjake na vlake, ... najprej je treba zgradit železniško infrastrukturo, ki za te oblastnike 50 let ni obstajala, celo podiral so jo pametnjakoviči na nekaterih odsekih, promet z vlakom je danes kot bi živeli ...prikaži več v drugem času, ... no in ti bi dal kamion na vlak do kopra, ki sicer po cesti rabi dobro uro in pol, se bo potem cijazil 3 ure ali še več ... to je vse prepočasi, nihče ne more čakat, da ne govorimo kako je železnica znucana

    • Avatar praufo
      praufo 14:15 25.avgust 2017.

      oboje se rabi, 3. pas in boljše železnica in tam kjer je možno, še en tir, nekaj nadvozov je marsikje že tako narejenih, seveda je pa treba spet zbudit železnico v funkciji logistike, ampak kaj ko je prepočasna

    • igorgeus 12:36 28.avgust 2017.

      Glede na to, da so redno težave z vozniki tovornjakov, ki vozijo krepko preko svojih možnosti, in z opremo tovornjakov, zaradi česar prihaja v najboljšem primeru do zastojev, v najslabšem pa do nesreč, je jasno, da bi morali na vlake ...prikaži več že zaradi pretočnosti prometa. Vsak, ki se med tednom vozi po avtocesti je ugotovil, da se 80% vozi po levem pasu. Vlak od MB do Kopra vozi 5 ur. Ne verjamem da je po cesti kaj bistveno manj.

  • ode 09:56 25.avgust 2017.

    Vozniki, ki mislijo, da je njihov avto športen oziroma luksuzen, vsi vozijo samo po levem pasu v prepričanju, da jim ta pravica pripada, zato se moramo pred njimi vsi umikati. Policaji se jih ne drznejo obravnavati, ker takšne avtomobile vozijo ...prikaži več politiki, tajkuni, mafijci...

    • Žurnalček 09:00 25.maj 2020.

      Bod rajši tih! Problem je v temu, sam ti teg, ker si na AC prestrašen ne vidiš , da desni trak pripada KAMIONOM in tistim , ki se ne upajo voziti hitreje 100km. Vožnja po desnem pasu , je na ...prikaži več SLO AC smrtno nevarna , 10x bolj kot pa vožnja z max.dovoljeno hitrostjo 139km po levem . Jaz sem eden od teh, pa sem povsem navaden državljan, tudi avto ne gonim čez 140 nikoli, se pa takoj umaknem hitrejšemu ampak samo za 10 sek., pa nazaj na levega, ne želim da me Poljak in Moldavijec stisneta v konzervo!

  • miki1234 08:19 25.avgust 2017.

    To res lahko samo ena glupača izjavi, da slovenci potrebujemo nadzor. Kreteni z Darsa še sedaj niso dojeli, da bi vsi bolj normalno vozili, če bi bil promet konstanten, namesto da povsod čakaš in stojiš v kolonah. Bistveno večjega pomena ...prikaži več bi bil morda 3 pas na avtocestah, katerega so mimogrede itak povsod zasrali zaradi tistih ogabnih betonskih kvazi protihrupnih kalupov.

    • Avatar Džoser
      Džoser 12:36 25.avgust 2017.

      miki1234 Prepričan sem,da v kategorijo glupih spadaš ti sam.Dunajski konjarji od nekdaj potrebujemo trd nadzor Ukrepamo(Zbudimo) se šele.ko je prepozno streznijo nas samo enormne in stroge kazni,tudi za najmanjše prekrške.Zato bi morala biti za vse,ki niso upoštevali pravila varnostne razdalje ...prikaži več zagrožena kazen zapora vsaj 5 let, da bi se zbudili. Še bolje pa bi bilo,da uvedemo prisilno delo (ne pa družbeno koristno kot je sedaj).

    • miki1234 17:32 25.avgust 2017.

      samo glup folk rabi nadzor, vsak ki ima kanček pameti zna sam pravilno razsodit. glup si očitno ti, da rabiš nadzor kot otroci v vrtcu...

    • Skippy 00:26 26.avgust 2017.

      @Džoser: ti očitno sploh ne voziš. Drugače noben voznik ne bi predlagal 5 let zapora za varnostno razdaljo, ki je popolnoma naključna kategorija in ne vpliva na nič. Na vsaki daljši razdalji naredi vsak voznik ta prekršek nekaj 10x.

    • Žurnalček 09:24 25.maj 2020.

      Đoser @ Ti je že kdo rekel da si kretenoid al sem jaz prvi ? Prećitaj poj kom. o steklenici !

  • Janez_53 10:42 25.avgust 2017.

    Večina Slovencev ne rabi nadzora, ker se drži predpisov, ga pa nujno rabimo zaradi manjšine prepotentnih, maloumnih in neodgovornih butljev, ki mislijo, da so zakoni in predpisi namenjeni le drugim, sami pa so nekaj več, zato pričakujejo, da se jim ...prikaži več morajo vsi umakniti, pa čeprav v jarek. Pa še to: močnih in hitrih avtomobilov ne vozijo danes le tajkuni, politiki in mafijci, ampak tudi mnogi drugi: otroci bogatašev predvsem nove, ostala mularija pa rabljene, ki jih danes dobiš za mali denar!

    • igorgeus 11:48 25.avgust 2017.

      To je problem v Slo, velike pare padajo za nadzor nad kompletno populacijo zaradi 5% izgrednikov, namesto da se skoncentriramo na tiste.

    • zdrej 03:56 26.avgust 2017.

      Lej janez, tisti, ki se vozijo po omejitvah že po definiciji ne rabijo nadzora. In če ta obstaja, se jih/nas ne dotakne. Torej, lahko je 10 radarjev , sekcijskih meritev na poti, pa to ni pomembno. Nadzor je pomemben je ...prikaži več za tiste, ki kršijo za znatno vrednost kmh (namreč male prekoračitve so po zakonu na nek način dovoljene dodatno še od strani policije). Problem je da je nadzora premalo, in to mislim vseh nivojih, zato pa je vse tako v K. Nadzor je tisti del sistema, ki pokaže ta odstopanja.

    • Žurnalček 09:10 25.maj 2020.

      če vozim na polno se ne pogovarjam , ni časa in koncentracija mi je na cesto , znake in RADARJE ! Če vozim po predpisih 30 40 50 gledam okoli , se pogovarjam , volan držim večkrat s kolenom in ...prikaži več nisem v takšnem stanju pozoren oziroma pozabim kje so radarji ! In sedaj veljaš za divjaka . Znanko , jaz je vozim izven mesta , so na Streliški 30 ujeli z 42 in je dobila 250 € in 3 točke , pa še nikoli v življenju ni dirkala . Tolk je obremenjna s samo vožnjo, da nima občutka za tako majhne hitrosti !

    • Žurnalček 09:20 25.maj 2020.

      Druga znanka je iskala hišo na Jarški cesti LJ 30km in ko je prvič ni našla je naredila še en krog in že drugič padla z razliko 2 minut v isti premični radar redarstva . Kazen 500 in 2x 3 ...prikaži več točke ! Si predstavljate , da lahko izgubiš izpit na takšen idiotski način , medtem ko povzroćitelji najtežjih nesreč dobijo isto sankcijo ! Da je radar pri šoli na Brezovici in ne samo opozorilni , bi jaz 4x padel v istega v 10 min. ,iščoč hišo ! Pozabil na njega , čeprav sem eno leto delal na tej šoli !

  • Avatar čavez
    čavez 13:04 25.avgust 2017.

    Na avtocesti je omejitev 130km/h, kdor tega ni sposoben peljat naj hodi peš in ne bo zastojev.

    • Avatar gujdek
      gujdek 00:05 26.avgust 2017.

      Zastoje povzročajo nesreče, ne pa če se nehče pelje 110...

    • maresem 15:02 26.avgust 2017.

      Runkelj... ti pojma nimaš kaj je promet.

    • Žurnalček 09:34 25.maj 2020.

      Vozniškem izpitu bi morali dodati sekcijsko vožnjo po AC oz. vse dokler prostovoljno ne pristopiš takšnemi izpitu, kjer je prvi pogoj 10 minutna vožnja s 130 ne moreš na AC . Imamo voznike , ki se ne upajo potegniti na 100-tko !

  • zdrej 03:24 26.avgust 2017.

    Zanimivo kake komentarje berem. Človek dobi občutek, da se nihče niti približno ne drži omejitev. Saj ne pravim, da so le te vedno pravilne glede na situacijo, ampak so tu zaradi varnosti nas samih. In kdor se tega ne zaveda, ...prikaži več bi, mu kar odvzel vožniško. Danes sem peljal po AC malo hitreje in se opazoval to dinamiko. Bilo je kar nekaj prometa, precej k"kampiranja" na prehitevalnem pasu.

    • zdrej 03:29 26.avgust 2017.

      Ker sva bila dva, ki sva štartala približno ob istem času in sva dejansko z dvema načinoma vožnje prišla v času. Torej, ali ti tistih dodatnih 20kmh kaj pomaga? Pravzaprav ne!!! Torej omejitve na AC niso napačne, ker promet nekako ...prikaži večo spravijo na bolj enako hitrost in s tem večajo varnost (to bo težko razumeti večini tu na forumu). Sicer pa če bi poznali sistem kaznovanja bolj podrobno, bi vedeli da ni nastavljen inkasantsko ampak precej pravilno. Tako da kazen za preveč kmh je tvoja krivda.

    • Žurnalček 09:28 25.maj 2020.

      Povej en razlog , zakaj bi se ti jaz moral umakniti pri mojih 139km po levem pasu . Jaz se ti umaknem , ker si hitrejši ampak , če se samo približaš zadku , medtem ko še nimam prostora za ...prikaži več umik na desnega , se lahko v nadaljevanju slikaš !

    • zdrej 09:21 29.maj 2020.

      Potem moram vsekakor potem moram voziti kar nekaj hitreje od tebe. Že ti si v prekršku, čeprav te policaj sploh še ne more kazniti (varnostna razlika). Tudi jaz sem v prekršku, česar se zavedam. Ampak ti ne veš, zakaj jaz ...prikaži večaz vozim hitro (ne dirkam!!!). Lahko imam zdravstveni problem s sopotnikom in ga bom spravil prej do zdravstvene ustanove, kot pride rešilec do mene. Lahko sem prostovoljni gasilec, ki je dobil poziv na intervencijo in hočem priti čimprej na kraj. itd.

    • zdrej 09:22 29.maj 2020.

      AC mi omogoča, da lahko pridobim par minut pod pogojem, da se mi pot sprošča. Zato je smiselno se umakniti, če je to le mogoče. Jaz kot voznik za tabo ti ne morem povedati, zakaj vozim hitro. Če ni, se ...prikaži veče to razume. Kamper je za mene tisti, ki se ne umakne, čeprav bi se lahko oz. je celo v prekršku, ker bi se po zakonu moral.

  • Onlytime 13:09 25.avgust 2017.

    Samo po žepu je treba udatit, pa se folk spametuje.

  • Avatar praufo
    praufo 14:13 25.avgust 2017.

    nadzor je vsepovsod po svetu v prometu, v proizvodnji, v trgovini (v resnih državah), z razlogom, da se sistem pač odvija po pravilih, pravila so in če se jih ne upošteva, potem je kaos ... ta država bi sicer marsikaj ...prikaži več morala narediti za varnost v prometu, pa se najprej loti nadzora, ceste so v slabem stanju in posledično ne-varne, so daleč preobremenjene, kar se je pokazalo že par let po odprtju celotnega sistema avtocest

  • jure84 22:30 25.avgust 2017.

    To je potrditev tega, da Slovenec potrjuje nadzor." Tako direktna je Nataša Kovše iz službe za upravljanje prometa in prometne varnosti pri Darsu " Slovenec POTRJUJE NADZOR. " A imamo nepismene novinarje, ali nepismene uslužbence za upravljanje prometa, glede na ...prikaži večna to, da je to v dobesednem navedku? Dajte se najprej slovensko naučit, potem se pa nekaj igrajte, ne kot nem na telefon.

  • Ivo 13:58 25.avgust 2017.

    Veste za kateri organ lahko potegnete bosanca, ki bo šel 220 km/h in ga ujame vas sekcijski radar? Toliko Slovenci, vi pa kar tiho bodite in plačujte...

    • zdrej 03:31 26.avgust 2017.

      Tudi to se da rešiti. Ko se ga naslednjič sreča, se "ustvari bližnje srečanje z zahtevo za plačilo take kazni. Samo kaj, če so določeni organi v tem organu, ki ga lahko "potegneš".

    • Ivo 08:47 26.avgust 2017.

      Ah kjeeee. Ne gre to tako, ker lahko avto proda drugemu ali posodi. Že pri nas je problem, ampak naši dajo velikodušno podatke o lastniku, BiH pač ni tako neumna...

  • Avatar gujdek
    gujdek 00:04 26.avgust 2017.

    Nova taktika? Naši inkasanti so zahrbtnost in hinavščino v svoji taktiki že davno privedli na akademski nivo. "Izboljšanje" po moje ni več možno. V avtu imam radarski detektor. Samo tega še se naj domislijo, da potrebujejo motilce za te detektorje...

    • zdrej 03:41 26.avgust 2017.

      Ja no, pri takih bo dovolj nastaviti par škatel, pa ti bo precej časa piskal in se boš lepo vozil po omejitvah :-). Če je tebi 150 kmh na AC premalo, potem je to inkasanstvo. Če ne pa ti je ...prikaži veče , pa pišeš nekaj na pamet. Pa da ne bo slabe volje , da jaz pišem na pamet; v 8 letih imam za sabo 300k km in dve kazni. Detektorja nisem nikoli uporabljal, razen ko sem testiral delovanje za druge.

    • Žurnalček 09:38 25.maj 2020.

      Pištolo tvoj radar ne zazana ! Isprobano na Vodnikovi , ko sem se še 3x peljal mimo , pa ni nič zapiskalo !

  • vzev 17:17 25.avgust 2017.

    Na avtocesti so hitrosti prenizke. Pa kaj vozniki res ne gledate pred seboj. Če pelješ 200km/h na prazni avtocesti, boš videl kaj se dogaja pred tvojim avtom. Pa to v veliki razdalji. Ko vidiš, da je kakšen avto pač zmanjšaš ...prikaži več hitrost. Sedaj so res na Trojanah zmanjšali hitrost (kar je popolna neumonost). Toda sedaj pač na tistem odseku pregledam statistiko avtomobila ali pa opravim kak telefonski klic. Ker 100km/h je krepko prenizko za avtocesto.

    • vzev 17:18 25.avgust 2017.

      Na regionalni cesti lahko vozimo 90km/h, pa promet poteka v obe smeri, na ožjih pasovih. Na avtocesti pa naj vozim samo 10km/h hitreje, na širših pasovih, pa še promet poteka v eno smer.

    • Skippy 00:27 26.avgust 2017.

      Mi smo še vedno v istem času v Ljubljani. Pač sedaj vozimo hitreje drugje.

    • zdrej 03:47 26.avgust 2017.

      Čakaj, misliš ta zadnjih ali ta prvih 10km? Namreč na kvazi AC (Delo posrancev v LJ parliamentu) je omejena na 110, kar je 20kmh razlike, na AC pa 130, kar da 40kmh razlike. Z varnostno razlike, pa še pridobiš dobrih ...prikaži večh 10kmh. Torej 120 ali 140kmh ti ni dovolj? Menim da je glede na upoštevanje pravil (varnosta, kultura umikanja ) še prevelika. Ko pa bomo vsi vozniki pri sebi to v glavi porihtali, pa je lahko omejitev tudi večja. Tudi Nemčija ima precej omejitev na AC. In to na 120 ali 100 kmh.

    • Žurnalček 08:34 25.maj 2020.

      Na LJ obroču je zaradi gneče, nasploh pa zastojev po 14h dovoljena hitrost absolutno previsoka ! Če vse stoji od Šiške do Brezovce , ne more nekdo s 120 ali pa s 140 voziti na stoječo kolono , to je ...prikaži veče pametnim povsem jasno . Jaz sam prvi ne želim , da na mene v stoječi koloni , nekdo prihaja s tako hitrostjo , pa verjetno tudi nobeden drug ne !

    • Žurnalček 08:41 25.maj 2020.

      Dve omejitvi na 80km sta povsem nepotrebni in to na nadvozih v Dravljah in Jaršah - Polju . Za zimske pogoje sta v redu , a DARS ne zna obrniti table , da se drugih 6 mesecev ne vidijo ali ...prikaži veči ih pa zamenjati s znaki 100 ? Zakaj gre , gre za možnost naletov oz. brezveznega zaustavljanja tekoćega prometa . Če pred omejitvijo zmanjšaš hitrost , tako da pravilno padeš v omejitev si vsaj polovici voznikov smešen , kajti polovica njih bremza šele v ovinku , ko jih postane malo strah !

    • Žurnalček 10:09 25.maj 2020.

      Moj rekord je 222 dol po Gorenki ob 2 h ponoč . Prazna cesta prazen avto . Samo čutil sem , da avto plava , čeprav mu je bila končna 250 , približno enako kot pri močnejši R5 isto prazni ...prikaži veči in 140. Pri tako velikih hitrostih so že majne stvari še kako pomembne , ki se jih pa človek v nekaterih momentih ne zaveda ampak se zave , ko je že kritično al pa že čez ! Predmeti na cesti , majhne živali -jež , udolbina ali grbina , če že nič drugega , te lahko stanejo pri takšnih hitrostih življenja !

  • Skippy 00:24 26.avgust 2017.

    Ko nekdo ob 2. uri zjutraj na popolnoma prazni avtocesti pelje nekaj čez omejitev, je zdaj varnostni problem? Eh dajte no. Hudih nesreč sredi noči že dolgo ni bilo ...

    • zdrej 03:33 26.avgust 2017.

      Če bi poznal sistem, bi vedel da moraš kar nekaj konkretno čez omejitev, da policaj sploh lahko reagira. Poglej pojem varnostna razlika v zakonodaji!!! Torej ne na pamet, zato so knjige,

    • ginko 10:11 26.avgust 2017.

      Pritisni do podna in se "umakni " iz AC

  • maresem 15:01 26.avgust 2017.

    Zelo prav, da se kontrolira in ekstreme kaznuje a pri nas je ravno nasprotno... pa tudi v svojih vrstah bi lahko najprej naredili red, ker imajo kar precej bedakov za volanom, pa tudi sicer.

  • Žurnalček 08:24 25.maj 2020.

    Spoštovani Andrej Leban . Prekratka varnostna razdalja na AC ???? Kako vi mislite na AC imeti 30% več vozil kot je njena zmogljivost ? Malo drugačno formulirano , bolj razumljivo isto vprašanje . DARS je sposoben v 1 litersko steklenico ...prikaži večo naliti 1.5 litra vode . In vi greste mirno čez to , kar dela DARS in obtožujete voznike za premajhno varnostno razdaljo!!! To je skregano s zdravo pametjo , tako da nekdo ki raspravlja brez tega dejstva , nima pojma o dogajanju na AC in DARS-u !

  • Žurnalček 08:52 25.maj 2020.

    Prej ne bo miru, kot da se prijave voznikov enačijo s prijavo uradnega organa, kar se tiče ekstremnih hitrosti na AC, kakor tudi "divjanja" po štiripas. v mestu ! Vsak voznik, ki vozi po AC dovoljenih 139km/h točno ve, koliko ...prikaži več vozi voznik , ki pade mimo njega in je to za kazen! Če je dodan še slikovni material, potem bi Policija morala ukrepati po službeni dolžnosti in ne več na prijavo državljana. Takšen Švicarski sistem, bi v sek. vse postavil v red in Policija ne bi morala več delati pogonov

  • Žurnalček 09:51 25.maj 2020.

    Vsem takšnim, ki vidite v kaznih odrešitev, vključno z nadležnimi organi! Med LJ in Splitom prevozite 10 radarjev !7 stacionarnih i najmanj 3 mobilna! Omejitev pa na vsakih 100m drugač !Tudi normalna oseba ne more to speljati brez vsaj enega ...prikaži več vpada v radar. Koncentracija je nemogoča vseh 8 ur, pa delaj pavze, bo samo še slabše! Pa je človek lahko samo počasen nedeljski voznik ! Isto kot na cesti LJ-Vrhnika, ko već noben ne ve kolk mu je trenutna omejitev, potem imaš pa ogromno njih ,ki vozijo 60

  • wolf.ata 00:55 26.avgust 2017.

    vse je preveč omejitev,kamione na vlake,hitrosti pa glede na moderne avtomobile,ki že skoraj sami vozijo pa vsaj 150-160km/h,vse te omejitve so brez veze,postaviš znak za nevarni odsek in če narediš prekršek visoka kazen,da ne boš nikoli več v prekršku,ker pa ...prikaži več naši organi ne delujejo kot v tujini je najlažje postaviti omejitve,včasih sramotno nizke

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.